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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.

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Danck-Predig.
Güte mißgebraucht/ mit öffterem sündigen den Allmäch-
tigen belaydiget/ so hat er vns Anno 1680. auch ein sau-
res Gesicht gezaigt/ welches so vil/ vnd vil Menschen nit
allein zu Boden geworffen/ sondern gar vnder die Erden
gebracht. In der Statt/ bey der Statt/ vmb die Statt/
war nichts als W, W, W allenthalben; wissen sie aber
was für einen Buchstaben in dem A B C nach dem W fol-
get? S. T. V. W. X. auff das W folget das X. dises
schreibt man wie ein Creutz/ gar recht/ wie vns der gerech-
te Gott zur grassirender Pestzeit das W geschickt hat/ so
seynd wir freylich zum X zum Creutz krochen/ haben die
Händ in die höhe gehabt mit dem Moyse, haben an die
Brust geschlagen mit dem offnen Sünder/ haben einen
Gelübd gethan mit dem Jephte, haben die Allerheiligiste
Dreyfaltigkeit verehret/ vnd inbrünstig angeruffen. Vnd
dise/ dise/ kein Galenus oder Leodicenus, dise/ dise/ vnd
kein Hermogenes, oder Aristogenes, dise/ dise/ vnnd
kein Welt-Artzt/ sondern die allerheiligste Dreyfaltigkeit
hat vns erlöst. In tribulatione invocasti me, & libera-
vi te.

Fünff Ehrsame/ sittsame/ gehorsame/ tugend-
same/ fridsame Jungfrauen/ nachdem sie gar höffliche
Ladschreiben von dem Himmlischen Bräutigam empfan-
gen/ kommen mit brinnenden Ampeln vor die Himmels-
Thür/ vnd werden daselbst mit aller Willfährigkeit einge-
lassen. Willkomb/ willkomb/ herein/ herein/ da solt ihr
lustig vnd frölich seyn. Fünff andere wolgeschmierte/ wol
polierte/ wol armierte Jungfrauen kommen gleichmässig
für die Himmels-Thür/ jedoch mit lähren Ampeln/ disen
hat man die Thür vor der Nasen zugeschlagen. Vber das
ist sich zwar nit so hoch zu verwundern/ dann sie tragten
lähre Ampeln/ in welchen kein Oel/ kein Dacht/ vnd fol-
samb kein Andacht ware: aber das ist ja wunderlich/ daß

dise

Danck-Predig.
Guͤte mißgebraucht/ mit oͤffterem ſuͤndigen den Allmaͤch-
tigen belaydiget/ ſo hat er vns Anno 1680. auch ein ſau-
res Geſicht gezaigt/ welches ſo vil/ vnd vil Menſchen nit
allein zu Boden geworffen/ ſondern gar vnder die Erden
gebracht. In der Statt/ bey der Statt/ vmb die Statt/
war nichts als W, W, W allenthalben; wiſſen ſie aber
was fuͤr einen Buchſtaben in dem A B C nach dem W fol-
get? S. T. V. W. X. auff das W folget das X. diſes
ſchreibt man wie ein Creutz/ gar recht/ wie vns der gerech-
te Gott zur graſſirender Peſtzeit das W geſchickt hat/ ſo
ſeynd wir freylich zum X zum Creutz krochen/ haben die
Haͤnd in die hoͤhe gehabt mit dem Moyſe, haben an die
Bruſt geſchlagen mit dem offnen Suͤnder/ haben einen
Geluͤbd gethan mit dem Jephte, haben die Allerheiligiſte
Dreyfaltigkeit verehret/ vnd inbruͤnſtig angeruffen. Vnd
diſe/ diſe/ kein Galenus oder Leodicenus, diſe/ diſe/ vnd
kein Hermogenes, oder Ariſtogenes, diſe/ diſe/ vnnd
kein Welt-Artzt/ ſondern die allerheiligſte Dreyfaltigkeit
hat vns erloͤſt. In tribulatione invocaſti me, & libera-
vi te.

