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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.

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vermaint man sehe ihn nit.
auch vil mehrer verdambt/ als seelig. Wer ist Vrsach?
Niemand.

Gleichwie Moyses ein Führer deß Volcks Israel sechs-
Cornel. a
Lap. in c.
14. num.
mahl hundert tausend streittbare Männer auß Egypten
geführt/ vngezehlt der Weiber/ vnd Kinder/ vnd auß al-
len disen nur zwey in das gelobte Land kommen/ die übri-
ge alle/ alle/ alle draussen gebliben. Also wird weit grösser
seyn die Anzahl der Verdambten/ dann der Seeligen. Wer
ist Vrsach? Niemand.

Gleichwie die schöne Statt Jericho von dem tapffe-
ren Kriegs-Fürsten Josue ist erobert/ vnd in Aschen ge-
legt worden/ ist das einige Hauß der Rahab ohnbeschädigt
verbliben/ die andere alle/ alle/ alle in Brand gesteckt wor-
den. Also werden wenig zur Seeligkeit gelangen/ vil aber
in den höllischen Ofen geworffen werden. Wer ist Ursach?
Niemand.

Gleichwie auß zwey vnd dreyssig tausend Soldaten
nur 300. bey dem Josue verbliben/ die andere alle/ alle/ alle
abgedancket worden. Also werden weit mehrer von Gott/
als zu Gott kommen. Wer ist Vrsach? Niemand.

Gleichwie auß dem mit Schwebel vermischten Feur-
Regen zu Sodoma vnd Gomorrha nur vier Persohnen/
benanntlich der Loth, sein Weib/ vnd die zwey Töchter
seynd salvirt worden/ die andere alle/ alle/ alle durch sol-
che stinckende Flammen zu Grund gangen. Also werden
vil mehrer in die höllische Peyn/ vnd Qual/ als in die ewi-
ge Freud kommen. Wer ist Vrsach? Niemand.

Gleichwie nur ein Thail deß guten Saamens deß
Evangelischen Ackermanns hat Frucht gebracht/ die an-
dere drey Thail alle/ alle/ alle verdorben. Also wird auch
nit der halbe Thail der Menschen seelig werden. Wer ist
Vrsach? Niemand.

Cardinalis Baronius schreibt/ daß dem H. Einsidler

Simeon

vermaint man ſehe ihn nit.
auch vil mehrer verdambt/ als ſeelig. Wer iſt Vrſach?
Niemand.

Gleichwie Moyſes ein Fuͤhrer deß Volcks Iſrael ſechs-
Cornel. à
Lap. in c.
14. num.
mahl hundert tauſend ſtreittbare Maͤnner auß Egypten
gefuͤhrt/ vngezehlt der Weiber/ vnd Kinder/ vnd auß al-
len diſen nur zwey in das gelobte Land kommen/ die uͤbri-
ge alle/ alle/ alle drauſſen gebliben. Alſo wird weit groͤſſer
ſeyn die Anzahl der Verdambten/ dann der Seeligen. Wer
iſt Vrſach? Niemand.

Gleichwie die ſchoͤne Statt Jericho von dem tapffe-
ren Kriegs-Fuͤrſten Joſue iſt erobert/ vnd in Aſchen ge-
legt worden/ iſt das einige Hauß der Rahab ohnbeſchaͤdigt
verbliben/ die andere alle/ alle/ alle in Brand geſteckt wor-
den. Alſo werden wenig zur Seeligkeit gelangen/ vil aber
in den hoͤlliſchen Ofen geworffen werden. Wer iſt Urſach?
Niemand.

Gleichwie auß zwey vnd dreyſſig tauſend Soldaten
nur 300. bey dem Joſue verbliben/ die andere alle/ alle/ alle
abgedancket worden. Alſo werden weit mehrer von Gott/
als zu Gott kommen. Wer iſt Vrſach? Niemand.

Gleichwie auß dem mit Schwebel vermiſchten Feur-
Regen zu Sodoma vnd Gomorrha nur vier Perſohnen/
benanntlich der Loth, ſein Weib/ vnd die zwey Toͤchter
ſeynd ſalvirt worden/ die andere alle/ alle/ alle durch ſol-
che ſtinckende Flammen zu Grund gangen. Alſo werden
vil mehrer in die hoͤlliſche Peyn/ vnd Qual/ als in die ewi-
ge Freud kommen. Wer iſt Vrſach? Niemand.

Gleichwie nur ein Thail deß guten Saamens deß
Evangeliſchen Ackermanns hat Frucht gebracht/ die an-
dere drey Thail alle/ alle/ alle verdorben. Alſo wird auch
nit der halbe Thail der Menſchen ſeelig werden. Wer iſt
Vrſach? Niemand.

Cardinalis Baronius ſchreibt/ daß dem H. Einſidler

Simeon
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[420/0456] vermaint man ſehe ihn nit. auch vil mehrer verdambt/ als ſeelig. Wer iſt Vrſach? Niemand. Gleichwie Moyſes ein Fuͤhrer deß Volcks Iſrael ſechs- mahl hundert tauſend ſtreittbare Maͤnner auß Egypten gefuͤhrt/ vngezehlt der Weiber/ vnd Kinder/ vnd auß al- len diſen nur zwey in das gelobte Land kommen/ die uͤbri- ge alle/ alle/ alle drauſſen gebliben. Alſo wird weit groͤſſer ſeyn die Anzahl der Verdambten/ dann der Seeligen. Wer iſt Vrſach? Niemand. Cornel. à Lap. in c. 14. num. Gleichwie die ſchoͤne Statt Jericho von dem tapffe- ren Kriegs-Fuͤrſten Joſue iſt erobert/ vnd in Aſchen ge- legt worden/ iſt das einige Hauß der Rahab ohnbeſchaͤdigt verbliben/ die andere alle/ alle/ alle in Brand geſteckt wor- den. Alſo werden wenig zur Seeligkeit gelangen/ vil aber in den hoͤlliſchen Ofen geworffen werden. Wer iſt Urſach? Niemand. Gleichwie auß zwey vnd dreyſſig tauſend Soldaten nur 300. bey dem Joſue verbliben/ die andere alle/ alle/ alle abgedancket worden. Alſo werden weit mehrer von Gott/ als zu Gott kommen. Wer iſt Vrſach? Niemand. Gleichwie auß dem mit Schwebel vermiſchten Feur- Regen zu Sodoma vnd Gomorrha nur vier Perſohnen/ benanntlich der Loth, ſein Weib/ vnd die zwey Toͤchter ſeynd ſalvirt worden/ die andere alle/ alle/ alle durch ſol- che ſtinckende Flammen zu Grund gangen. Alſo werden vil mehrer in die hoͤlliſche Peyn/ vnd Qual/ als in die ewi- ge Freud kommen. Wer iſt Vrſach? Niemand. Gleichwie nur ein Thail deß guten Saamens deß Evangeliſchen Ackermanns hat Frucht gebracht/ die an- dere drey Thail alle/ alle/ alle verdorben. Alſo wird auch nit der halbe Thail der Menſchen ſeelig werden. Wer iſt Vrſach? Niemand. Cardinalis Baronius ſchreibt/ daß dem H. Einſidler Simeon

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 420. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/456>, abgerufen am 22.11.2024.