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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.

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Judas ein Ehrabschneider
JEsus ist geerönt worden. Andere Weiber/ vnd deren
nit wenig nemmen zuweilen rässe Nägerl auff die Zung zu
einer Stärckung/ aber Magdalena in der Wüsten stär-
cker sich allein mit denen Nägeln/ wormit ihr JEsus an
das Creutz ist geheffter worden. Andere Weiber/ vnd de-
ren nicht wenig suchen ihre Kurtzweil in einem schatten-
reichen Garten/ aber Magdalena in der Wüsten hielte
stäts vor Augen den Garten Gethsemani, in welchem ihr
JEsus ist gefangen worden. Andere Weiber prangen
mehrest mit denen silberfarben Perlen/ aber Magdalena
liesse immerzu die Buß-Thränen/ wie die Berlen über
ihre Wangen herab quällen. O was hat Magdalena für
ein saubere Wösch zugericht.

Magdalena lebte dreyssig Jahr in der Wüsten/
vnnd alle Tag war bey ihr Freytag/ dann stäts bey
ihr ware die Betrachtung deß geereutzigten JEsu. Der
Prophet Elias kombt einsmahls zu einer armen Wir-
tib/ fragt/ was sie handle/ vnnd wandle? O mein
3. Reg. 17.Vatter antwortet sie/ En colligo duo ligna. Sihe/
da samble ich zwey Höltzer zusammen/ damit ich darmit
mir ein Brodt bache/ alsdann will ich sterben. So jemand
Magdalenam bey Tag vnd Nacht/ Fruhe vnd Abends in
der Wüsten hätte gefraget/ in wem sie beschäfftiget seye/
so hätte sie gleichmässig nit anderst können sagen/ als En
colligo duo ligna,
ich samble mir 2. Holtzer/ eines in die
Höhe/ das andere über zwerch/ mit dem mach ich mir/ vnd
bach ich mir mein tägliches Brodt/ biß ich sterbe/ biß in
Todt war ihr eintziges Leben der gecreutzigte JEsus.

[S]. Anselm.
in cap. 8.
Cant.

Der Heil. Anselmus schreibt/ daß von demselbigen
Baum/ an welchem Adam im Paradeyß sich versündiget
hat/ seye durch einen Engel ein Aestl getragen worden na-
cher Jerusalem/ allwo es gepflantzer/ in einen grossen
Baum erwachsen/ auß welchem man nachmals das Creutz

Christi

Judas ein Ehrabſchneider
JEſus iſt geeroͤnt worden. Andere Weiber/ vnd deren
nit wenig nemmen zuweilen raͤſſe Naͤgerl auff die Zung zu
einer Staͤrckung/ aber Magdalena in der Wuͤſten ſtaͤr-
cker ſich allein mit denen Naͤgeln/ wormit ihr JEſus an
das Creutz iſt geheffter worden. Andere Weiber/ vnd de-
ren nicht wenig ſuchen ihre Kurtzweil in einem ſchatten-
reichen Garten/ aber Magdalena in der Wuͤſten hielte
ſtaͤts vor Augen den Garten Gethſemani, in welchem ihr
JEſus iſt gefangen worden. Andere Weiber prangen
mehreſt mit denen ſilberfarben Perlen/ aber Magdalena
lieſſe immerzu die Buß-Thraͤnen/ wie die Berlen uͤber
ihre Wangen herab quaͤllen. O was hat Magdalena fuͤr
ein ſaubere Woͤſch zugericht.

