Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.Vnglückseeliger Ehestand gegnen/ dann sie also mit glater vnd freundlicher Ermah-nung mehrer Nutzen schaffen/ als mit harten Straichen vnd Prüglen/ wormit man öffter mehrer Teuffel hinein schlagt als herauß. Von dem Moyses schreiben die alten Rabbiner et- war E 3
Vngluͤckſeeliger Eheſtand gegnen/ dann ſie alſo mit glater vnd freundlicher Ermah-nung mehrer Nutzen ſchaffen/ als mit harten Straichen vnd Pruͤglen/ wormit man oͤffter mehrer Teuffel hinein ſchlagt als herauß. Von dem Moyſes ſchreiben die alten Rabbiner et- war E 3
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Vngluͤckſeeliger Eheſtand
gegnen/ dann ſie alſo mit glater vnd freundlicher Ermah-
nung mehrer Nutzen ſchaffen/ als mit harten Straichen
vnd Pruͤglen/ wormit man oͤffter mehrer Teuffel hinein
ſchlagt als herauß.
Von dem Moyſes ſchreiben die alten Rabbiner et-
was wunderlichs/ ſo aber mehr den Schein eines Ge-
dichts/ als einer Geſchicht hat/ wie Moyſes bey dem Koͤ-
niglichen Hoff als ein Kind mit drey Jahren in Gegen-
wart deß Pharao ſchertzte/ iſt der Koͤnig da/ vnd ſetzt dem
kleinen Moyſi ſein Koͤnigliches Diadema auff den Kopff/
vnd gibt ihm den guldenen Scepter in die Hand/ der
Kleine/ habe mit trutzigen Gebaͤrden ſolches von Kopff
herunder geriſſen/ den Scepter auß den Haͤnden ge-
worffen/ vnd beede mit Fuͤſſen getretten/ Holla! ſagte
hieruͤber Pharao/ daß hat ein Bedeutung/ vnd will ſchier
beſchlieſſen/ das Kind zuerwuͤrgen/ laſt aber deſſentwegen
alle ſeine hohen Miniſter vnd geheimbe Raͤth zuſammen
ruffen/ damit ſie uͤber ſolches wollen reifflich berathſchla-
gen/ was etwann moͤchte diſer Zufahl nach ſich ziehen/
auß welchen dann die mehriſten dahin genaigt/ man wolle
den dreyjaͤhrigen Moyſes probiren/ ob nit etwann ſolches
von Kindiſchen Vnverſtand habe hergeruͤhrt/ vnd ihme
koſtbare Kleynodien/ wie auch gluͤende Kohlen laſſen vor-
legen/ nach wem er nun werde greiffen/ koͤnne leichtlich
ein Anlaß geben/ zumercken/ was in ihm ſtecke; Moyſes
aber ſagen die Rabbiner, habe nach der gluͤenden Kohlen
gegriffen/ vnd mit ſolcher geſchwind ins Maul/ wordurch
er ſich alſo verbrennt/ daß er die Zeit ſeines Lebens nicht
hat recht reden koͤnnen/ ſondern ſtarck mit der Zung an-
geſtoſſen. Was die Rabbiner dißfals dem Moyſi zumeſ-
ſen/ iſt eigentlich wahr bey den boͤſen Weibern/ welche
mehriſt Theil nur mit dem Maul vnd mit der Zung ein-
bieſſen/ vnd ſich alldort zum mehriſten verbrennen; jene
war
Narciſſo
de Padre
falcon.
cap. 6.
E 3
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