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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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Judas wird durch den Sathan
Ibidem.sich entsonnen/ vnd bekennt/ daß er bey keiner Zeit sich also übel
habe befunden/ als in selbiger Nacht/ auch derenthalben etli-
che Tag müssen im Beth ligerhafft verbleiben.

In Relat.
Hist. de
reb. soc.

Anno 1595. ist zu Jamada ein besessene Persohn durch
ein Agnus Dei am Halß vom bösen Feind erlöst worden/ wel-
ches mit mehreren bestättiget Ludovicus Froes.

Fast erschröcklich ist/ was gantz vmbständig erzehlt Augu-
In Differt.
de virt.
Ag. Dei
n.
6.
stinus Castanus, wie daß ein junge Tochter wider ihren Wil-
len von den Eltern in ein Closter seye gesteckt worden/ vnd weil
sie nun vermerckt/ daß ihr nimmermehr das heyrathen werde
zugelassen/ also hat sie sich mit Leib vnd Seel dem bösen Feind
verschriben/ vnd ihn zu einem Liebhaber vnd Bruder außerki-
sen/ welcher dann in Gestalt eines vorhin gewünschten Jüng-
lings durch zwölff Jahr ihr beygewohnt/ nach solcher Zeit ist sie
in ein tödtliche Kranckheit gerathen/ vnd weil sie in Forcht stun-
de/ als werde bald ihr ewige Straff ein Anfang nemmen/ hat
sie ein grosse Angst/ vnd häuffige Betrübnuß überfallen/ vnd
wolte beynebens dem sorgfältigen Beicht-Vatter ihr so schwäre
Wunden auff kein Weiß entdecken/ biß endlich der fromme
Pater ihr ein Agnus Dei an Halß gehenckt/ worauff sie also-
bald mit Reuvollen Seufftzern ihre Sünden bekennt/ auch vil
Zeit der leydige Sathan sie nit berühren dörffen/ so lang sie das
Agnus Dei bey sich getragen/ wie offt sie aber nachmahls selbi-
ges hindann gelegt/ so offt ist sie vnder deß Bösen Gewalt ge-
wesen/ biß endlich durch grundlose Barmhertzigkeit GOttes
sie auff kein Weiß mehr besagtes Agnus Dei, auch durch Hülff
deß Teuffels/ weder mit zancken/ noch reissen hat können vom
Halß bringen/ worüber der Sathan zu schanden worden/ vnd
sie nachgehends ein bußfertigen Wandl geführt/ auch endlich
eines seeligen Todts verschiden.

Wie der Kriegsfürst Gedeon mit grosser Macht vnd Ar-
mee wider den Feinb außgezogen/ hat ihme der Allmächtige an-
befohlen/ er soll vnder dem Volck außruffen lassen/ wer da
forchtsamb seye/ der soll wider zuruck kehren/ vud gedenck einer/

da

Judas wird durch den Sathan
Ibidem.ſich entſonnen/ vnd bekennt/ daß er bey keiner Zeit ſich alſo uͤbel
habe befunden/ als in ſelbiger Nacht/ auch derenthalben etli-
che Tag muͤſſen im Beth ligerhafft verbleiben.

In Relat.
Hiſt. de
reb. ſoc.

Anno 1595. iſt zu Jamada ein beſeſſene Perſohn durch
ein Agnus Dei am Halß vom boͤſen Feind erloͤſt worden/ wel-
ches mit mehreren beſtaͤttiget Ludovicus Froes.

Faſt erſchroͤcklich iſt/ was gantz vmbſtaͤndig erzehlt Augu-
In Differt.
de virt.
Ag. Dei
n.
6.
ſtinus Caſtanus, wie daß ein junge Tochter wider ihren Wil-
len von den Eltern in ein Cloſter ſeye geſteckt worden/ vnd weil
ſie nun vermerckt/ daß ihr nimmermehr das heyrathen werde
zugelaſſen/ alſo hat ſie ſich mit Leib vnd Seel dem boͤſen Feind
verſchriben/ vnd ihn zu einem Liebhaber vnd Bruder außerki-
ſen/ welcher dann in Geſtalt eines vorhin gewuͤnſchten Juͤng-
lings durch zwoͤlff Jahr ihr beygewohnt/ nach ſolcher Zeit iſt ſie
in ein toͤdtliche Kranckheit gerathen/ vnd weil ſie in Forcht ſtun-
de/ als werde bald ihr ewige Straff ein Anfang nemmen/ hat
ſie ein groſſe Angſt/ vnd haͤuffige Betruͤbnuß uͤberfallen/ vnd
wolte beynebens dem ſorgfaͤltigen Beicht-Vatter ihr ſo ſchwaͤre
Wunden auff kein Weiß entdecken/ biß endlich der fromme
Pater ihr ein Agnus Dei an Halß gehenckt/ worauff ſie alſo-
bald mit Reuvollen Seufftzern ihre Suͤnden bekennt/ auch vil
Zeit der leydige Sathan ſie nit beruͤhren doͤrffen/ ſo lang ſie das
Agnus Dei bey ſich getragen/ wie offt ſie aber nachmahls ſelbi-
ges hindann gelegt/ ſo offt iſt ſie vnder deß Boͤſen Gewalt ge-
weſen/ biß endlich durch grundloſe Barmhertzigkeit GOttes
ſie auff kein Weiß mehr beſagtes Agnus Dei, auch durch Huͤlff
deß Teuffels/ weder mit zancken/ noch reiſſen hat koͤnnen vom
Halß bringen/ woruͤber der Sathan zu ſchanden worden/ vnd
ſie nachgehends ein bußfertigen Wandl gefuͤhrt/ auch endlich
eines ſeeligen Todts verſchiden.

