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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.

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der vnschuldigen Magdalenae.
4. Ding? . Das erste ist ein Senfftzer: das andere
ist die Ehe: das dritte ist die Stimm von einem
Hund:
das vierdte ist der Kopff vom Zachaeo:
wer dise 4. Ding nit hat/ der kombt in den Himmel zu spart.
Seufftzen/ sagt ein jeder/ kan ich wol/ vnd will ich wol/
dann hat der offene Sünder geseufftzet in der Kirchen/ vnd
in dem Tempel/ so kan ich es auch. Hat Petrus geseuff-
tzet zu Hof/ so kan ichs auch: Hat Job geseufftzet auff dem
Mistbethl/ so kan ichs auch: Hat Paulus geseufftzet auff
dem Weeg/ so kan ichs auch: Hat Hieronymus geseuff-
tzet in der Wüsten/ so kan ichs auch: Hat Magdalena
geseufftzet bey den Füssen JEsu/ so kan ichs auch: was
anbelangt das andere Stuck/ nemblichen die Ehe; da
eraignet sich einige Beschwärnuß. Soll man dann ohne
der Ehe nicht können seelig werden? wer ist gewest die H.
Margaritta? ein Margarit/ oder Edlgstain der Jung-
frauschafft: wer ist gewest die H. Lucia? Lux, oder ein
Liecht der Jungfrauschafft: wer ist gewest die H. Clara?
ein klares Chrystall der Jungfrauschafft: der H. Colum-
binus
hat kein Weib gehabt/ die H. Columba hat keinen
Mann gehabt: der H. Marianus hat kein Weib gehabt/
die H. Marina hat keinen Mann gehabt: der H. Joannes
hat kein Weib gehabt/ die H. Joanna hat kein Mann ge-
habt: seynd also folgsamb dise ohne Ehe gewesen/ seynd
aber nit ohne Seeligkeit. Ist demnach dises andere Stuck
sehr schwär zu verstehen. Wegen deß dritten ist sich noch
mehrer zu verwunderen; soll dann GOtt/ der mich zu sei-
nem Ebenbild erschaffen/ ein Belieben/ vnd Gefallen tragen
an der Hunds Stimm? Daß man dem H. Dominico
einen Hund zumahlt mit einer Fackel im Maul/ dessen Ur-
sach ist bekandt: daß man dem H. Rocho einen Hund zu-

mahlt
T t t t

der vnſchuldigen Magdalenæ.
4. Ding? ℞. Das erſte iſt ein Senfftzer: das andere
iſt die Ehe: das dritte iſt die Stimm von einem
Hund:
das vierdte iſt der Kopff vom Zachæo:
wer diſe 4. Ding nit hat/ der kombt in den Himmel zu ſpart.
Seufftzen/ ſagt ein jeder/ kan ich wol/ vnd will ich wol/
dann hat der offene Suͤnder geſeufftzet in der Kirchen/ vnd
in dem Tempel/ ſo kan ich es auch. Hat Petrus geſeuff-
tzet zu Hof/ ſo kan ichs auch: Hat Job geſeufftzet auff dem
Miſtbethl/ ſo kan ichs auch: Hat Paulus geſeufftzet auff
dem Weeg/ ſo kan ichs auch: Hat Hieronymus geſeuff-
tzet in der Wuͤſten/ ſo kan ichs auch: Hat Magdalena
geſeufftzet bey den Fuͤſſen JEſu/ ſo kan ichs auch: was
anbelangt das andere Stuck/ nemblichen die Ehe; da
eraignet ſich einige Beſchwaͤrnuß. Soll man dann ohne
der Ehe nicht koͤnnen ſeelig werden? wer iſt geweſt die H.
Margaritta? ein Margarit/ oder Edlgſtain der Jung-
frauſchafft: wer iſt geweſt die H. Lucia? Lux, oder ein
Liecht der Jungfrauſchafft: wer iſt geweſt die H. Clara?
ein klares Chryſtall der Jungfrauſchafft: der H. Colum-
binus
hat kein Weib gehabt/ die H. Columba hat keinen
Mann gehabt: der H. Marianus hat kein Weib gehabt/
die H. Marina hat keinen Mann gehabt: der H. Joannes
hat kein Weib gehabt/ die H. Joanna hat kein Mann ge-
habt: ſeynd alſo folgſamb diſe ohne Ehe geweſen/ ſeynd
aber nit ohne Seeligkeit. Iſt demnach diſes andere Stuck
ſehr ſchwaͤr zu verſtehen. Wegen deß dritten iſt ſich noch
mehrer zu verwunderen; ſoll dann GOtt/ der mich zu ſei-
nem Ebenbild erſchaffen/ ein Belieben/ vnd Gefallen tragen
an der Hunds Stimm? Daß man dem H. Dominico
einen Hund zumahlt mit einer Fackel im Maul/ deſſen Ur-
ſach iſt bekandt: daß man dem H. Rocho einen Hund zu-

mahlt
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[697/0733] der vnſchuldigen Magdalenæ. 4. Ding? ℞. Das erſte iſt ein Senfftzer: das andere iſt die Ehe: das dritte iſt die Stimm von einem Hund: das vierdte iſt der Kopff vom Zachæo: wer diſe 4. Ding nit hat/ der kombt in den Himmel zu ſpart. Seufftzen/ ſagt ein jeder/ kan ich wol/ vnd will ich wol/ dann hat der offene Suͤnder geſeufftzet in der Kirchen/ vnd in dem Tempel/ ſo kan ich es auch. Hat Petrus geſeuff- tzet zu Hof/ ſo kan ichs auch: Hat Job geſeufftzet auff dem Miſtbethl/ ſo kan ichs auch: Hat Paulus geſeufftzet auff dem Weeg/ ſo kan ichs auch: Hat Hieronymus geſeuff- tzet in der Wuͤſten/ ſo kan ichs auch: Hat Magdalena geſeufftzet bey den Fuͤſſen JEſu/ ſo kan ichs auch: was anbelangt das andere Stuck/ nemblichen die Ehe; da eraignet ſich einige Beſchwaͤrnuß. Soll man dann ohne der Ehe nicht koͤnnen ſeelig werden? wer iſt geweſt die H. Margaritta? ein Margarit/ oder Edlgſtain der Jung- frauſchafft: wer iſt geweſt die H. Lucia? Lux, oder ein Liecht der Jungfrauſchafft: wer iſt geweſt die H. Clara? ein klares Chryſtall der Jungfrauſchafft: der H. Colum- binus hat kein Weib gehabt/ die H. Columba hat keinen Mann gehabt: der H. Marianus hat kein Weib gehabt/ die H. Marina hat keinen Mann gehabt: der H. Joannes hat kein Weib gehabt/ die H. Joanna hat kein Mann ge- habt: ſeynd alſo folgſamb diſe ohne Ehe geweſen/ ſeynd aber nit ohne Seeligkeit. Iſt demnach diſes andere Stuck ſehr ſchwaͤr zu verſtehen. Wegen deß dritten iſt ſich noch mehrer zu verwunderen; ſoll dann GOtt/ der mich zu ſei- nem Ebenbild erſchaffen/ ein Belieben/ vnd Gefallen tragen an der Hunds Stimm? Daß man dem H. Dominico einen Hund zumahlt mit einer Fackel im Maul/ deſſen Ur- ſach iſt bekandt: daß man dem H. Rocho einen Hund zu- mahlt T t t t

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 697. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/733>, abgerufen am 26.11.2024.