Magdalena lebte dreyſſig Jahr in der Wuͤſten/
vnnd alle Tag war bey ihr Freytag/ dann ſtaͤts bey
ihr ware die Betrachtung deß geereutzigten JEſu. Der
Prophet Elias kombt einsmahls zu einer armen Wir-
tib/ fragt/ was ſie handle/ vnnd wandle? O mein
3. Reg. 17.Vatter antwortet ſie/ En colligo duo ligna. Sihe/
da ſamble ich zwey Hoͤltzer zuſammen/ damit ich darmit
mir ein Brodt bache/ alsdann will ich ſterben. So jemand
Magdalenam bey Tag vnd Nacht/ Fruhe vnd Abends in
der Wuͤſten haͤtte gefraget/ in wem ſie beſchaͤfftiget ſeye/
ſo haͤtte ſie gleichmaͤſſig nit anderſt koͤnnen ſagen/ als En
colligo duo ligna,
ich ſamble mir 2. Holtzer/ eines in die
Hoͤhe/ das andere uͤber zwerch/ mit dem mach ich mir/ vnd
bach ich mir mein taͤgliches Brodt/ biß ich ſterbe/ biß in
Todt war ihr eintziges Leben der gecreutzigte JEſus.

[S]. Anſelm.
in cap. 8.
Cant.

Der Heil. Anſelmus ſchreibt/ daß von demſelbigen
Baum/ an welchem Adam im Paradeyß ſich verſuͤndiget
hat/ ſeye durch einen Engel ein Aeſtl getragen worden na-
cher Jeruſalem/ allwo es gepflantzer/ in einen groſſen
Baum erwachſen/ auß welchem man nachmals das Creutz

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[704/0740] Judas ein Ehrabſchneider JEſus iſt geeroͤnt worden. Andere Weiber/ vnd deren nit wenig nemmen zuweilen raͤſſe Naͤgerl auff die Zung zu einer Staͤrckung/ aber Magdalena in der Wuͤſten ſtaͤr- cker ſich allein mit denen Naͤgeln/ wormit ihr JEſus an das Creutz iſt geheffter worden. Andere Weiber/ vnd de- ren nicht wenig ſuchen ihre Kurtzweil in einem ſchatten- reichen Garten/ aber Magdalena in der Wuͤſten hielte ſtaͤts vor Augen den Garten Gethſemani, in welchem ihr JEſus iſt gefangen worden. Andere Weiber prangen mehreſt mit denen ſilberfarben Perlen/ aber Magdalena lieſſe immerzu die Buß-Thraͤnen/ wie die Berlen uͤber ihre Wangen herab quaͤllen. O was hat Magdalena fuͤr ein ſaubere Woͤſch zugericht. Magdalena lebte dreyſſig Jahr in der Wuͤſten/ vnnd alle Tag war bey ihr Freytag/ dann ſtaͤts bey ihr ware die Betrachtung deß geereutzigten JEſu. Der Prophet Elias kombt einsmahls zu einer armen Wir- tib/ fragt/ was ſie handle/ vnnd wandle? O mein Vatter antwortet ſie/ En colligo duo ligna. Sihe/ da ſamble ich zwey Hoͤltzer zuſammen/ damit ich darmit mir ein Brodt bache/ alsdann will ich ſterben. So jemand Magdalenam bey Tag vnd Nacht/ Fruhe vnd Abends in der Wuͤſten haͤtte gefraget/ in wem ſie beſchaͤfftiget ſeye/ ſo haͤtte ſie gleichmaͤſſig nit anderſt koͤnnen ſagen/ als En colligo duo ligna, ich ſamble mir 2. Holtzer/ eines in die Hoͤhe/ das andere uͤber zwerch/ mit dem mach ich mir/ vnd bach ich mir mein taͤgliches Brodt/ biß ich ſterbe/ biß in Todt war ihr eintziges Leben der gecreutzigte JEſus. 3. Reg. 17. Der Heil. Anſelmus ſchreibt/ daß von demſelbigen Baum/ an welchem Adam im Paradeyß ſich verſuͤndiget hat/ ſeye durch einen Engel ein Aeſtl getragen worden na- cher Jeruſalem/ allwo es gepflantzer/ in einen groſſen Baum erwachſen/ auß welchem man nachmals das Creutz Chriſti

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 704. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/740>, abgerufen am 25.11.2024.