Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.gegen seinem Maister. danckbarkeit. 547500. Tropffen Blut hast du wegen mei-ner vergossen/ ein Tropffen ist so theur/ daß Maria Got- tes Mutter mit allen Heiligen im Himmel/ mit allen En- geln im Himmel/ mit allen Menschen auff Erden immer vnd ewig nit kan bezahlen/ vnd ich thue wegen so viler tau- send Bluts-Tropffen nit allein dir nit dancken/ sondern veracht dich/ verspott dich/ verwirff dich/ marter dich/ creutzige dich/ tödte dich noch darüber/ so offt ich ein Todt- sünd begehe/ O vnendliche Gütigkeit Gottes! wie vilmah- len hätte ich schon sollen von allen Teufflen in den Abgrund der Höllen gestürtzet werden/ vnd du hast mich gleichwol noch allzeit mit den jenigen Armb/ die ich ans Creutz hab angenaglet/ so Vätterlich vmbfangen. Wann ich dir schon dancke 100000000000. mahl! so ist noch nicht ein Tipffl bezahlt an dem Außzügl/ welches ich von dir empfan- gen. Es ist zwar die Vndanckbarkeit eines Menschen ge- gen den andern Menschen auch sehr verdamblich/ vnd hat man dergleichen tägliche vnd stündliche Exempl vnd Bey- spill in der Welt. Es hat deß Königs Pharao sein Mund- schenck dem loseph in der Keichen gantz guldene Berg ver- sprochen/ vnd weilen er ihme den Traum so gut vnd glück- lich außgeleget/ es ist gleichwol nachgehents solches Ver- sprechen mit Pfui versiglet gewest. Es geschicht wol öffters heutiges Tags/ was vor di- So X x x 2
gegen ſeinem Maiſter. danckbarkeit. 547500. Tropffen Blut haſt du wegen mei-ner vergoſſen/ ein Tropffen iſt ſo theur/ daß Maria Got- tes Mutter mit allen Heiligen im Himmel/ mit allen En- geln im Himmel/ mit allen Menſchen auff Erden immer vnd ewig nit kan bezahlen/ vnd ich thue wegen ſo viler tau- ſend Bluts-Tropffen nit allein dir nit dancken/ ſondern veracht dich/ verſpott dich/ verwirff dich/ marter dich/ creutzige dich/ toͤdte dich noch daruͤber/ ſo offt ich ein Todt- ſuͤnd begehe/ O vnendliche Guͤtigkeit Gottes! wie vilmah- len haͤtte ich ſchon ſollen von allen Teufflen in den Abgrund der Hoͤllen geſtuͤrtzet werden/ vnd du haſt mich gleichwol noch allzeit mit den jenigen Armb/ die ich ans Creutz hab angenaglet/ ſo Vaͤtterlich vmbfangen. Wann ich dir ſchon dancke 100000000000. mahl! ſo iſt noch nicht ein Tipffl bezahlt an dem Außzuͤgl/ welches ich von dir empfan- gen. Es iſt zwar die Vndanckbarkeit eines Menſchen ge- gen den andern Menſchen auch ſehr verdamblich/ vnd hat man dergleichen taͤgliche vnd ſtuͤndliche Exempl vnd Bey- ſpill in der Welt. Es hat deß Koͤnigs Pharao ſein Mund- ſchenck dem loſeph in der Keichen gantz guldene Berg ver- ſprochen/ vnd weilen er ihme den Traum ſo gut vnd gluͤck- lich außgeleget/ es iſt gleichwol nachgehents ſolches Ver- ſprechen mit Pfui verſiglet geweſt. Es geſchicht wol oͤffters heutiges Tags/ was vor di- So X x x 2
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gegen ſeinem Maiſter.
danckbarkeit. 547500. Tropffen Blut haſt du wegen mei-
ner vergoſſen/ ein Tropffen iſt ſo theur/ daß Maria Got-
tes Mutter mit allen Heiligen im Himmel/ mit allen En-
geln im Himmel/ mit allen Menſchen auff Erden immer
vnd ewig nit kan bezahlen/ vnd ich thue wegen ſo viler tau-
ſend Bluts-Tropffen nit allein dir nit dancken/ ſondern
veracht dich/ verſpott dich/ verwirff dich/ marter dich/
creutzige dich/ toͤdte dich noch daruͤber/ ſo offt ich ein Todt-
ſuͤnd begehe/ O vnendliche Guͤtigkeit Gottes! wie vilmah-
len haͤtte ich ſchon ſollen von allen Teufflen in den Abgrund
der Hoͤllen geſtuͤrtzet werden/ vnd du haſt mich gleichwol
noch allzeit mit den jenigen Armb/ die ich ans Creutz
hab angenaglet/ ſo Vaͤtterlich vmbfangen. Wann ich dir
ſchon dancke 100000000000. mahl! ſo iſt noch nicht ein
Tipffl bezahlt an dem Außzuͤgl/ welches ich von dir empfan-
gen. Es iſt zwar die Vndanckbarkeit eines Menſchen ge-
gen den andern Menſchen auch ſehr verdamblich/ vnd hat
man dergleichen taͤgliche vnd ſtuͤndliche Exempl vnd Bey-
ſpill in der Welt. Es hat deß Koͤnigs Pharao ſein Mund-
ſchenck dem loſeph in der Keichen gantz guldene Berg ver-
ſprochen/ vnd weilen er ihme den Traum ſo gut vnd gluͤck-
lich außgeleget/ es iſt gleichwol nachgehents ſolches Ver-
ſprechen mit Pfui verſiglet geweſt.
Es geſchicht wol oͤffters heutiges Tags/ was vor di-
ſem einmal geſchehen zwiſchen dem Elia, vnd Eliſæo. Eli-
ſæus hat bey ſeinem Vatter Elia vmb Gnad angehalten/
vnd inſtaͤndig gebetten/ er wol ihm doch/ dafern ihn GOtt
werde zu ſich rueffen/ ſein doppelten Geiſt ſpendieren.
Wie nun der feurige Wagen mit feurigen Pferdten
erſchinen/ vnnd den Eliam in die Hoͤhe gefuͤhret/ da
hat Eliſæus mit lauter Stimm angefangen zu ſchreyen/
vnnd ſeinen heiligen Vatter gelobt/ vnnd gepriſen. Pa-
ter mi, Pater mi, Currus Iſrael, & Auriga eujs.
So
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