Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.Judas ein angewohnter Faullentzer/ müssen mit der langen Nasen abziehen: gar recht/ daß siezu einer solchen Glorreichen Action nicht seynd gelangt/ weilen sie so faule Gesellen gewest/ auß Schlampampen/ die nur versorgten ihre Wampen. Faullentzer/ welche nur ihr Ruhe/ vnd Bequemlichkeit suchen/ die werden nie zu einem ehrlichen Dienst oder gutem Stückel Brodt ge- langen/ sondern bleibt allezeit wahr/ was Salomon auß- gesprochen. Der dem Müssiggang nachgehet/ der wird mit Armuth überfüllet. Wie der alte/ betagte/ vnd bereits schier gantz erblind- Du Schlentzer vnd Faullentzer/ du werdest ja nit so vor
Judas ein angewohnter Faullentzer/ muͤſſen mit der langen Naſen abziehen: gar recht/ daß ſiezu einer ſolchen Glorreichen Action nicht ſeynd gelangt/ weilen ſie ſo faule Geſellen geweſt/ auß Schlampampen/ die nur verſorgten ihre Wampen. Faullentzer/ welche nur ihr Ruhe/ vnd Bequemlichkeit ſuchen/ die werden nie zu einem ehrlichen Dienſt oder gutem Stuͤckel Brodt ge- langen/ ſondern bleibt allezeit wahr/ was Salomon auß- geſprochen. Der dem Muͤſſiggang nachgehet/ der wird mit Armuth uͤberfuͤllet. Wie der alte/ betagte/ vnd bereits ſchier gantz erblind- Du Schlentzer vnd Faullentzer/ du werdeſt ja nit ſo vor
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Judas ein angewohnter Faullentzer/
muͤſſen mit der langen Naſen abziehen: gar recht/ daß ſie
zu einer ſolchen Glorreichen Action nicht ſeynd gelangt/
weilen ſie ſo faule Geſellen geweſt/ auß Schlampampen/
die nur verſorgten ihre Wampen. Faullentzer/ welche
nur ihr Ruhe/ vnd Bequemlichkeit ſuchen/ die werden nie
zu einem ehrlichen Dienſt oder gutem Stuͤckel Brodt ge-
langen/ ſondern bleibt allezeit wahr/ was Salomon auß-
geſprochen. Der dem Muͤſſiggang nachgehet/ der
wird mit Armuth uͤberfuͤllet.
Wie der alte/ betagte/ vnd bereits ſchier gantz erblind-
te Iſaac ein ſo wunderlichen Appetit gehabt zu dem Wild-
praͤt/ daß er deſſenthalben ſeinen aͤlteren Sohn den Eſau
erſucht; er woll ihme doch vmb ein Wildpraͤt vmbſehen/
nachmahls ſoll er ſeinen vaͤtterlichen Seegen empfangen.
Underdeſſen/ daß der Eſau vmb einen Haaſen außgangen/
iſt ein groſſer Fuchs in das Hauß kommen/ nemblichen
die argliſtige Rebecca, welche geſchwind dem Jacob jun-
ge vnd rauche Bocks-Fehl vmb die Armb gebunden/ vnd
ihn alſo mit einem guten Braͤtl zu dem Vatter Iſaac ge-
ſandt. So bald der alte Taͤttl die rauche Haͤnd deß Jacobs
gefuͤllt. Gut/ gut/ ſagt er/ ob ich ſchon nit ſihe/ ſo greiffe
ich doch die rauche Hand deß Eſau. So ſeye es dann/ ſo
gibe ich dir/ vnd erthaile hiemit meinen reichflieſſigen/ vaͤt-
terlichen Seegen. Hat alſo mittels der rauchen Haͤnden
der Jacob deß Vatters Seegen erhalten/ welcher beſtunde
in Fettigkeit der Erden/ in Vile deß Korns/
vnd Weins/ ꝛc.
Genef. 17.
Du Schlentzer vnd Faullentzer/ du werdeſt ja nit ſo
faul ſeyn/ daß du nit ſolleſt etliche Tritt/ vnd Schritt koͤn-
nen gehen. Du werdeſt hoffentlich nit verwandt ſeyn je-
nen dreyen Faullentzern/ deren der erſte ſo faul/ daß/ wann
man ihme ſoll das Eſſen auff den Tiſch ſetzen/ ſo wolle er
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Zitationshilfe: | Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 578. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/614>, abgerufen am 22.07.2024. |