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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.

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Judas ein Ursach der Apostolischen Meers-Gefahr/
tzet seinen Herrn/ er beglait seinen Herrn/ er grüsset sei-
nen Herrn/ er ehret seinen Herrn auff alle Möglichkeit.
Es geschicht aber/ daß sein Herr zur Faßnacht-Zeit will
einen Herrn mit dem grossen N. abgeben; er legt ein
Narren-Gewandt an mit Schellen voll gebrämbt/ nimbt
eine Larven vmb mit einer sechspfündigen Nasen/ ein
grosses Kreß mit lauter Starnitzl/ daß er fast alle Pfef-
fer-Krammer konte darmit versehen/ vnnd last sich sol-
cher gestalten vor dem Hund sehen. Diser Melampus,
oder Coridon kennt ihn nit mehr/ sondern bellt/ vnd wüt-
tet/ vnd tobet wider disen/ den er zuvor also liebkoset/
vnd beist ihm zwey Löcher in den Fuß.

Wie lang der Mensch hat angehabt/ vnd gepran-
get mit dem Klayd der Vnschuld/ vnd anbey gezaiget das
vnbelaydigte Ebenbild Gottes/ so lang haben ihm alle
Creaturen vnd Geschöpff gedienet/ geliebet/ vnd gehorsa-
met. Nachdem er aber durch die Sünd ein höllische Lar-
ven vmbgenommen/ so hat ihn kein Geschöpff mehr ge-
kennt/ sondern alles angefangen ihn zu verfolgen. Der
Lufft/ vnd was im Lufft/ die Erde/ vnd was auff Erden/
das Wasser/ vnd was im Wasser/ das Feur/ vnd was im
Feur/ alles/ alles wider ihn.

Sihe vor deiner ein schöne wolgezierte Dama, wel-
che ein Klayd vom kostbaren Purpur; die schöneste
Haar mit lauter hoch-Neckerfarben Bändel eingefloch-
ten: ein paar edle Wangen/ wie die rothe Rosen. Di-
se tragt auff ihren Alabasteren Händen/ gegen welchen
der Schnee schier in der Klag gehet/ den bekandten
Vogel Phaenix, kennst du solchen nicht? es ist ein ab-
sonderliche gute Freundin eines frommen vnd gerechten
Menschen/ vnd ein Ertz-Feindin deß Sünders. Dise ist
das Element deß Feurs.

Si-

Judas ein Urſach der Apoſtoliſchen Meers-Gefahr/
tzet ſeinen Herꝛn/ er beglait ſeinen Herꝛn/ er gruͤſſet ſei-
nen Herꝛn/ er ehret ſeinen Herꝛn auff alle Moͤglichkeit.
Es geſchicht aber/ daß ſein Herꝛ zur Faßnacht-Zeit will
einen Herꝛn mit dem groſſen N. abgeben; er legt ein
Narren-Gewandt an mit Schellen voll gebraͤmbt/ nimbt
eine Larven vmb mit einer ſechspfuͤndigen Naſen/ ein
groſſes Kreß mit lauter Starnitzl/ daß er faſt alle Pfef-
fer-Krammer konte darmit verſehen/ vnnd laſt ſich ſol-
cher geſtalten vor dem Hund ſehen. Diſer Melampus,
oder Coridon kennt ihn nit mehr/ ſondern bellt/ vnd wuͤt-
tet/ vnd tobet wider diſen/ den er zuvor alſo liebkoſet/
vnd beiſt ihm zwey Loͤcher in den Fuß.

Wie lang der Menſch hat angehabt/ vnd gepran-
get mit dem Klayd der Vnſchuld/ vnd anbey gezaiget das
vnbelaydigte Ebenbild Gottes/ ſo lang haben ihm alle
Creaturen vnd Geſchoͤpff gedienet/ geliebet/ vnd gehorſa-
met. Nachdem er aber durch die Suͤnd ein hoͤlliſche Lar-
ven vmbgenommen/ ſo hat ihn kein Geſchoͤpff mehr ge-
kennt/ ſondern alles angefangen ihn zu verfolgen. Der
Lufft/ vnd was im Lufft/ die Erde/ vnd was auff Erden/
das Waſſer/ vnd was im Waſſer/ das Feur/ vnd was im
Feur/ alles/ alles wider ihn.

Sihe vor deiner ein ſchoͤne wolgezierte Dama, wel-
che ein Klayd vom koſtbaren Purpur; die ſchoͤneſte
Haar mit lauter hoch-Neckerfarben Baͤndel eingefloch-
ten: ein paar edle Wangen/ wie die rothe Roſen. Di-
ſe tragt auff ihren Alabaſteren Haͤnden/ gegen welchen
der Schnee ſchier in der Klag gehet/ den bekandten
Vogel Phænix, kennſt du ſolchen nicht? es iſt ein ab-
ſonderliche gute Freundin eines frommen vnd gerechten
Menſchen/ vnd ein Ertz-Feindin deß Suͤnders. Diſe iſt
das Element deß Feurs.

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[594/0630] Judas ein Urſach der Apoſtoliſchen Meers-Gefahr/ tzet ſeinen Herꝛn/ er beglait ſeinen Herꝛn/ er gruͤſſet ſei- nen Herꝛn/ er ehret ſeinen Herꝛn auff alle Moͤglichkeit. Es geſchicht aber/ daß ſein Herꝛ zur Faßnacht-Zeit will einen Herꝛn mit dem groſſen N. abgeben; er legt ein Narren-Gewandt an mit Schellen voll gebraͤmbt/ nimbt eine Larven vmb mit einer ſechspfuͤndigen Naſen/ ein groſſes Kreß mit lauter Starnitzl/ daß er faſt alle Pfef- fer-Krammer konte darmit verſehen/ vnnd laſt ſich ſol- cher geſtalten vor dem Hund ſehen. Diſer Melampus, oder Coridon kennt ihn nit mehr/ ſondern bellt/ vnd wuͤt- tet/ vnd tobet wider diſen/ den er zuvor alſo liebkoſet/ vnd beiſt ihm zwey Loͤcher in den Fuß. Wie lang der Menſch hat angehabt/ vnd gepran- get mit dem Klayd der Vnſchuld/ vnd anbey gezaiget das vnbelaydigte Ebenbild Gottes/ ſo lang haben ihm alle Creaturen vnd Geſchoͤpff gedienet/ geliebet/ vnd gehorſa- met. Nachdem er aber durch die Suͤnd ein hoͤlliſche Lar- ven vmbgenommen/ ſo hat ihn kein Geſchoͤpff mehr ge- kennt/ ſondern alles angefangen ihn zu verfolgen. Der Lufft/ vnd was im Lufft/ die Erde/ vnd was auff Erden/ das Waſſer/ vnd was im Waſſer/ das Feur/ vnd was im Feur/ alles/ alles wider ihn. Sihe vor deiner ein ſchoͤne wolgezierte Dama, wel- che ein Klayd vom koſtbaren Purpur; die ſchoͤneſte Haar mit lauter hoch-Neckerfarben Baͤndel eingefloch- ten: ein paar edle Wangen/ wie die rothe Roſen. Di- ſe tragt auff ihren Alabaſteren Haͤnden/ gegen welchen der Schnee ſchier in der Klag gehet/ den bekandten Vogel Phænix, kennſt du ſolchen nicht? es iſt ein ab- ſonderliche gute Freundin eines frommen vnd gerechten Menſchen/ vnd ein Ertz-Feindin deß Suͤnders. Diſe iſt das Element deß Feurs. Si-

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 594. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/630>, abgerufen am 25.11.2024.