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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.

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gegen seinem Maister.
schirr auffbehalten etliche Bröckl Erden mit Blut vermi-
schet/ welche die H. Maria Magdalena vnder dem Creutz
genommen/ dise zaigen alle Jahr ein vnerhörtes Wunder/
dann alle Jahr am Charfreytag/ wann man in dem Pas-
sion
dise Wort singet. Unus militum lancea latus ejus
aperuit, & continuo exivit sanguis, & aqua.
Einer
von denen Kriegs-Leuthen eröffnete seine Sei-
ten mit einem Sperr/ vnd alsobald gieng Blut/
vnd Wasser herauß.
Zu disen Worten thut sich das
mit der Erden vermischte Blut alsobald bewegen/ vnnd
übersich quällen/ vnd wehret solches Wunder biß zu dem
End deß Passions. Thieopol. de Pass. Dom. tract. 13. c. 2.

Zu was Zihl vnd End glaubst du/ daß solche Wun-
der GOtt alle Jahr würcken thue? was mainst du/ der
du solchest lisest/ vnd solches waist/ was hierdurch der All-
mächtige Welt-Heyland wolle andeuten? er/ glaub du
mir/ er will durch solches in deinen Augen/ forderist aber
in deinem Hertzen erneuren/ die Gedächtnuß seines bit-
tern Leydens: er will dir/ so fern du es schon vergessen hät-
test/ noch anzaigen/ was er deinetwegen/ deiner Seelen
wegen/ deiner Sünden wegen/ deines Hayls wegen/ ha-
be gelitten/ vnd verlange also ein Danckbarkeit von dir/
was kan ihn doch mehrer schmertzen/ als die Undanckbar-
keit.

Nichts hat mehrer geschmertzet den gebenedeyten
Heyland in seinen Leyden die als Undanck barkeit deß Malchi,
in dem diser ihme ein so harten Backenstraich mit einer ey-
sen Faust in sein Angesicht versetzet/ welchen er kurtz zuvor
wunderbarlich das abgehaute Ohr wider hat angeheilt.
Für solche grosse Gutthat ist diß der Danck. O verfluchte
Schand! gleichwie die jenige Juden auß dem Geschlecht
Ruben, welche Christum den HErrn in Garten gefangen/

vnd
X x x

gegen ſeinem Maiſter.
ſchirꝛ auffbehalten etliche Broͤckl Erden mit Blut vermi-
ſchet/ welche die H. Maria Magdalena vnder dem Creutz
genommen/ diſe zaigen alle Jahr ein vnerhoͤrtes Wunder/
dann alle Jahr am Charfreytag/ wann man in dem Paſ-
ſion
diſe Wort ſinget. Unus militum lancea latus ejus
aperuit, & continuò exivit ſanguis, & aqua.
Einer
von denen Kriegs-Leuthen eroͤffnete ſeine Sei-
ten mit einem Sperꝛ/ vnd alſobald gieng Blut/
vnd Waſſer herauß.
Zu diſen Worten thut ſich das
mit der Erden vermiſchte Blut alſobald bewegen/ vnnd
uͤberſich quaͤllen/ vnd wehret ſolches Wunder biß zu dem
End deß Paſſions. Thieopol. de Paſſ. Dom. tract. 13. c. 2.

Zu was Zihl vnd End glaubſt du/ daß ſolche Wun-
der GOtt alle Jahr wuͤrcken thue? was mainſt du/ der
du ſolcheſt liſeſt/ vnd ſolches waiſt/ was hierdurch der All-
maͤchtige Welt-Heyland wolle andeuten? er/ glaub du
mir/ er will durch ſolches in deinen Augen/ forderiſt aber
in deinem Hertzen erneuren/ die Gedaͤchtnuß ſeines bit-
tern Leydens: er will dir/ ſo fern du es ſchon vergeſſen haͤt-
teſt/ noch anzaigen/ was er deinetwegen/ deiner Seelen
wegen/ deiner Suͤnden wegen/ deines Hayls wegen/ ha-
be gelitten/ vnd verlange alſo ein Danckbarkeit von dir/
was kan ihn doch mehrer ſchmertzen/ als die Undanckbar-
keit.

Nichts hat mehrer geſchmertzet den gebenedeyten
Heyland in ſeinē Leyden die als Undanck barkeit deß Malchi,
in dem diſer ihme ein ſo harten Backenſtraich mit einer ey-
ſen Fauſt in ſein Angeſicht verſetzet/ welchen er kurtz zuvor
wunderbarlich das abgehaute Ohr wider hat angeheilt.
Fuͤr ſolche groſſe Gutthat iſt diß der Danck. O verfluchte
Schand! gleichwie die jenige Juden auß dem Geſchlecht
Ruben, welche Chriſtum den HErꝛn in Garten gefangen/

vnd
X x x
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[529/0565] gegen ſeinem Maiſter. ſchirꝛ auffbehalten etliche Broͤckl Erden mit Blut vermi- ſchet/ welche die H. Maria Magdalena vnder dem Creutz genommen/ diſe zaigen alle Jahr ein vnerhoͤrtes Wunder/ dann alle Jahr am Charfreytag/ wann man in dem Paſ- ſion diſe Wort ſinget. Unus militum lancea latus ejus aperuit, & continuò exivit ſanguis, & aqua. Einer von denen Kriegs-Leuthen eroͤffnete ſeine Sei- ten mit einem Sperꝛ/ vnd alſobald gieng Blut/ vnd Waſſer herauß. Zu diſen Worten thut ſich das mit der Erden vermiſchte Blut alſobald bewegen/ vnnd uͤberſich quaͤllen/ vnd wehret ſolches Wunder biß zu dem End deß Paſſions. Thieopol. de Paſſ. Dom. tract. 13. c. 2. Zu was Zihl vnd End glaubſt du/ daß ſolche Wun- der GOtt alle Jahr wuͤrcken thue? was mainſt du/ der du ſolcheſt liſeſt/ vnd ſolches waiſt/ was hierdurch der All- maͤchtige Welt-Heyland wolle andeuten? er/ glaub du mir/ er will durch ſolches in deinen Augen/ forderiſt aber in deinem Hertzen erneuren/ die Gedaͤchtnuß ſeines bit- tern Leydens: er will dir/ ſo fern du es ſchon vergeſſen haͤt- teſt/ noch anzaigen/ was er deinetwegen/ deiner Seelen wegen/ deiner Suͤnden wegen/ deines Hayls wegen/ ha- be gelitten/ vnd verlange alſo ein Danckbarkeit von dir/ was kan ihn doch mehrer ſchmertzen/ als die Undanckbar- keit. Nichts hat mehrer geſchmertzet den gebenedeyten Heyland in ſeinē Leyden die als Undanck barkeit deß Malchi, in dem diſer ihme ein ſo harten Backenſtraich mit einer ey- ſen Fauſt in ſein Angeſicht verſetzet/ welchen er kurtz zuvor wunderbarlich das abgehaute Ohr wider hat angeheilt. Fuͤr ſolche groſſe Gutthat iſt diß der Danck. O verfluchte Schand! gleichwie die jenige Juden auß dem Geſchlecht Ruben, welche Chriſtum den HErꝛn in Garten gefangen/ vnd X x x

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 529. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/565>, abgerufen am 28.11.2024.