Fuͤnff Ehrſame/ ſittſame/ gehorſame/ tugend-
ſame/ fridſame Jungfrauen/ nachdem ſie gar hoͤffliche
Ladſchreiben von dem Himmliſchen Braͤutigam empfan-
gen/ kommen mit brinnenden Ampeln vor die Himmels-
Thuͤr/ vnd werden daſelbſt mit aller Willfaͤhrigkeit einge-
laſſen. Willkomb/ willkomb/ herein/ herein/ da ſolt ihr
luſtig vnd froͤlich ſeyn. Fuͤnff andere wolgeſchmierte/ wol
polierte/ wol armierte Jungfrauen kommen gleichmaͤſſig
fuͤr die Himmels-Thuͤr/ jedoch mit laͤhren Ampeln/ diſen
hat man die Thuͤr vor der Naſen zugeſchlagen. Vber das
iſt ſich zwar nit ſo hoch zu verwundern/ dann ſie tragten
laͤhre Ampeln/ in welchen kein Oel/ kein Dacht/ vnd fol-
ſamb kein Andacht ware: aber das iſt ja wunderlich/ daß

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[502/0538] Danck-Predig. Guͤte mißgebraucht/ mit oͤffterem ſuͤndigen den Allmaͤch- tigen belaydiget/ ſo hat er vns Anno 1680. auch ein ſau- res Geſicht gezaigt/ welches ſo vil/ vnd vil Menſchen nit allein zu Boden geworffen/ ſondern gar vnder die Erden gebracht. In der Statt/ bey der Statt/ vmb die Statt/ war nichts als W, W, W allenthalben; wiſſen ſie aber was fuͤr einen Buchſtaben in dem A B C nach dem W fol- get? S. T. V. W. X. auff das W folget das X. diſes ſchreibt man wie ein Creutz/ gar recht/ wie vns der gerech- te Gott zur graſſirender Peſtzeit das W geſchickt hat/ ſo ſeynd wir freylich zum X zum Creutz krochen/ haben die Haͤnd in die hoͤhe gehabt mit dem Moyſe, haben an die Bruſt geſchlagen mit dem offnen Suͤnder/ haben einen Geluͤbd gethan mit dem Jephte, haben die Allerheiligiſte Dreyfaltigkeit verehret/ vnd inbruͤnſtig angeruffen. Vnd diſe/ diſe/ kein Galenus oder Leodicenus, diſe/ diſe/ vnd kein Hermogenes, oder Ariſtogenes, diſe/ diſe/ vnnd kein Welt-Artzt/ ſondern die allerheiligſte Dreyfaltigkeit hat vns erloͤſt. In tribulatione invocaſti me, & libera- vi te. Fuͤnff Ehrſame/ ſittſame/ gehorſame/ tugend- ſame/ fridſame Jungfrauen/ nachdem ſie gar hoͤffliche Ladſchreiben von dem Himmliſchen Braͤutigam empfan- gen/ kommen mit brinnenden Ampeln vor die Himmels- Thuͤr/ vnd werden daſelbſt mit aller Willfaͤhrigkeit einge- laſſen. Willkomb/ willkomb/ herein/ herein/ da ſolt ihr luſtig vnd froͤlich ſeyn. Fuͤnff andere wolgeſchmierte/ wol polierte/ wol armierte Jungfrauen kommen gleichmaͤſſig fuͤr die Himmels-Thuͤr/ jedoch mit laͤhren Ampeln/ diſen hat man die Thuͤr vor der Naſen zugeſchlagen. Vber das iſt ſich zwar nit ſo hoch zu verwundern/ dann ſie tragten laͤhre Ampeln/ in welchen kein Oel/ kein Dacht/ vnd fol- ſamb kein Andacht ware: aber das iſt ja wunderlich/ daß diſe

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 502. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/538>, abgerufen am 22.11.2024.