Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.hasset den allerheiligsten Nahmen JEsus. können/ reliquit eum ad tempus, so hat er ihn auff ein Zeitverlassen/ vnd gedacht/ er wolle warten biß auff sein Todt-Be- thel/ so bald nun Lucifer vermerckt/ daß Christus auff dem Creutz bereits zum Todt nahete/ hat er alsobald ein schnellen Auffbott an alle Teuffel ergehen lassen/ welche dann vnverzüg- lich vom Lufft/ vom Wasser/ von der Erd/ von der Höll sich auff den Berg Calvariae verfügt/ daselbst Million tausend- weiß in den schröcklichsten Gestalten vnd Larven erschinen/ Lu- cifer aber in eigner Persohn/ vnd dem rechten Zwerch-Holtz deß Creutz sich eingefunden/ vnd drey gantzer Stund/ als damah- len ein Finsternuß worden über den gantzen Erdboden/ mit aller Macht vnd Kräfften/ vnd Gewalt gesucht den sterben- den Christum zu stürtzen/ vnd in seinen Gewalt zu bringen; wie dann solches der Sathan selbst bekennt dem H. Martino, als diser H. Bischoff in das Todt-Bethel gerathen/ vnd ihn der böse Feind zu schröcken/ zu versuchen sich vnderstanden/ hat ihn der H. Mann mit harten Worten angefahren/ quid astas cruenta Bestia? was stehest du da/ du grausame Bestia? du findest nichts tadlhafftes an mir/ worauff der Sathan gantz trutzig geantwort/ astiti Christo, cur non tibi? ich bin in Christi Todt gegenwertig gewest/ warumb nicht bey dir? Jn hertzlicher Erwegung dessen/ daß ein jeder Mensch in seinem Sterbstündl von höllischen Feinden vnbeschreiblich angetast/ vnd geplagt werde/ hat JEsus mit lauter Stimm auffge- schryen/ vnd auß Mitleyden gegen vns bitterlich geweint. Al- so bezeugen über die Wort/ tunc reliquit, Matth. 4. cap. August. Gregor. Athanasius, Theodoretus. Jn der Chronick S. Dominici wird von dem seeligen Jo- in D d 3
haſſet den allerheiligſten Nahmen JEſus. koͤnnen/ reliquit eum ad tempus, ſo hat er ihn auff ein Zeitverlaſſen/ vnd gedacht/ er wolle warten biß auff ſein Todt-Be- thel/ ſo bald nun Lucifer vermerckt/ daß Chriſtus auff dem Creutz bereits zum Todt nahete/ hat er alſobald ein ſchnellen Auffbott an alle Teuffel ergehen laſſen/ welche dann vnverzuͤg- lich vom Lufft/ vom Waſſer/ von der Erd/ von der Hoͤll ſich auff den Berg Calvariæ verfuͤgt/ daſelbſt Million tauſend- weiß in den ſchroͤcklichſten Geſtalten vnd Larven erſchinen/ Lu- cifer aber in eigner Perſohn/ vnd dem rechten Zwerch-Holtz deß Creutz ſich eingefunden/ vnd drey gantzer Stund/ als damah- len ein Finſternuß worden uͤber den gantzen Erdboden/ mit aller Macht vnd Kraͤfften/ vnd Gewalt geſucht den ſterben- den Chriſtum zu ſtuͤrtzen/ vnd in ſeinen Gewalt zu bringen; wie dann ſolches der Sathan ſelbſt bekennt dem H. Martino, als diſer H. Biſchoff in das Todt-Bethel gerathen/ vnd ihn der boͤſe Feind zu ſchroͤcken/ zu verſuchen ſich vnderſtanden/ hat ihn der H. Mann mit harten Worten angefahren/ quid aſtas cruenta Beſtia? was ſteheſt du da/ du grauſame Beſtia? du findeſt nichts tadlhafftes an mir/ worauff der Sathan gantz trutzig geantwort/ aſtiti Chriſto, cur non tibi? ich bin in Chriſti Todt gegenwertig geweſt/ warumb nicht bey dir? Jn hertzlicher Erwegung deſſen/ daß ein jeder Menſch in ſeinem Sterbſtuͤndl von hoͤlliſchen Feinden vnbeſchreiblich angetaſt/ vnd geplagt werde/ hat JEſus mit lauter Stimm auffge- ſchryen/ vnd auß Mitleyden gegen vns bitterlich geweint. Al- ſo bezeugen uͤber die Wort/ tunc reliquit, Matth. 4. cap. Auguſt. Gregor. Athanaſius, Theodoretus. Jn der Chronick S. Dominici wird von dem ſeeligen Jo- in D d 3
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haſſet den allerheiligſten Nahmen JEſus.
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verlaſſen/ vnd gedacht/ er wolle warten biß auff ſein Todt-Be-
thel/ ſo bald nun Lucifer vermerckt/ daß Chriſtus auff dem
Creutz bereits zum Todt nahete/ hat er alſobald ein ſchnellen
Auffbott an alle Teuffel ergehen laſſen/ welche dann vnverzuͤg-
lich vom Lufft/ vom Waſſer/ von der Erd/ von der Hoͤll ſich
auff den Berg Calvariæ verfuͤgt/ daſelbſt Million tauſend-
weiß in den ſchroͤcklichſten Geſtalten vnd Larven erſchinen/ Lu-
cifer aber in eigner Perſohn/ vnd dem rechten Zwerch-Holtz deß
Creutz ſich eingefunden/ vnd drey gantzer Stund/ als damah-
len ein Finſternuß worden uͤber den gantzen Erdboden/ mit
aller Macht vnd Kraͤfften/ vnd Gewalt geſucht den ſterben-
den Chriſtum zu ſtuͤrtzen/ vnd in ſeinen Gewalt zu bringen;
wie dann ſolches der Sathan ſelbſt bekennt dem H. Martino,
als diſer H. Biſchoff in das Todt-Bethel gerathen/ vnd ihn
der boͤſe Feind zu ſchroͤcken/ zu verſuchen ſich vnderſtanden/ hat
ihn der H. Mann mit harten Worten angefahren/ quid aſtas
cruenta Beſtia? was ſteheſt du da/ du grauſame Beſtia? du
findeſt nichts tadlhafftes an mir/ worauff der Sathan gantz
trutzig geantwort/ aſtiti Chriſto, cur non tibi? ich bin in
Chriſti Todt gegenwertig geweſt/ warumb nicht bey dir? Jn
hertzlicher Erwegung deſſen/ daß ein jeder Menſch in ſeinem
Sterbſtuͤndl von hoͤlliſchen Feinden vnbeſchreiblich angetaſt/
vnd geplagt werde/ hat JEſus mit lauter Stimm auffge-
ſchryen/ vnd auß Mitleyden gegen vns bitterlich geweint. Al-
ſo bezeugen uͤber die Wort/ tunc reliquit, Matth. 4. cap.
Auguſt. Gregor. Athanaſius, Theodoretus.
Jn der Chronick S. Dominici wird von dem ſeeligen Jo-
anne Taulero geleſen/ was ſolcher fuͤr Verſuchung vnd Streitt
in ſeinem Sterbſtuͤndl außgeſtanden; der ware jederzeit ein
Mann eines ſehr heiligen Wandls/ alſo daß er mehrmahlen
in ſeinen Predigen verzuckt worden/ welches nicht ein geringes
Zeichen ſeiner Heiligkeit/ diſer gottſeelige Diener Gottes Tau-
lerus kombt in das Todt-Bethl/ in die letzte Todts-Aengſten/
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Zitationshilfe: | Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 213. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/231>, abgerufen am 25.07.2024. |