Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.Judas ist nit bey Christi Verklärung/ die ein vornehme Dama war/ vnverhofft gefunden/ vndweilen ihme gantz vnbewust/ weme solcher zugehörig ge- wesen/ also hatte er ohne ferneren Verdacht den guldenen Ring an seinen Finger gestecket/ aber solcher Ring ist ihme nit gering ankommen/ dann so bald dessen der heiligen Itae Gemahl ansichtig worden/ hat er ohne weiteren nach- forschen gleich das freventliche Urthl geschöpffet. Sein Ita seye Non treu/ sein Gemahlin habe lieber den Stall- maister/ als den Saalmaister. O Argwohn/ Narr- gwohn! Diser vor Zorn verblendte Mensch last gleich dem Stallmaister/ ohngeacht seiner wolgegründten Ent- schuldigung/ einem Pferdt an den Schwaiff binden/ vnd also jämmerlich zu todt schleppen. Die vnschuldige Frau Gemahlin aber von dem Schloß Dockenburg/ so auff ei- nem sehr hohen Felsen gebauet/ wider alle Bitt vnd Vor- bitt herunder stürtzen/ welche er vngezweifflet gantz zer- trimmert zu seyn vermainte. Dise aber ist von den Hän- den der Engeln auffgefangen/ vnnd in die Einöde durch Vorleuchtung eines Hirschens geführet worden/ allwo sie Steng. p. 1. 147.ein sehr heiligen Wandel geführet. Ihren Ehegemahl aber hat die spate Reu getroffen/ daß er einen so freventlichen Argwohn ohne ferneren Beweißthum geschöpffet habe. O Argwohn/ Narrgwohn. Wie offt folgt das vnd
Judas iſt nit bey Chriſti Verklaͤrung/ die ein vornehme Dama war/ vnverhofft gefunden/ vndweilen ihme gantz vnbewuſt/ weme ſolcher zugehoͤrig ge- weſen/ alſo hatte er ohne ferneren Verdacht den guldenen Ring an ſeinen Finger geſtecket/ aber ſolcher Ring iſt ihme nit gering ankommen/ dann ſo bald deſſen der heiligen Itæ Gemahl anſichtig worden/ hat er ohne weiteren nach- forſchen gleich das freventliche Urthl geſchoͤpffet. Sein Ita ſeye Non treu/ ſein Gemahlin habe lieber den Stall- maiſter/ als den Saalmaiſter. O Argwohn/ Narꝛ- gwohn! Diſer vor Zorn verblendte Menſch laſt gleich dem Stallmaiſter/ ohngeacht ſeiner wolgegruͤndten Ent- ſchuldigung/ einem Pferdt an den Schwaiff binden/ vnd alſo jaͤmmerlich zu todt ſchleppen. Die vnſchuldige Frau Gemahlin aber von dem Schloß Dockenburg/ ſo auff ei- nem ſehr hohen Felſen gebauet/ wider alle Bitt vnd Vor- bitt herunder ſtuͤrtzen/ welche er vngezweifflet gantz zer- trimmert zu ſeyn vermainte. Diſe aber iſt von den Haͤn- den der Engeln auffgefangen/ vnnd in die Einoͤde durch Vorleuchtung eines Hirſchens gefuͤhret worden/ allwo ſie Steng. p. 1. 147.ein ſehr heiligen Wandel gefuͤhret. Ihren Ehegemahl aber hat die ſpate Reu getroffen/ daß er einen ſo freventlichen Argwohn ohne ferneren Beweißthum geſchoͤpffet habe. O Argwohn/ Narꝛgwohn. Wie offt folgt das vnd
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Judas iſt nit bey Chriſti Verklaͤrung/
die ein vornehme Dama war/ vnverhofft gefunden/ vnd
weilen ihme gantz vnbewuſt/ weme ſolcher zugehoͤrig ge-
weſen/ alſo hatte er ohne ferneren Verdacht den guldenen
Ring an ſeinen Finger geſtecket/ aber ſolcher Ring iſt ihme
nit gering ankommen/ dann ſo bald deſſen der heiligen
Itæ Gemahl anſichtig worden/ hat er ohne weiteren nach-
forſchen gleich das freventliche Urthl geſchoͤpffet. Sein
Ita ſeye Non treu/ ſein Gemahlin habe lieber den Stall-
maiſter/ als den Saalmaiſter. O Argwohn/ Narꝛ-
gwohn! Diſer vor Zorn verblendte Menſch laſt gleich
dem Stallmaiſter/ ohngeacht ſeiner wolgegruͤndten Ent-
ſchuldigung/ einem Pferdt an den Schwaiff binden/ vnd
alſo jaͤmmerlich zu todt ſchleppen. Die vnſchuldige Frau
Gemahlin aber von dem Schloß Dockenburg/ ſo auff ei-
nem ſehr hohen Felſen gebauet/ wider alle Bitt vnd Vor-
bitt herunder ſtuͤrtzen/ welche er vngezweifflet gantz zer-
trimmert zu ſeyn vermainte. Diſe aber iſt von den Haͤn-
den der Engeln auffgefangen/ vnnd in die Einoͤde durch
Vorleuchtung eines Hirſchens gefuͤhret worden/ allwo ſie
ein ſehr heiligen Wandel gefuͤhret. Ihren Ehegemahl aber
hat die ſpate Reu getroffen/ daß er einen ſo freventlichen
Argwohn ohne ferneren Beweißthum geſchoͤpffet habe.
Steng. p. 1.
147.
O Argwohn/ Narꝛgwohn. Wie offt folgt das
gar zu ſparte Putavi, ich hab vermaint/ da doch mehre-
ſten Thails das mainen mit dem faͤhlen verwandt iſt/
wie Jacob mit dem Eſau. Judas Iſcarioth hat vermaint/
die Salbung der H. Magdalenæ ſeye ein Verſchwendung/
hat aber gefaͤhlt. Der Hoheprieſter Helli hat vermaint/
die Anna hab zu tieff in die Kandl geſchaut/ hat aber ge-
faͤhlt. Die Melitenſer haben vermaint/ der Paulus ſeye ein
Todtſchlaͤger/ haben aber gefaͤhlt. So/ ſo ſeynd wir Men-
ſchen/ wie der jenige/ welche einen uͤblen/ verſchleimbten/
vnd
Act. 28.
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