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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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verkaufft JEsum vmb Silber.
sie haben Händ/ vnd füllens nit/ etc. O Pater, sagt ein schnaderi-
sche Jungfrau/ euer Mainung ist sehr wurmstichig/ dann er
muß vor gewiß halten/ daß manche Jungfrau zur Gesellschafft
geht/ vnd wider darvon/ als wie die Sonnenstrahlen durch ein
Mistlacken/ worvon sie im wenigisten beunreiniget wird/ con
licenza,
mein junge Goschangula, so seyt ihr gantz vnd gar
beschaffen/ wie der Altar im alten Testament/ auff dem/ durch
Göttlichen Befelch/ das Feur stäts muste brinnen/ da doch der-
selbe Altar von lauter Holtz ware/ vnd gleichwol durch ein
Wunderwerck vom Feur nie verletzt worden/ die Ursach ware/Markes.
Quares.
fol.
319.

weil besagtes Holtz auß dem Paradeyß gewesen/ wessentwegen
es vom Feur keinen Schaden können leyden. Also seyt ihr
auch ein Jungfrau auß dem Paradeyß/ ich glaub aber ehunder
von Pariß/ vnd so man/ nach Plinij Außsag/ die Einkürn nicht
anderst fangen kan/ als in der Schoß einer gantz gerechten
Jungfrauen/ so wurde vermuthlich mit euch gar ein schlechte
Jagd angestellt werden: ist demnach weit besser/ wann die Jung-
frauen haicklich seynd/ dann haicklich vnd heilig/ seynd zwey
Bluts-Verwandte.

Allen Jungfrauen zu einer rechten Nachfolg hat die über-
gebenedeyte Mutter GOttes Maria, als sie eylfertig/ nit lang-
samb/ sondern gantz hurtig über das Gebürg gangen/ in dem
Hauß Zachariae ihre liebste Maimb oder Baaß freundlichist
gegrüst/ es steht aber an keinem Orth registrirt, daß sie ihren
Vöttern Zachariam hätte auch bewillkombt/ woran sich alle
rechtschaffene Jungfrauen sollen spieglen/ wie behutsamb ihr
Wandl seyn solle.

Was der verruchte Iscarioth den Jüdischen Schörgan-
ten vnd Lotters-Knechten eingerathen/ als er zu ihnen gesagt/
tenete eum, & ducite caute, greifft ihn an/ vnd führt ihnMarcl
14. c.

behutsamb: das sollen auch alle Jungfrauen ins gemain ihnen
lassen gesagt seyn/ caute, fein behutsamb geht mit euerer Ehr
vmb/ caute, behutsamb in Augen vnd Ohren/ wann ihr wolt
bleiben außerkohren/ behutsamb im gehen vnd stehen/ wann

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R 3

verkaufft JEſum vmb Silber.
ſie haben Haͤnd/ vnd fuͤllens nit/ ꝛc. O Pater, ſagt ein ſchnaderi-
ſche Jungfrau/ euer Mainung iſt ſehr wurmſtichig/ dann er
muß vor gewiß halten/ daß manche Jungfrau zur Geſellſchafft
geht/ vnd wider darvon/ als wie die Sonnenſtrahlen durch ein
Miſtlacken/ worvon ſie im wenigiſten beunreiniget wird/ con
licenza,
mein junge Goſchangula, ſo ſeyt ihr gantz vnd gar
beſchaffen/ wie der Altar im alten Teſtament/ auff dem/ durch
Goͤttlichen Befelch/ das Feur ſtaͤts muſte brinnen/ da doch der-
ſelbe Altar von lauter Holtz ware/ vnd gleichwol durch ein
Wunderwerck vom Feur nie verletzt worden/ die Urſach ware/Markes.
Quareſ.
fol.
319.

weil beſagtes Holtz auß dem Paradeyß geweſen/ weſſentwegen
es vom Feur keinen Schaden koͤnnen leyden. Alſo ſeyt ihr
auch ein Jungfrau auß dem Paradeyß/ ich glaub aber ehunder
von Pariß/ vnd ſo man/ nach Plinij Außſag/ die Einkuͤrn nicht
anderſt fangen kan/ als in der Schoß einer gantz gerechten
Jungfrauen/ ſo wurde vermuthlich mit euch gar ein ſchlechte
Jagd angeſtellt werden: iſt demnach weit beſſer/ wann die Jung-
frauen haicklich ſeynd/ dann haicklich vnd heilig/ ſeynd zwey
Bluts-Verwandte.

