Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.in Worten vnd Wercken. zu den Gnaden der Seel. Wessenthalben dann der H. Eli-as die Gnaden nit geben ohne Mantl? das war die Vr- sach/ mercke es wol/ mein lieber Leser. Der H. Mann wol- te etwann hierdurch andeuten/ daß/ wer grosse Gnaden vnd Heiligkeit an ihm hat/ brauche zugleich den Mantl/ darmit zu vermantlen/ zu verdecken/ zu verbergen/ so vil es möglich ist/ vnd nit alle seine gute Werck offen trage/ wel- che die eytle Ehr verzehrt. Verrichst du alle Tag gewisse Gebett vnd Andachten/ so entdecke nit gleich solche einem jeden/ ich gibe das/ ich hab geben das/ ich will geben das/ etc. sondern vermantls/ sonst kombt dir die eytle Ehr/ als ein schlimmer Vogl drüber/ vnd frist dir disen guten Saamen auff. Ein rechtschaffener Christ soll der Mutter Moysis Ange-
in Worten vnd Wercken. zu den Gnaden der Seel. Weſſenthalben dann der H. Eli-as die Gnaden nit geben ohne Mantl? das war die Vr- ſach/ mercke es wol/ mein lieber Leſer. Der H. Mann wol- te etwann hierdurch andeuten/ daß/ wer groſſe Gnaden vnd Heiligkeit an ihm hat/ brauche zugleich den Mantl/ darmit zu vermantlen/ zu verdecken/ zu verbergen/ ſo vil es moͤglich iſt/ vnd nit alle ſeine gute Werck offen trage/ wel- che die eytle Ehr verzehrt. Verrichſt du alle Tag gewiſſe Gebett vnd Andachten/ ſo entdecke nit gleich ſolche einem jeden/ ich gibe das/ ich hab geben das/ ich will geben das/ ꝛc. ſondern vermantls/ ſonſt kombt dir die eytle Ehr/ als ein ſchlim̄er Vogl druͤber/ vnd friſt dir diſen gutẽ Saamen auff. Ein rechtſchaffener Chriſt ſoll der Mutter Moyſis Ange-
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in Worten vnd Wercken.
zu den Gnaden der Seel. Weſſenthalben dann der H. Eli-
as die Gnaden nit geben ohne Mantl? das war die Vr-
ſach/ mercke es wol/ mein lieber Leſer. Der H. Mann wol-
te etwann hierdurch andeuten/ daß/ wer groſſe Gnaden
vnd Heiligkeit an ihm hat/ brauche zugleich den Mantl/
darmit zu vermantlen/ zu verdecken/ zu verbergen/ ſo vil es
moͤglich iſt/ vnd nit alle ſeine gute Werck offen trage/ wel-
che die eytle Ehr verzehrt. Verrichſt du alle Tag gewiſſe
Gebett vnd Andachten/ ſo entdecke nit gleich ſolche einem
jeden/ ich gibe das/ ich hab geben das/ ich will geben das/ ꝛc.
ſondern vermantls/ ſonſt kombt dir die eytle Ehr/ als ein
ſchlim̄er Vogl druͤber/ vnd friſt dir diſen gutẽ Saamen auff.
Ein rechtſchaffener Chriſt ſoll der Mutter Moyſis
nachfolgen. Wie diſe das kleine Kind gebohren/ vnd geſe-
hen/ daß es ein ſo hertziges Buͤberl ſeye/ gelbe Hārl/ wie dis
ſchoͤnſte Goldfaden/ ein paar Aeugl/ wie zwey Sternl/
Waͤngl wie Roſen/ ein Maͤulerl wie Corallen/ das gantze
Leibl/ als waͤre es von Wachs poſſiert/ in allem wie ein En-
gerl/ was hat ſie angefangen? hat ſie villeicht diß guldene
Kind auff dem Armb/ als ein lebendige Wiegen genom̄en/
vnd hin vnd her in die Nachbarſchafft getragen? O nein.
Abſcondit, ſie hats verborgen/ damits nit vermoͤg deß Koͤ-
niglichen Decrets ſoll ins Waſſer geworffen werden/ das
verbergen hats beym Leben erhalten. Alſo mein eyffriger
Chriſt/ haſt ein gutes Werck gethan/ welches gleichſam ein
holdſeelige Geburt iſt/ ſo verberge auch daſſelbige/ daß nie-
mand waiß/ iſt genug/ daß es der obere geſehen/ wirſt dus
vilen offenbahren/ ſo kommen dir die Egyptier daruͤber/ die
eytle Ehr ertapts/ vnd verlierſt alſo was du mit Schmertzen
gebohren. Mach es wie die H. 3. Koͤnig/ welche dem kleinen
Jeſulo koſtbare Schanckungen auß Orient gebracht/ aber
dieſelbe niemand gezaigt/ ſo gar dem Herodi nicht/ ſondern
erſt ihre Truhen vnnd Kuͤſten in dem Stahl/ in dem
Ange-
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