Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.Vrsach/ warumben Judas ein Dieb worden. In dem nun der Phantast ein Weil mit verschlossnen Au-gen fort gangen/ hat er einen grossen Beuthl Gelt/ so auff dem Weeg gelegen/ übersehen/ welchen sein lustiger Raiß- gespann/ der ihm auff den Fuß nachfolgte/ mit höchsten Freuden auffgehoben/ vnd nachgehents hundert/ vnd hun- dertmahl widerhollet. GOtt verlast keinen/ der sich auff ihn verlast. Was seynd doch die Raaben? die Raaben seynd ren V u 3
Vrſach/ warumben Judas ein Dieb worden. In dem nun der Phantaſt ein Weil mit verſchloſſnen Au-gen fort gangen/ hat er einen groſſen Beuthl Gelt/ ſo auff dem Weeg gelegen/ uͤberſehen/ welchen ſein luſtiger Raiß- geſpann/ der ihm auff den Fuß nachfolgte/ mit hoͤchſten Freuden auffgehoben/ vnd nachgehents hundert/ vnd hun- dertmahl widerhollet. GOtt verlaſt keinen/ der ſich auff ihn verlaſt. Was ſeynd doch die Raaben? die Raaben ſeynd ren V u 3
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Vrſach/ warumben Judas ein Dieb worden.
In dem nun der Phantaſt ein Weil mit verſchloſſnen Au-
gen fort gangen/ hat er einen groſſen Beuthl Gelt/ ſo auff
dem Weeg gelegen/ uͤberſehen/ welchen ſein luſtiger Raiß-
geſpann/ der ihm auff den Fuß nachfolgte/ mit hoͤchſten
Freuden auffgehoben/ vnd nachgehents hundert/ vnd hun-
dertmahl widerhollet. GOtt verlaſt keinen/ der
ſich auff ihn verlaſt.
Was ſeynd doch die Raaben? die Raaben ſeynd
Farb halber deß Teuffels ſeine Livere-Trager: die Raaben
ſeynd Geſang halber deß Henckers ſeine Zeiſerl: Raaben
ſeynd Speiß halber deß Schinders ſeine Koftgeher: Raa-
ben ſeynd ſtehlens halber aller Ertz-Dieb ihre Spieß-Ge-
ſellen: Der Raab/ welchen Noë auß der Archen/ als ei-
nen Currir geſandt/ hat ſich nit anderſt verhalten/ als wie
ein maineydiger Schelm: Auß allen Thieren iſt eines
nach dem Suͤndfluß GOtt dem HErꝛn geopffert worden/
außgenommen die Raaben/ diſe Kohlfaͤrbige Dieb haben
das Deo Gratias vergeſſen. Nichts deſtoweniger traget
der allmaͤchtige GOtt ein ſonderbare Sorg/ vnd Sorg-
faͤltigkeit uͤber die Raaben. Quid dat eſcam pullis corvo-
rum invocantibus eum. Wann der ſchwartze Vatter/
vnd die ſchwartze Mutter/ beedes Raaben-Vieh ſihet/ daß
anfangs ihre außgeſchloſſene junge Raaben weiß beklay-
det ſeyn/ vnd nit mit gleicher Schwaͤrtze prangen/ ſo hal-
ten ſie diſe junge Dieb nit fuͤr ihr aigene Bruet/ ſondern
fuͤr Banckart. Verlaſſen ſie derenthalben zehen oder zwoͤlff
Tag ohne einige Speiß/ vnder diſer Zeit ſeynd die junge
Tropffen Koſtgeher der Goͤttlichen Providenz. Sinte-
mahlen ſie GOtt/ wie etliche vermainen/ pfleget zu ſpeiſen
mit ſonderreichem Himmels-Thau. Oder wie andere
wollen/ thut der mildhertzigſte GOtt ihnen gewiſſe kleine
Mucken in die auffgeſperꝛte Schnaͤbel ſchicken/ mittls de-
ren
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Zitationshilfe: | Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 341. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/377>, abgerufen am 22.07.2024. |