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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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Judas der verruchte Bößwicht
wort erhalten/ als dise/ ich bin ein Diener JEsu Christi/ was
ist/ sagt hierauff der Mörder/ JESUS/ alleweil JE-
SUS/ JESUS?
vnd geht hiemit darvon/ diser aller-
heiligste Nahmen auch mit Unwillen von solchem Strassen-
Rauber außgesprochen/ hat also vil gewürckt/ daß er den ande-
Prat. Fio-
rit. fol.
253. lib.
3.
ren Tag sich von gantzem Hertzen bekehrt/ einen frommen vnd
gottseeligen Wandel angefangen/ vnd ein seeliges End ge-
nommen.

Das hat erfahren jener verbainte Sünder/ der also in
Rachgier gegen seinem Nechsten entzündt war/ daß er gantz
gewissenloß sich hören lassen/ er woll ihm weder vmb GOttes
willen/ noch vmb deß Teuffels willen verzeyhen/ wann er schon
wuste/ daß er ewig dessenthalben solle verlohren werden. So
bald aber solchem ergrimbten Menschen ein frommer Priester
den Nahmen JESUS auff die Stirn gezeichnet/ ist er also
Ibidem.augenblicklich besänfftiget worden/ als hätte er ein Lämbels-
Natur angezogen.

Das hat auch schon erfahren im alten Testament ein be-
schreytes/ vnd vnzüchtiges Weibs-Bild/ mit Nahmen Rahab,
wol ein Raaben-Vieh/ welche dessenthalben auß allen Jnn-
wohnern mit sambt dem Haußgesind salvirt worden/ weil sie
Irenae. lib.
4. n.
10.
dem Josue, welcher Nahm ein Figur deß Nahmens JESU/
ein Ehr angethan.

O JESUS! ein Nahm über alle Nahmen! Abraham
ein hoher Nahm/ Bariona ein freundlicher Nahm/ Cephas
ein starcker Nahm/ David ein lieblicher Nahm/ Elias ein herr-
licher Nahm/ Salomon ein trostreicher Nahm/ Gedeon ein
siegreicher Nahm/ Heli ein grosser Nahm/ Moyses ein schö-
ner Nahm/ Laban ein sauberer Nahm/ Noe ein werther
Nahm/ Obed ein demüthiger Nahm/ Raphael ein heylsamer
Nahm/ Tobias ein guter Nahm/ aber JESUS ist ein Nahm
über alle Nahmen.

Streitt ich/ wie Josue, wider die Madianiter/ so soll

JE-

Judas der verruchte Boͤßwicht
wort erhalten/ als diſe/ ich bin ein Diener JEſu Chriſti/ was
iſt/ ſagt hierauff der Moͤrder/ JESUS/ alleweil JE-
SUS/ JESUS?
vnd geht hiemit darvon/ diſer aller-
heiligſte Nahmen auch mit Unwillen von ſolchem Straſſen-
Rauber außgeſprochen/ hat alſo vil gewuͤrckt/ daß er den ande-
Prat. Fio-
rit. fol.
253. lib.
3.
ren Tag ſich von gantzem Hertzen bekehrt/ einen frommen vnd
gottſeeligen Wandel angefangen/ vnd ein ſeeliges End ge-
nommen.

Das hat erfahren jener verbainte Suͤnder/ der alſo in
Rachgier gegen ſeinem Nechſten entzuͤndt war/ daß er gantz
gewiſſenloß ſich hoͤren laſſen/ er woll ihm weder vmb GOttes
willen/ noch vmb deß Teuffels willen verzeyhen/ wann er ſchon
wuſte/ daß er ewig deſſenthalben ſolle verlohren werden. So
bald aber ſolchem ergrimbten Menſchen ein frommer Prieſter
den Nahmen JESUS auff die Stirn gezeichnet/ iſt er alſo
Ibidem.augenblicklich beſaͤnfftiget worden/ als haͤtte er ein Laͤmbels-
Natur angezogen.