Allen Jungfrauen zu einer rechten Nachfolg hat die uͤber-
gebenedeyte Mutter GOttes Maria, als ſie eylfertig/ nit lang-
ſamb/ ſondern gantz hurtig uͤber das Gebuͤrg gangen/ in dem
Hauß Zachariæ ihre liebſte Maimb oder Baaß freundlichiſt
gegruͤſt/ es ſteht aber an keinem Orth regiſtrirt, daß ſie ihren
Voͤttern Zachariam haͤtte auch bewillkombt/ woran ſich alle
rechtſchaffene Jungfrauen ſollen ſpieglen/ wie behutſamb ihr
Wandl ſeyn ſolle.

Was der verruchte Iſcarioth den Juͤdiſchen Schoͤrgan-
ten vnd Lotters-Knechten eingerathen/ als er zu ihnen geſagt/
tenete eum, & ducite cautè, greifft ihn an/ vnd fuͤhrt ihnMarcl
14. c.

behutſamb: das ſollen auch alle Jungfrauen ins gemain ihnen
laſſen geſagt ſeyn/ cautè, fein behutſamb geht mit euerer Ehr
vmb/ cautè, behutſamb in Augen vnd Ohren/ wann ihr wolt
bleiben außerkohren/ behutſamb im gehen vnd ſtehen/ wann

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[133/0151] verkaufft JEſum vmb Silber. ſie haben Haͤnd/ vnd fuͤllens nit/ ꝛc. O Pater, ſagt ein ſchnaderi- ſche Jungfrau/ euer Mainung iſt ſehr wurmſtichig/ dann er muß vor gewiß halten/ daß manche Jungfrau zur Geſellſchafft geht/ vnd wider darvon/ als wie die Sonnenſtrahlen durch ein Miſtlacken/ worvon ſie im wenigiſten beunreiniget wird/ con licenza, mein junge Goſchangula, ſo ſeyt ihr gantz vnd gar beſchaffen/ wie der Altar im alten Teſtament/ auff dem/ durch Goͤttlichen Befelch/ das Feur ſtaͤts muſte brinnen/ da doch der- ſelbe Altar von lauter Holtz ware/ vnd gleichwol durch ein Wunderwerck vom Feur nie verletzt worden/ die Urſach ware/ weil beſagtes Holtz auß dem Paradeyß geweſen/ weſſentwegen es vom Feur keinen Schaden koͤnnen leyden. Alſo ſeyt ihr auch ein Jungfrau auß dem Paradeyß/ ich glaub aber ehunder von Pariß/ vnd ſo man/ nach Plinij Außſag/ die Einkuͤrn nicht anderſt fangen kan/ als in der Schoß einer gantz gerechten Jungfrauen/ ſo wurde vermuthlich mit euch gar ein ſchlechte Jagd angeſtellt werden: iſt demnach weit beſſer/ wann die Jung- frauen haicklich ſeynd/ dann haicklich vnd heilig/ ſeynd zwey Bluts-Verwandte. Markes. Quareſ. fol. 319. Allen Jungfrauen zu einer rechten Nachfolg hat die uͤber- gebenedeyte Mutter GOttes Maria, als ſie eylfertig/ nit lang- ſamb/ ſondern gantz hurtig uͤber das Gebuͤrg gangen/ in dem Hauß Zachariæ ihre liebſte Maimb oder Baaß freundlichiſt gegruͤſt/ es ſteht aber an keinem Orth regiſtrirt, daß ſie ihren Voͤttern Zachariam haͤtte auch bewillkombt/ woran ſich alle rechtſchaffene Jungfrauen ſollen ſpieglen/ wie behutſamb ihr Wandl ſeyn ſolle. Was der verruchte Iſcarioth den Juͤdiſchen Schoͤrgan- ten vnd Lotters-Knechten eingerathen/ als er zu ihnen geſagt/ tenete eum, & ducite cautè, greifft ihn an/ vnd fuͤhrt ihn behutſamb: das ſollen auch alle Jungfrauen ins gemain ihnen laſſen geſagt ſeyn/ cautè, fein behutſamb geht mit euerer Ehr vmb/ cautè, behutſamb in Augen vnd Ohren/ wann ihr wolt bleiben außerkohren/ behutſamb im gehen vnd ſtehen/ wann ihrs Marcl 14. c. R 3

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 133. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/151>, abgerufen am 23.11.2024.