Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.Judas ist nit bey Christi Erklärung/ O Argwohn/ Narrgwohn! Auß diser Ge- daß
Judas iſt nit bey Chriſti Erklaͤrung/ O Argwohn/ Narꝛgwohn! Auß diſer Ge- daß
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Judas iſt nit bey Chriſti Erklaͤrung/
O Argwohn/ Narꝛgwohn! Auß diſer Ge-
ſchicht erhellet ſo klar/ daß deß Menſchen Vrtl mehreſten
Thails auff Steltzen gehe. Wir ſeynd nit vmb ein Haar
beſſer/ als jener Blinde/ deme der HErꝛ JEſus mit ſo
wunderlichen Ceremonien das Geſicht widerumb erſtattet.
Dann als ſolcher anfangs von dem Heyland befragt wor-
den/ was er ſehe? gab er die Antwort/ wie daß ihm die
Leuth/ wie die Baͤumer vorkommen. Video homines,
velut arbores ambulantes. Wie offt geſchicht es/
wann wir einen ſehen wolbeklaydt daher gehen/ daß er vns
vorkombt wie ein Oel-Baum/ vnd urthlen gleich/ der
Geſell bereiche ſich mit lauter Smiralien. Wie offt kombt
es/ ſo wir einen wahrnemmen/ daß er etwann roth im An-
geſicht/ daß er vns vorkommet/ wie ein Buͤrcken-Baum/
vnd urthlen ſtracks/ der Kerl hab das Wein-Vaß ſo lieb/
wie die Buͤrcken/ welche immerzu mit ihren Raiffen
das Weinvaß vmbarmbet. Wie offt waiß man/ da vns ei-
ner begegnet in einem ſchlechten Auffzug/ daß er vns vor-
kombt/ wie ein Neſpel-Baum/ vnd urthlen geſchwind/
diſer Menſch hab derenthalben nit vil zum beſten/ weilen
er wie die Neſpeln ſich auff die Faulkeit begibet. Wie man-
chesmahl tragt es ſich zu/ wann wir ſehen einen mit einer
jungen Frauen reden/ der er vns vorkombt wie ein Buchs-
Baum/ vnd urthlen gleich/ er handle mit Lefflen. Wie
offt geſchicht es/ daß wir einen ſehen in einem ſchoͤnen taf-
feten Rock/ daß er vns vorkommet wie ein Maulbeer-
Baum/ vnnd urthlen bald/ diſer Giſpel thut zu Hauß
nur ſchnarmaulen/ vnnd hencke ſein Sach alle auff die
Seiden. Wie offt waiß man/ ſo vns ein Edlmann vnder
das Geſicht gerathet/ daß er vns vorkombt wie ein Holler-
Baum/ vnd urthlen alſobald/ er purgiere ſeine Baurn/
daß
Marc. 8.
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