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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.

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Judae schmählerische Ehrabschneiderey.
gleichsamb der Job zu seinem GOtt. O mein GOtt/ plag
mich/ vnd schlag mich/ wie du wilst/ mir ist es schon recht;
ruck mich/ vnd drucke mich/ wie du wilst/ mir ist es schon
recht; mindere vnd blindere mir das meinige/ wie du wilst/
mir ists schon recht: rupff mich/ vnd zupff mich/ wie du
wilst/ auff allen Seyten/ mir ists schon recht; aber mein
Ehr/ vnd meinen ehrlichen Namen/ disen lasse mir.

Seines gleichen ist auch gewest Henricus Suso, auß
dem Orden deß Heil. Dominici. Indem solcher für ein
Wachs- vnd Kertzen-Dieb ist außgeschryen/ vnd gehalten
worden/ weilen ein sechsjähriges Mägdlein bekennt/ wie
daß es disen Wachsrauber im würcklichen Diebstall er-
tappet habe. Das hat den H. Mann also verwirrt ge-
macht/ daß er sich zu GOtt gewendet/ vnd wehemüthig
Bolland.
tom. 2.
25. Janu.
cap.
25.
sein Elend beklaget. O mein liebster JEsu! alles/ alles
will ich gern/ vnd vrbietig wegen deiner außstehen/ bin
willig alle Creutz/ vnd Trangsahl deines heiligisten Nah-
mens wegen zu leyden/ allein O mein GOtt! verheng
nur solche Sachen nicht über mich/ quae meam extin-
guunt famam,
die mich vmb meinen guten Nahmen
bringen.

Dann in aller Warheit nichts kostbarers/ als ein
guter Nahmen: auch ein baarfüssiger Geistlicher/ wel-
cher in einem rauhen Sack stecket/ vnd mitten in der E-
vangelischen Armuth sitzet/ der schätzet sich gleichwol reich/
wann einer ein guten Nahmen hat. Dahero kein grös-
serer Dieb/ als welcher einem die Ehr stihlt.

Weilen der David ein fridliebender König war/ also
hat er zu dem neuen König Hanon seine Abgesandte ge-
schicket/ damit solche an statt seiner die Traur-Com-
plemen
ten/ wegen deß Todt seines Herrn Vatters ableg-
ten/ vnd beynebens ein neue Fridens-Verbindnuß möchten

ein-

Judæ ſchmaͤhleriſche Ehrabſchneiderey.
gleichſamb der Job zu ſeinem GOtt. O mein GOtt/ plag
mich/ vnd ſchlag mich/ wie du wilſt/ mir iſt es ſchon recht;
ruck mich/ vnd drucke mich/ wie du wilſt/ mir iſt es ſchon
recht; mindere vnd blindere mir das meinige/ wie du wilſt/
mir iſts ſchon recht: rupff mich/ vnd zupff mich/ wie du
wilſt/ auff allen Seyten/ mir iſts ſchon recht; aber mein
Ehr/ vnd meinen ehrlichen Namen/ diſen laſſe mir.

Seines gleichen iſt auch geweſt Henricus Suſo, auß
dem Orden deß Heil. Dominici. Indem ſolcher fuͤr ein
Wachs- vnd Kertzen-Dieb iſt außgeſchryen/ vnd gehalten
worden/ weilen ein ſechsjaͤhriges Maͤgdlein bekennt/ wie
daß es diſen Wachsrauber im wuͤrcklichen Diebſtall er-
tappet habe. Das hat den H. Mann alſo verwirꝛt ge-
macht/ daß er ſich zu GOtt gewendet/ vnd wehemuͤthig
Bolland.
tom. 2.
25. Janu.
cap.
25.
ſein Elend beklaget. O mein liebſter JEſu! alles/ alles
will ich gern/ vnd vrbietig wegen deiner außſtehen/ bin
willig alle Creutz/ vnd Trangſahl deines heiligiſten Nah-
mens wegen zu leyden/ allein O mein GOtt! verheng
nur ſolche Sachen nicht uͤber mich/ quæ meam extin-
guunt famam,
die mich vmb meinen guten Nahmen
bringen.

Dann in aller Warheit nichts koſtbarers/ als ein
guter Nahmen: auch ein baarfuͤſſiger Geiſtlicher/ wel-
cher in einem rauhen Sack ſtecket/ vnd mitten in der E-
vangeliſchen Armuth ſitzet/ der ſchaͤtzet ſich gleichwol reich/
wann einer ein guten Nahmen hat. Dahero kein groͤſ-
ſerer Dieb/ als welcher einem die Ehr ſtihlt.

Weilen der David ein fridliebender Koͤnig war/ alſo
hat er zu dem neuen Koͤnig Hanon ſeine Abgeſandte ge-
ſchicket/ damit ſolche an ſtatt ſeiner die Traur-Com-
plemen
ten/ wegen deß Todt ſeines Herꝛn Vatters ableg-
ten/ vnd beynebens ein neue Fridens-Verbindnuß moͤchten

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[666/0702] Judæ ſchmaͤhleriſche Ehrabſchneiderey. gleichſamb der Job zu ſeinem GOtt. O mein GOtt/ plag mich/ vnd ſchlag mich/ wie du wilſt/ mir iſt es ſchon recht; ruck mich/ vnd drucke mich/ wie du wilſt/ mir iſt es ſchon recht; mindere vnd blindere mir das meinige/ wie du wilſt/ mir iſts ſchon recht: rupff mich/ vnd zupff mich/ wie du wilſt/ auff allen Seyten/ mir iſts ſchon recht; aber mein Ehr/ vnd meinen ehrlichen Namen/ diſen laſſe mir. Seines gleichen iſt auch geweſt Henricus Suſo, auß dem Orden deß Heil. Dominici. Indem ſolcher fuͤr ein Wachs- vnd Kertzen-Dieb iſt außgeſchryen/ vnd gehalten worden/ weilen ein ſechsjaͤhriges Maͤgdlein bekennt/ wie daß es diſen Wachsrauber im wuͤrcklichen Diebſtall er- tappet habe. Das hat den H. Mann alſo verwirꝛt ge- macht/ daß er ſich zu GOtt gewendet/ vnd wehemuͤthig ſein Elend beklaget. O mein liebſter JEſu! alles/ alles will ich gern/ vnd vrbietig wegen deiner außſtehen/ bin willig alle Creutz/ vnd Trangſahl deines heiligiſten Nah- mens wegen zu leyden/ allein O mein GOtt! verheng nur ſolche Sachen nicht uͤber mich/ quæ meam extin- guunt famam, die mich vmb meinen guten Nahmen bringen. Bolland. tom. 2. 25. Janu. cap. 25. Dann in aller Warheit nichts koſtbarers/ als ein guter Nahmen: auch ein baarfuͤſſiger Geiſtlicher/ wel- cher in einem rauhen Sack ſtecket/ vnd mitten in der E- vangeliſchen Armuth ſitzet/ der ſchaͤtzet ſich gleichwol reich/ wann einer ein guten Nahmen hat. Dahero kein groͤſ- ſerer Dieb/ als welcher einem die Ehr ſtihlt. Weilen der David ein fridliebender Koͤnig war/ alſo hat er zu dem neuen Koͤnig Hanon ſeine Abgeſandte ge- ſchicket/ damit ſolche an ſtatt ſeiner die Traur-Com- plementen/ wegen deß Todt ſeines Herꝛn Vatters ableg- ten/ vnd beynebens ein neue Fridens-Verbindnuß moͤchten ein-

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 666. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/702>, abgerufen am 24.11.2024.