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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.

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vnd gewissenloser Dieb.
schlecht. Bey gestohlenen Dingen/ will nichts
gelingen.

Colganus
in vita S.
Fridiani.

Es ist in Schottland ein Mühl/ welche den Nahm/
wie forderist auch ein besondere Gnad hat vom heiligen
Fridiano. Wann jemand ein gestohlenes Trayd auff dise
Mühl schüttet/ so thut sie solches auff kein Weiß zu Mehl
mahlen. Und wehret dises Wunderwerck noch auff heu-
tigen Tag. Trayd-Dieb/ wie gehts? . schlecht. Bey
gestohlenen Dingen/ will nichts gelingen.

Was halt ich mich mit frembden/ vnd vilen vnbe-
kandten Geschichten auff/ wir wissen selber vil/ wir zehlen
selbst nit wenig/ vns kommen offt solche vnder die Augen/
welche da außsehen/ wie deß Samsons sein Esels-Kühn-
backen/ zaundürr; welche ein Klayd tragen/ wie deß Ja-
cobs sein Lämbl voller Fleck/ welche da ein Wohnung ha-
ben/ wie Alexius vnder der Stiegen: welche Augen ha-
ben/ aber nur solche/ die vor Trübsahl stäts im Wasser
schwimmen: welche Zähn haben/ aber nur solche/ die
Kümmer Nuß müssen auffbeissen: welche Händ haben/
aber nur solche/ die den Bettlstab müssen führen/ welche
Füß haben/ aber nur solche/ die von Hauß zu Hauß ge-
hen/ das Brodt bettlen/ welche zerrissen seynd in Klay-
dern/ jedoch beynebens gantze Bettler: welche nichts zu
essen haben/ doch beynebens Manglkern/ Mauglnuß/
Mangldorthen gnug: welche Baarfuß gehen/ vnd doch
beynebens druckts der Schuh allerseits: welche mit einem
Wort/ elende/ verlassene/ betrangte/ betrübte Bettler
seynd/ vnd wir haben doch ihre Eltern gar gut gekennt/
vor ihnen nit einmahl den Hut gerucket. Sie waren so
reich/ daß sie schier dem Croeso den Trutz gebotten. Was
man bey ihnen gesehen/ war Gut vnd Gelt: was man bey

ihnen

vnd gewiſſenloſer Dieb.
ſchlecht. Bey geſtohlenen Dingen/ will nichts
gelingen.

Colganus
in vita S.
Fridiani.

Es iſt in Schottland ein Muͤhl/ welche den Nahm/
wie forderiſt auch ein beſondere Gnad hat vom heiligen
Fridiano. Wann jemand ein geſtohlenes Trayd auff diſe
Muͤhl ſchuͤttet/ ſo thut ſie ſolches auff kein Weiß zu Mehl
mahlen. Und wehret diſes Wunderwerck noch auff heu-
tigen Tag. Trayd-Dieb/ wie gehts? ℞. ſchlecht. Bey
geſtohlenen Dingen/ will nichts gelingen.

Was halt ich mich mit frembden/ vnd vilen vnbe-
kandten Geſchichten auff/ wir wiſſen ſelber vil/ wir zehlen
ſelbſt nit wenig/ vns kommen offt ſolche vnder die Augen/
welche da außſehen/ wie deß Samſons ſein Eſels-Kuͤhn-
backen/ zaunduͤrꝛ; welche ein Klayd tragen/ wie deß Ja-
cobs ſein Laͤmbl voller Fleck/ welche da ein Wohnung ha-
ben/ wie Alexius vnder der Stiegen: welche Augen ha-
ben/ aber nur ſolche/ die vor Truͤbſahl ſtaͤts im Waſſer
ſchwimmen: welche Zaͤhn haben/ aber nur ſolche/ die
Kuͤmmer Nuß muͤſſen auffbeiſſen: welche Haͤnd haben/
aber nur ſolche/ die den Bettlſtab muͤſſen fuͤhren/ welche
Fuͤß haben/ aber nur ſolche/ die von Hauß zu Hauß ge-
hen/ das Brodt bettlen/ welche zerriſſen ſeynd in Klay-
dern/ jedoch beynebens gantze Bettler: welche nichts zu
eſſen haben/ doch beynebens Manglkern/ Mauglnuß/
Mangldorthen gnug: welche Baarfuß gehen/ vnd doch
beynebens druckts der Schuh allerſeits: welche mit einem
Wort/ elende/ verlaſſene/ betrangte/ betruͤbte Bettler
ſeynd/ vnd wir haben doch ihre Eltern gar gut gekennt/
vor ihnen nit einmahl den Hut gerucket. Sie waren ſo
reich/ daß ſie ſchier dem Crœſo den Trutz gebotten. Was
man bey ihnen geſehen/ war Gut vnd Gelt: was man bey

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[326/0362] vnd gewiſſenloſer Dieb. ſchlecht. Bey geſtohlenen Dingen/ will nichts gelingen. Es iſt in Schottland ein Muͤhl/ welche den Nahm/ wie forderiſt auch ein beſondere Gnad hat vom heiligen Fridiano. Wann jemand ein geſtohlenes Trayd auff diſe Muͤhl ſchuͤttet/ ſo thut ſie ſolches auff kein Weiß zu Mehl mahlen. Und wehret diſes Wunderwerck noch auff heu- tigen Tag. Trayd-Dieb/ wie gehts? ℞. ſchlecht. Bey geſtohlenen Dingen/ will nichts gelingen. Was halt ich mich mit frembden/ vnd vilen vnbe- kandten Geſchichten auff/ wir wiſſen ſelber vil/ wir zehlen ſelbſt nit wenig/ vns kommen offt ſolche vnder die Augen/ welche da außſehen/ wie deß Samſons ſein Eſels-Kuͤhn- backen/ zaunduͤrꝛ; welche ein Klayd tragen/ wie deß Ja- cobs ſein Laͤmbl voller Fleck/ welche da ein Wohnung ha- ben/ wie Alexius vnder der Stiegen: welche Augen ha- ben/ aber nur ſolche/ die vor Truͤbſahl ſtaͤts im Waſſer ſchwimmen: welche Zaͤhn haben/ aber nur ſolche/ die Kuͤmmer Nuß muͤſſen auffbeiſſen: welche Haͤnd haben/ aber nur ſolche/ die den Bettlſtab muͤſſen fuͤhren/ welche Fuͤß haben/ aber nur ſolche/ die von Hauß zu Hauß ge- hen/ das Brodt bettlen/ welche zerriſſen ſeynd in Klay- dern/ jedoch beynebens gantze Bettler: welche nichts zu eſſen haben/ doch beynebens Manglkern/ Mauglnuß/ Mangldorthen gnug: welche Baarfuß gehen/ vnd doch beynebens druckts der Schuh allerſeits: welche mit einem Wort/ elende/ verlaſſene/ betrangte/ betruͤbte Bettler ſeynd/ vnd wir haben doch ihre Eltern gar gut gekennt/ vor ihnen nit einmahl den Hut gerucket. Sie waren ſo reich/ daß ſie ſchier dem Crœſo den Trutz gebotten. Was man bey ihnen geſehen/ war Gut vnd Gelt: was man bey ihnen

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 326. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/362>, abgerufen am 22.11.2024.