Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.Eltern/ Vatterland/ Herkommen in der Keichen verhafft lagen/ vnd einest zwey vngleicheTraum hatten/ benanntlich dem Mundschenck hat ge- traumt/ als sehe er vor ihm ein Weinstock mit drey Re- ben/ auch solche Presse/ nach dem sie genug gezeitiget/ in dem Mund-Becher Pharaonis, vnd raiche dises Trinck- Geschirr würcklich dem König; Joseph der gleichmässig ein Gefangener war in solchem Kercker/ wird höfflich er- sucht/ als einer von Gott erleuchter Traum-Außleger/ was doch dises möchte bedeuten? Du/ antwort er/ wirst nach dreyen Tagen wider zum vorigen Ambt gelangen: Bruder memento mei, mach dir ein Knopff auff die Nasen/ vnd vergiß meiner nicht; der Hoff-Beck erzehlt auch gantz vmbständig seinen Traum/ wie daß er gesehen/ im Schlaff/ als trag er drey Körb auff seinem Haubt/ vnd waren in dem obern Korb allerley Brodt/ Laib/ Mund- Semmel/ Pretzen/ Wecken/ vil lange/ kurtze/ krumpe Gen. 4. v. 16.vnd gerade Kipffel etc. Auch hats ihm gedunckt/ als fres- sen die Vögel auß disen Brodt-Korb; Joseph was halst du darvon? Du/ sagt Joseph/ du wirst den König vmb Gnad flehendlich ersuchen/ wirst aber ein Korb erhalten/ vnd nach dreyen Tagen wird der Hencker auff deiner Hochzeit tantzen/ der Galgen wird dir in Obern Stock ein Logiament vergonnen/ im Lufft wirst du das Lufft schöpf- fen vergessen/ vnd die Raaben werden bey dir ein Frey- Taffel haben. Auff beeden Seiten ist ein solcher Auß- gang gefolget/ wie es der Gerechte Joseph angedeut: Von GOtt ist gewest der Traum deß Salomons/ deß Abrahams/ deß Nabuchodonosors/ deß Jacobs/ etc. Es wird herentgegen im Zweiffel gestellt/ von wem jener Traum verursachet worden/ welchen gehabt hat die Frau Gemahlin deß Pilati/ damahlen als sie in aller Fruhe den Pagy zu ihrem Herrn geschickt/ da er schon im Rath ge- sessen/ ihme die Ordinari-Post lassen ablegen/ vnd beynebens ernst-
Eltern/ Vatterland/ Herkommen in der Keichen verhafft lagen/ vnd eineſt zwey vngleicheTraum hatten/ benanntlich dem Mundſchenck hat ge- traumt/ als ſehe er vor ihm ein Weinſtock mit drey Re- ben/ auch ſolche Preſſe/ nach dem ſie genug gezeitiget/ in dem Mund-Becher Pharaonis, vnd raiche diſes Trinck- Geſchirꝛ wuͤrcklich dem Koͤnig; Joſeph der gleichmaͤſſig ein Gefangener war in ſolchem Kercker/ wird hoͤfflich er- ſucht/ als einer von Gott erleuchter Traum-Außleger/ was doch diſes moͤchte bedeuten? Du/ antwort er/ wirſt nach dreyen Tagen wider zum vorigen Ambt gelangen: Bruder memento mei, mach dir ein Knopff auff die Naſen/ vnd vergiß meiner nicht; der Hoff-Beck erzehlt auch gantz vmbſtaͤndig ſeinen Traum/ wie daß er geſehen/ im Schlaff/ als trag er drey Koͤrb auff ſeinem Haubt/ vnd waren in dem obern Korb allerley Brodt/ Laib/ Mund- Semmel/ Pretzen/ Wecken/ vil lange/ kurtze/ krumpe Gen. 4. v. 16.vnd gerade Kipffel ꝛc. Auch hats ihm gedunckt/ als freſ- ſen die Voͤgel auß diſen Brodt-Korb; Joſeph was halſt du