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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.

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gegen seinem Maister.
jemand von jederman verlassen ist/ hominem non ha-
beo,
so kan er sein sicherste Zuversicht zu dir nemmen/ du
wirst ihn nicht verlassen. Aber es ist in disem/ vnd bey
disem Wunderwerck wol zu erwegen/ so bald Chri-
stus den Menschen zur Gesundheit/ vnnd graden Gli-
dern gebracht/ hat er ihme befohlen/ er soll fortgehen/
vnd den Stroh-Sack mit sich tragen. Mein HERR/
wegen deß Stroh-Sacks fallt mir kein strohenes Con-
cept
ein/ weilen der Mensch acht vnd dreyssig Jahr all-
dorten gelegen/ vnnd vnder wehrender so langer Zeit
keinen Menschen hatte/ der ihm hätte in den haylsam-
ben Teuch hinein geholffen/ so ist es ein Kenn-Zaichen/
daß er ein Bettler muß gewesen seyn; ist er ein solcher ar-
mer Schlucker gewest/ so ist wol zu glauben/ sein zerrisse-
ner halb verfaulter Strohsack/ oder Underbeth seye nicht
einen Groschen werth gewesen. Warumben dann mein
HERR/ schaffest du ihm/ er soll den Strohsack mit sich
tragen? ich laß andere hierinfahls schöne Concepten
außführen/ mich duncket/ es habe sich dessenthalben sehr
wol geschicket/ daß er den Strohsack getragen/ weilen
ihn auch der Strohsack so vil Jahr getragen/ dann wann
man einem ein Gutthat erweiset/ so ist ja hillich/ daß
man dieselbe danckbar vergelte; hat dich der Strohsack
getragen/ tolle grabatum, so trag ihn wider/ thut dir
dein Nächster etwas guts/ so thue es widerumb: erzeigt
dir dein GOtt alle Tag/ alle Stund/ alle Augenblick
häuffige Gnaden von oben herab; ich sprich alle Augen-
blick/ dann soll er dich nur auff einen Augenblick verlassen/
so müssest du zu nichts werden. Weilen du aber seine
Göttliche Gnaden nicht kanst erwideren mit andern Gna-
den/ so zahl auffs wenigist dieselbe mit einem öfftern Deo
gratias.

Zehen außsätzige vnd schöbige Männer hat Christus

auff

gegen ſeinem Maiſter.
jemand von jederman verlaſſen iſt/ hominem non ha-
beo,
ſo kan er ſein ſicherſte Zuverſicht zu dir nemmen/ du
wirſt ihn nicht verlaſſen. Aber es iſt in diſem/ vnd bey
diſem Wunderwerck wol zu erwegen/ ſo bald Chri-
ſtus den Menſchen zur Geſundheit/ vnnd graden Gli-
dern gebracht/ hat er ihme befohlen/ er ſoll fortgehen/
vnd den Stroh-Sack mit ſich tragen. Mein HERR/
wegen deß Stroh-Sacks fallt mir kein ſtrohenes Con-
cept
ein/ weilen der Menſch acht vnd dreyſſig Jahr all-
dorten gelegen/ vnnd vnder wehrender ſo langer Zeit
keinen Menſchen hatte/ der ihm haͤtte in den haylſam-
ben Teuch hinein geholffen/ ſo iſt es ein Kenn-Zaichen/
daß er ein Bettler muß geweſen ſeyn; iſt er ein ſolcher ar-
mer Schlucker geweſt/ ſo iſt wol zu glauben/ ſein zerriſſe-
ner halb verfaulter Strohſack/ oder Underbeth ſeye nicht
einen Groſchen werth geweſen. Warumben dann mein
HERR/ ſchaffeſt du ihm/ er ſoll den Strohſack mit ſich
tragen? ich laß andere hierinfahls ſchoͤne Concepten
außfuͤhren/ mich duncket/ es habe ſich deſſenthalben ſehr
wol geſchicket/ daß er den Strohſack getragen/ weilen
ihn auch der Strohſack ſo vil Jahr getragen/ dann wann
man einem ein Gutthat erweiſet/ ſo iſt ja hillich/ daß
man dieſelbe danckbar vergelte; hat dich der Strohſack
getragen/ tolle grabatum, ſo trag ihn wider/ thut dir
dein Naͤchſter etwas guts/ ſo thue es widerumb: erzeigt
dir dein GOtt alle Tag/ alle Stund/ alle Augenblick
haͤuffige Gnaden von oben herab; ich ſprich alle Augen-
blick/ dann ſoll er dich nur auff einen Augenblick verlaſſen/
ſo muͤſſeſt du zu nichts werden. Weilen du aber ſeine
Goͤttliche Gnaden nicht kanſt erwideren mit andern Gna-
den/ ſo zahl auffs wenigiſt dieſelbe mit einem oͤfftern Deo
gratias.

Zehen außſaͤtzige vnd ſchoͤbige Maͤnner hat Chriſtus

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[487/0523] gegen ſeinem Maiſter. jemand von jederman verlaſſen iſt/ hominem non ha- beo, ſo kan er ſein ſicherſte Zuverſicht zu dir nemmen/ du wirſt ihn nicht verlaſſen. Aber es iſt in diſem/ vnd bey diſem Wunderwerck wol zu erwegen/ ſo bald Chri- ſtus den Menſchen zur Geſundheit/ vnnd graden Gli- dern gebracht/ hat er ihme befohlen/ er ſoll fortgehen/ vnd den Stroh-Sack mit ſich tragen. Mein HERR/ wegen deß Stroh-Sacks fallt mir kein ſtrohenes Con- cept ein/ weilen der Menſch acht vnd dreyſſig Jahr all- dorten gelegen/ vnnd vnder wehrender ſo langer Zeit keinen Menſchen hatte/ der ihm haͤtte in den haylſam- ben Teuch hinein geholffen/ ſo iſt es ein Kenn-Zaichen/ daß er ein Bettler muß geweſen ſeyn; iſt er ein ſolcher ar- mer Schlucker geweſt/ ſo iſt wol zu glauben/ ſein zerriſſe- ner halb verfaulter Strohſack/ oder Underbeth ſeye nicht einen Groſchen werth geweſen. Warumben dann mein HERR/ ſchaffeſt du ihm/ er ſoll den Strohſack mit ſich tragen? ich laß andere hierinfahls ſchoͤne Concepten außfuͤhren/ mich duncket/ es habe ſich deſſenthalben ſehr wol geſchicket/ daß er den Strohſack getragen/ weilen ihn auch der Strohſack ſo vil Jahr getragen/ dann wann man einem ein Gutthat erweiſet/ ſo iſt ja hillich/ daß man dieſelbe danckbar vergelte; hat dich der Strohſack getragen/ tolle grabatum, ſo trag ihn wider/ thut dir dein Naͤchſter etwas guts/ ſo thue es widerumb: erzeigt dir dein GOtt alle Tag/ alle Stund/ alle Augenblick haͤuffige Gnaden von oben herab; ich ſprich alle Augen- blick/ dann ſoll er dich nur auff einen Augenblick verlaſſen/ ſo muͤſſeſt du zu nichts werden. Weilen du aber ſeine Goͤttliche Gnaden nicht kanſt erwideren mit andern Gna- den/ ſo zahl auffs wenigiſt dieſelbe mit einem oͤfftern Deo gratias. Zehen außſaͤtzige vnd ſchoͤbige Maͤnner hat Chriſtus auff

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 487. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/523>, abgerufen am 25.11.2024.