Wie der Kriegsfuͤrſt Gedeon mit groſſer Macht vnd Ar-
mee wider den Feinb außgezogen/ hat ihme der Allmaͤchtige an-
befohlen/ er ſoll vnder dem Volck außruffen laſſen/ wer da
forchtſamb ſeye/ der ſoll wider zuruck kehren/ vud gedenck einer/

da
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[258/0276] Judas wird durch den Sathan ſich entſonnen/ vnd bekennt/ daß er bey keiner Zeit ſich alſo uͤbel habe befunden/ als in ſelbiger Nacht/ auch derenthalben etli- che Tag muͤſſen im Beth ligerhafft verbleiben. Ibidem. Anno 1595. iſt zu Jamada ein beſeſſene Perſohn durch ein Agnus Dei am Halß vom boͤſen Feind erloͤſt worden/ wel- ches mit mehreren beſtaͤttiget Ludovicus Froes. Faſt erſchroͤcklich iſt/ was gantz vmbſtaͤndig erzehlt Augu- ſtinus Caſtanus, wie daß ein junge Tochter wider ihren Wil- len von den Eltern in ein Cloſter ſeye geſteckt worden/ vnd weil ſie nun vermerckt/ daß ihr nimmermehr das heyrathen werde zugelaſſen/ alſo hat ſie ſich mit Leib vnd Seel dem boͤſen Feind verſchriben/ vnd ihn zu einem Liebhaber vnd Bruder außerki- ſen/ welcher dann in Geſtalt eines vorhin gewuͤnſchten Juͤng- lings durch zwoͤlff Jahr ihr beygewohnt/ nach ſolcher Zeit iſt ſie in ein toͤdtliche Kranckheit gerathen/ vnd weil ſie in Forcht ſtun- de/ als werde bald ihr ewige Straff ein Anfang nemmen/ hat ſie ein groſſe Angſt/ vnd haͤuffige Betruͤbnuß uͤberfallen/ vnd wolte beynebens dem ſorgfaͤltigen Beicht-Vatter ihr ſo ſchwaͤre Wunden auff kein Weiß entdecken/ biß endlich der fromme Pater ihr ein Agnus Dei an Halß gehenckt/ worauff ſie alſo- bald mit Reuvollen Seufftzern ihre Suͤnden bekennt/ auch vil Zeit der leydige Sathan ſie nit beruͤhren doͤrffen/ ſo lang ſie das Agnus Dei bey ſich getragen/ wie offt ſie aber nachmahls ſelbi- ges hindann gelegt/ ſo offt iſt ſie vnder deß Boͤſen Gewalt ge- weſen/ biß endlich durch grundloſe Barmhertzigkeit GOttes ſie auff kein Weiß mehr beſagtes Agnus Dei, auch durch Huͤlff deß Teuffels/ weder mit zancken/ noch reiſſen hat koͤnnen vom Halß bringen/ woruͤber der Sathan zu ſchanden worden/ vnd ſie nachgehends ein bußfertigen Wandl gefuͤhrt/ auch endlich eines ſeeligen Todts verſchiden. In Differt. de virt. Ag. Dei n. 6. Wie der Kriegsfuͤrſt Gedeon mit groſſer Macht vnd Ar- mee wider den Feinb außgezogen/ hat ihme der Allmaͤchtige an- befohlen/ er ſoll vnder dem Volck außruffen laſſen/ wer da forchtſamb ſeye/ der ſoll wider zuruck kehren/ vud gedenck einer/ da

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 258. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/276>, abgerufen am 24.11.2024.