darvon? Du/ ſagt Joſeph/ du wirſt den Koͤnig vmb Gnad flehendlich erſuchen/ wirſt aber ein Korb erhalten/ vnd nach dreyen Tagen wird der Hencker auff deiner Hochzeit tantzen/ der Galgen wird dir in Obern Stock ein Logiament vergonnen/ im Lufft wirſt du das Lufft ſchoͤpf- fen vergeſſen/ vnd die Raaben werden bey dir ein Frey- Taffel haben. Auff beeden Seiten iſt ein ſolcher Auß- gang gefolget/ wie es der Gerechte Joſeph angedeut: Von GOtt iſt geweſt der Traum deß Salomons/ deß Abrahams/ deß Nabuchodonoſors/ deß Jacobs/ ꝛc. Es wird herentgegen im Zweiffel geſtellt/ von wem jener Traum verurſachet worden/ welchen gehabt hat die Frau Gemahlin deß Pilati/ damahlen als ſie in aller Fruhe den Pagy zu ihrem Herꝛn geſchickt/ da er ſchon im Rath ge- ſeſſen/ ihme die Ordinari-Poſt laſſen ablegen/ vn̄ beynebens ernſt-
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Eltern/ Vatterland/ Herkommen
in der Keichen verhafft lagen/ vnd eineſt zwey vngleiche
Traum hatten/ benanntlich dem Mundſchenck hat ge-
traumt/ als ſehe er vor ihm ein Weinſtock mit drey Re-
ben/ auch ſolche Preſſe/ nach dem ſie genug gezeitiget/ in
dem Mund-Becher Pharaonis, vnd raiche diſes Trinck-
Geſchirꝛ wuͤrcklich dem Koͤnig; Joſeph der gleichmaͤſſig
ein Gefangener war in ſolchem Kercker/ wird hoͤfflich er-
ſucht/ als einer von Gott erleuchter Traum-Außleger/
was doch diſes moͤchte bedeuten? Du/ antwort er/ wirſt
nach dreyen Tagen wider zum vorigen Ambt gelangen:
Bruder memento mei, mach dir ein Knopff auff die
Naſen/ vnd vergiß meiner nicht; der Hoff-Beck erzehlt
auch gantz vmbſtaͤndig ſeinen Traum/ wie daß er geſehen/
im Schlaff/ als trag er drey Koͤrb auff ſeinem Haubt/ vnd
waren in dem obern Korb allerley Brodt/ Laib/ Mund-
Semmel/ Pretzen/ Wecken/ vil lange/ kurtze/ krumpe
vnd gerade Kipffel ꝛc. Auch hats ihm gedunckt/ als freſ-
ſen die Voͤgel auß diſen Brodt-Korb; Joſeph was halſt
du darvon? Du/ ſagt Joſeph/ du wirſt den Koͤnig vmb
Gnad flehendlich erſuchen/ wirſt aber ein Korb erhalten/
vnd nach dreyen Tagen wird der Hencker auff deiner
Hochzeit tantzen/ der Galgen wird dir in Obern Stock ein
Logiament vergonnen/ im Lufft wirſt du das Lufft ſchoͤpf-
fen vergeſſen/ vnd die Raaben werden bey dir ein Frey-
Taffel haben. Auff beeden Seiten iſt ein ſolcher Auß-
gang gefolget/ wie es der Gerechte Joſeph angedeut:
Von GOtt iſt geweſt der Traum deß Salomons/ deß
Abrahams/ deß Nabuchodonoſors/ deß Jacobs/ ꝛc. Es
wird herentgegen im Zweiffel geſtellt/ von wem jener
Traum verurſachet worden/ welchen gehabt hat die Frau
Gemahlin deß Pilati/ damahlen als ſie in aller Fruhe den
Pagy zu ihrem Herꝛn geſchickt/ da er ſchon im Rath ge-
ſeſſen/ ihme die Ordinari-Poſt laſſen ablegen/ vn̄ beynebens
ernſt-
Gen. 4. v.
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Zitationshilfe: | Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 10. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/46>, abgerufen am 22.07.2024. |