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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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Judas der schlimme Hund
In Chron.
Minor.
p. 2. l. c.
3.
mit höchster Verwunderung auff die Waag gelegt/ biß das
Gewicht ist gleich worden/ vnd just die arme Haut so vil erhal-
ten/ als ihr dazumahl nothwendig war.

Zu suchen/ zu halten/ zu verehren/ zu preysen seynd die
heiligen Indulgentzen. Als ein Priester/ mit Nahmen Fir-
mus,
ein grosse Menge Volck gesehen nacher Aquilam in A-
prutio
reisen/ daselbst in der Kirchen S. Mariae Collemario
den vollkommenen Ablaß zu gewinnen/ hat er solche Andacht
nur außgelacht/ vnd gesagt/ so wenig seye daselbst ein Ablaß/
so wenig als der Pfeil/ den er in Willens abzuschiessen/ in dem
Stein werde stecken bleiben/ worauff er den Bogen gedruckt/
Lalius Ma-
rin. in vit.
Petri coe-
lestin. lib.
3. c.
10.
vnd der Pfeil gantz tieff in den Stein/ als in einen Laib Brodt
eingetrungen/ welches den frechen Priester zur Reu vnd Buß
veranlast/ der nachmahls solchen Stein sambt dem Pfeil da-
hin gebracht/ allwo er noch zu sehen.

Ein Schatten von GOtt/ ein Gaab von Himmel/ ein
Portion von den Verdiensten deß Leydens Christi/ ein Ge-
walt von der Römischen Kirchen seynd die Indulgentzen. Die
Stephan.
Pep. in
vit. S.
Clar. lib.
3. c.
5.
seelige Clara de Agolantibus hat zu Arimini einen vollkom-
menen Ablaß auff einen gewissen Festag erhalten/ dahero ist
öffter geschehen/ daß den Tag/ vor diser Solennitet, die Glo-
cken sich selber geleut.

Es seynd GOtt ein Glory/ den Heiligen ein Freud/ den
Teufflen ein Schrocken/ den Sündern ein Hülff/ den Seelen
im Fegfeur ein Erlösung die heiligen Indulgentzen. Nach-
dem der H. Bernardus ein bewegliche Predig gehalten von
den Indulgentzen/ welche Pabst Eugenius ertheilt/ hat er
In vit. c. 4.gleich hernach solche Lehr mit Gesundmachung 20. Krancker
bestättiget.

Dise Indulgentien seynd heilig vnd aber heilig/ vnd
über heilig/ entgegen aber seynd andere Indulgentien, welche
der Lucifer/ vnd mit ihme alle Teuffel geschmidt haben/ dise
seynd nimiae indulgentiae superiorum, das grosse Nachse-
hen der Ubertrettung/ der grosse Nachlaß der Straff/ das zu

weich-

Judas der ſchlimme Hund
In Chron.
Minor.
p. 2. l. c.
3.
mit hoͤchſter Verwunderung auff die Waag gelegt/ biß das
Gewicht iſt gleich worden/ vnd juſt die arme Haut ſo vil erhal-
ten/ als ihr dazumahl nothwendig war.

Zu ſuchen/ zu halten/ zu verehren/ zu preyſen ſeynd die
heiligen Indulgentzen. Als ein Prieſter/ mit Nahmen Fir-
mus,
ein groſſe Menge Volck geſehen nacher Aquilam in A-
prutio
reiſen/ daſelbſt in der Kirchen S. Mariæ Collemario
den vollkommenen Ablaß zu gewinnen/ hat er ſolche Andacht
nur außgelacht/ vnd geſagt/ ſo wenig ſeye daſelbſt ein Ablaß/
ſo wenig als der Pfeil/ den er in Willens abzuſchieſſen/ in dem
Stein werde ſtecken bleiben/ worauff er den Bogen gedruckt/
Lalius Ma-
rin. in vit.
Petri cœ-
leſtin. lib.
3. c.
10.
vnd der Pfeil gantz tieff in den Stein/ als in einen Laib Brodt
eingetrungen/ welches den frechen Prieſter zur Reu vnd Buß
veranlaſt/ der nachmahls ſolchen Stein ſambt dem Pfeil da-
hin gebracht/ allwo er noch zu ſehen.

