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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.

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der vnschuldigen Magdalenae.
Christi gezimmert/ vnd seye eben an demselben Orth der
Leib deß Adams, oder wenigsten sein Kopff begraben
worden/ allwo auff dem Berg Calvariae das Creutz JEsu
wurde auffgericht/ vnd weilen der vndere Thail deß Creu-
tzes in etwas zugespitzet worden/ damit es desto leichter
in den Berg hineingangen/ also seye der Spitz deß Creutz
Christi dem Adam in das Maul gangen/ vnd also wun-
derbarlicher Weiß der Adam den Safft deß Lebens von
demselben Baum erhalten/ von dem er vorhero den Safft
deß Todts genossen. O wunderbarliche Göttliche Vor-
sichtigkeit! das Creutz JEsu war dem Adam mit dem
vndern Thail im Maul/ mit welchem er gesündiget. Sol-
ches Wunder sahe man auch in Magdalena, bey Magda-
lena,
an Magdalena, in dem sie stäts 30. gantzer Jahr
das Creutz ihres JEsu im Mund/ ja gar im Hertzen tru-
ge. Man waist gar wol/ daß die Hebreer von denen
Wunden seynd gesund worden/ wie sie die auffgehenckte
Schlangen in der Wüsten haben angeschauet; so offt
aber Magdalena Jesum in der Höhe auff dem Creutz be-
trachtet/ non sanabatur, sed sauciabatur, so wurde sie
nit gesund/ sondern verwundt/ verwundt in ihrem Her-
tzen. Vnd solche Hitz tribe stäts die Wasser-Quällen auß
den Augen/ das ist ein Wösch gewest/ da sie mit Thränen
ihr Angesicht/ ihren gantzen Leib/ den harten Stain/
auff dem sie kniete/ mit solchen stättem Augen-Wasser
gewaschen.

Maria AEgiptiaca Anfangs ein grosse Sünderin/
nachmahls ein grosse Büsserin: Pelagia Anfangs ein gros-
se Sünderin/ nachmahls ein grosse Büsserin: Thais An-
fangs ein grosse Sünderin/ nachmahls ein grosse Büsserin:
Theodora Anfangs ein grosse Sünderin/ nachmahls ein
grosse Büsserin: Affra Anfangs ein grosse Sünderin/
nachmahls ein grosse Büsserin: Margaritta Cortona an-

fangs
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der vnſchuldigen Magdalenæ.
Chriſti gezimmert/ vnd ſeye eben an demſelben Orth der
Leib deß Adams, oder wenigſten ſein Kopff begraben
worden/ allwo auff dem Berg Calvariæ das Creutz JEſu
wurde auffgericht/ vnd weilen der vndere Thail deß Creu-
tzes in etwas zugeſpitzet worden/ damit es deſto leichter
in den Berg hineingangen/ alſo ſeye der Spitz deß Creutz
Chriſti dem Adam in das Maul gangen/ vnd alſo wun-
derbarlicher Weiß der Adam den Safft deß Lebens von
demſelben Baum erhalten/ von dem er vorhero den Safft
deß Todts genoſſen. O wunderbarliche Goͤttliche Vor-
ſichtigkeit! das Creutz JEſu war dem Adam mit dem
vndern Thail im Maul/ mit welchem er geſuͤndiget. Sol-
ches Wunder ſahe man auch in Magdalena, bey Magda-
lena,
an Magdalena, in dem ſie ſtaͤts 30. gantzer Jahr
das Creutz ihres JEſu im Mund/ ja gar im Hertzen tru-
ge. Man waiſt gar wol/ daß die Hebreer von denen
Wunden ſeynd geſund worden/ wie ſie die auffgehenckte
Schlangen in der Wuͤſten haben angeſchauet; ſo offt
aber Magdalena Jesum in der Hoͤhe auff dem Creutz be-
trachtet/ non ſanabatur, ſed ſauciabatur, ſo wurde ſie
nit geſund/ ſondern verwundt/ verwundt in ihrem Her-
tzen. Vnd ſolche Hitz tribe ſtaͤts die Waſſer-Quaͤllen auß
den Augen/ das iſt ein Woͤſch geweſt/ da ſie mit Thraͤnen
ihr Angeſicht/ ihren gantzen Leib/ den harten Stain/
auff dem ſie kniete/ mit ſolchen ſtaͤttem Augen-Waſſer
gewaſchen.

Maria Ægiptiaca Anfangs ein groſſe Suͤnderin/
nachmahls ein groſſe Buͤſſerin: Pelagia Anfangs ein groſ-
ſe Suͤnderin/ nachmahls ein groſſe Buͤſſerin: Thais An-
fangs ein groſſe Suͤnderin/ nachmahls ein groſſe Buͤſſerin:
Theodora Anfangs ein groſſe Suͤnderin/ nachmahls ein
groſſe Buͤſſerin: Affra Anfangs ein groſſe Suͤnderin/
nachmahls ein groſſe Buͤſſerin: Margaritta Cortona an-

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[705/0741] der vnſchuldigen Magdalenæ. Chriſti gezimmert/ vnd ſeye eben an demſelben Orth der Leib deß Adams, oder wenigſten ſein Kopff begraben worden/ allwo auff dem Berg Calvariæ das Creutz JEſu wurde auffgericht/ vnd weilen der vndere Thail deß Creu- tzes in etwas zugeſpitzet worden/ damit es deſto leichter in den Berg hineingangen/ alſo ſeye der Spitz deß Creutz Chriſti dem Adam in das Maul gangen/ vnd alſo wun- derbarlicher Weiß der Adam den Safft deß Lebens von demſelben Baum erhalten/ von dem er vorhero den Safft deß Todts genoſſen. O wunderbarliche Goͤttliche Vor- ſichtigkeit! das Creutz JEſu war dem Adam mit dem vndern Thail im Maul/ mit welchem er geſuͤndiget. Sol- ches Wunder ſahe man auch in Magdalena, bey Magda- lena, an Magdalena, in dem ſie ſtaͤts 30. gantzer Jahr das Creutz ihres JEſu im Mund/ ja gar im Hertzen tru- ge. Man waiſt gar wol/ daß die Hebreer von denen Wunden ſeynd geſund worden/ wie ſie die auffgehenckte Schlangen in der Wuͤſten haben angeſchauet; ſo offt aber Magdalena Jesum in der Hoͤhe auff dem Creutz be- trachtet/ non ſanabatur, ſed ſauciabatur, ſo wurde ſie nit geſund/ ſondern verwundt/ verwundt in ihrem Her- tzen. Vnd ſolche Hitz tribe ſtaͤts die Waſſer-Quaͤllen auß den Augen/ das iſt ein Woͤſch geweſt/ da ſie mit Thraͤnen ihr Angeſicht/ ihren gantzen Leib/ den harten Stain/ auff dem ſie kniete/ mit ſolchen ſtaͤttem Augen-Waſſer gewaſchen. Maria Ægiptiaca Anfangs ein groſſe Suͤnderin/ nachmahls ein groſſe Buͤſſerin: Pelagia Anfangs ein groſ- ſe Suͤnderin/ nachmahls ein groſſe Buͤſſerin: Thais An- fangs ein groſſe Suͤnderin/ nachmahls ein groſſe Buͤſſerin: Theodora Anfangs ein groſſe Suͤnderin/ nachmahls ein groſſe Buͤſſerin: Affra Anfangs ein groſſe Suͤnderin/ nachmahls ein groſſe Buͤſſerin: Margaritta Cortona an- fangs V u u u

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 705. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/741>, abgerufen am 25.11.2024.