Das hat auch ſchon erfahren im alten Teſtament ein be-
ſchreytes/ vnd vnzuͤchtiges Weibs-Bild/ mit Nahmen Rahab,
wol ein Raaben-Vieh/ welche deſſenthalben auß allen Jnn-
wohnern mit ſambt dem Haußgeſind ſalvirt worden/ weil ſie
Irenæ. lib.
4. n.
10.
dem Joſue, welcher Nahm ein Figur deß Nahmens JESU/
ein Ehr angethan.

O JESUS! ein Nahm uͤber alle Nahmen! Abraham
ein hoher Nahm/ Bariona ein freundlicher Nahm/ Cephas
ein ſtarcker Nahm/ David ein lieblicher Nahm/ Elias ein herꝛ-
licher Nahm/ Salomon ein troſtreicher Nahm/ Gedeon ein
ſiegreicher Nahm/ Heli ein groſſer Nahm/ Moyſes ein ſchoͤ-
ner Nahm/ Laban ein ſauberer Nahm/ Noë ein werther
Nahm/ Obed ein demuͤthiger Nahm/ Raphaël ein heylſamer
Nahm/ Tobias ein guter Nahm/ aber JESUS iſt ein Nahm
uͤber alle Nahmen.

Streitt ich/ wie Joſue, wider die Madianiter/ ſo ſoll

JE-
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[204/0222] Judas der verruchte Boͤßwicht wort erhalten/ als diſe/ ich bin ein Diener JEſu Chriſti/ was iſt/ ſagt hierauff der Moͤrder/ JESUS/ alleweil JE- SUS/ JESUS? vnd geht hiemit darvon/ diſer aller- heiligſte Nahmen auch mit Unwillen von ſolchem Straſſen- Rauber außgeſprochen/ hat alſo vil gewuͤrckt/ daß er den ande- ren Tag ſich von gantzem Hertzen bekehrt/ einen frommen vnd gottſeeligen Wandel angefangen/ vnd ein ſeeliges End ge- nommen. Prat. Fio- rit. fol. 253. lib. 3. Das hat erfahren jener verbainte Suͤnder/ der alſo in Rachgier gegen ſeinem Nechſten entzuͤndt war/ daß er gantz gewiſſenloß ſich hoͤren laſſen/ er woll ihm weder vmb GOttes willen/ noch vmb deß Teuffels willen verzeyhen/ wann er ſchon wuſte/ daß er ewig deſſenthalben ſolle verlohren werden. So bald aber ſolchem ergrimbten Menſchen ein frommer Prieſter den Nahmen JESUS auff die Stirn gezeichnet/ iſt er alſo augenblicklich beſaͤnfftiget worden/ als haͤtte er ein Laͤmbels- Natur angezogen. Ibidem. Das hat auch ſchon erfahren im alten Teſtament ein be- ſchreytes/ vnd vnzuͤchtiges Weibs-Bild/ mit Nahmen Rahab, wol ein Raaben-Vieh/ welche deſſenthalben auß allen Jnn- wohnern mit ſambt dem Haußgeſind ſalvirt worden/ weil ſie dem Joſue, welcher Nahm ein Figur deß Nahmens JESU/ ein Ehr angethan. Irenæ. lib. 4. n. 10. O JESUS! ein Nahm uͤber alle Nahmen! Abraham ein hoher Nahm/ Bariona ein freundlicher Nahm/ Cephas ein ſtarcker Nahm/ David ein lieblicher Nahm/ Elias ein herꝛ- licher Nahm/ Salomon ein troſtreicher Nahm/ Gedeon ein ſiegreicher Nahm/ Heli ein groſſer Nahm/ Moyſes ein ſchoͤ- ner Nahm/ Laban ein ſauberer Nahm/ Noë ein werther Nahm/ Obed ein demuͤthiger Nahm/ Raphaël ein heylſamer Nahm/ Tobias ein guter Nahm/ aber JESUS iſt ein Nahm uͤber alle Nahmen. Streitt ich/ wie Joſue, wider die Madianiter/ ſo ſoll JE-

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 204. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/222>, abgerufen am 22.11.2024.