Ein Schatten von GOtt/ ein Gaab von Himmel/ ein
Portion von den Verdienſten deß Leydens Chriſti/ ein Ge-
walt von der Roͤmiſchen Kirchen ſeynd die Indulgentzen. Die
Stephan.
Pep. in
vit. S.
Clar. lib.
3. c.
5.
ſeelige Clara de Agolantibus hat zu Arimini einen vollkom-
menen Ablaß auff einen gewiſſen Feſtag erhalten/ dahero iſt
oͤffter geſchehen/ daß den Tag/ vor diſer Solennitet, die Glo-
cken ſich ſelber geleut.

Es ſeynd GOtt ein Glory/ den Heiligen ein Freud/ den
Teufflen ein Schrocken/ den Suͤndern ein Huͤlff/ den Seelen
im Fegfeur ein Erloͤſung die heiligen Indulgentzen. Nach-
dem der H. Bernardus ein bewegliche Predig gehalten von
den Indulgentzen/ welche Pabſt Eugenius ertheilt/ hat er
In vit. c. 4.gleich hernach ſolche Lehr mit Geſundmachung 20. Krancker
beſtaͤttiget.

Diſe Indulgentien ſeynd heilig vnd aber heilig/ vnd
uͤber heilig/ entgegen aber ſeynd andere Indulgentien, welche
der Lucifer/ vnd mit ihme alle Teuffel geſchmidt haben/ diſe
ſeynd nimiæ indulgentiæ ſuperiorum, das groſſe Nachſe-
hen der Ubertrettung/ der groſſe Nachlaß der Straff/ das zu

weich-
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[170/0188] Judas der ſchlimme Hund mit hoͤchſter Verwunderung auff die Waag gelegt/ biß das Gewicht iſt gleich worden/ vnd juſt die arme Haut ſo vil erhal- ten/ als ihr dazumahl nothwendig war. In Chron. Minor. p. 2. l. c. 3. Zu ſuchen/ zu halten/ zu verehren/ zu preyſen ſeynd die heiligen Indulgentzen. Als ein Prieſter/ mit Nahmen Fir- mus, ein groſſe Menge Volck geſehen nacher Aquilam in A- prutio reiſen/ daſelbſt in der Kirchen S. Mariæ Collemario den vollkommenen Ablaß zu gewinnen/ hat er ſolche Andacht nur außgelacht/ vnd geſagt/ ſo wenig ſeye daſelbſt ein Ablaß/ ſo wenig als der Pfeil/ den er in Willens abzuſchieſſen/ in dem Stein werde ſtecken bleiben/ worauff er den Bogen gedruckt/ vnd der Pfeil gantz tieff in den Stein/ als in einen Laib Brodt eingetrungen/ welches den frechen Prieſter zur Reu vnd Buß veranlaſt/ der nachmahls ſolchen Stein ſambt dem Pfeil da- hin gebracht/ allwo er noch zu ſehen. Lalius Ma- rin. in vit. Petri cœ- leſtin. lib. 3. c. 10. Ein Schatten von GOtt/ ein Gaab von Himmel/ ein Portion von den Verdienſten deß Leydens Chriſti/ ein Ge- walt von der Roͤmiſchen Kirchen ſeynd die Indulgentzen. Die ſeelige Clara de Agolantibus hat zu Arimini einen vollkom- menen Ablaß auff einen gewiſſen Feſtag erhalten/ dahero iſt oͤffter geſchehen/ daß den Tag/ vor diſer Solennitet, die Glo- cken ſich ſelber geleut. Stephan. Pep. in vit. S. Clar. lib. 3. c. 5. Es ſeynd GOtt ein Glory/ den Heiligen ein Freud/ den Teufflen ein Schrocken/ den Suͤndern ein Huͤlff/ den Seelen im Fegfeur ein Erloͤſung die heiligen Indulgentzen. Nach- dem der H. Bernardus ein bewegliche Predig gehalten von den Indulgentzen/ welche Pabſt Eugenius ertheilt/ hat er gleich hernach ſolche Lehr mit Geſundmachung 20. Krancker beſtaͤttiget. In vit. c. 4. Diſe Indulgentien ſeynd heilig vnd aber heilig/ vnd uͤber heilig/ entgegen aber ſeynd andere Indulgentien, welche der Lucifer/ vnd mit ihme alle Teuffel geſchmidt haben/ diſe ſeynd nimiæ indulgentiæ ſuperiorum, das groſſe Nachſe- hen der Ubertrettung/ der groſſe Nachlaß der Straff/ das zu weich-

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 170. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/188>, abgerufen am 28.11.2024.