Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.Judas Anfangs fromm/ S. Bern.lib. dePass. Dom. c. 14.Unschuld bey der Gelegenheit: es kan ein Heil. Felix vn- glückseelig werden bey der Gelegenheit. De quantis legi- mus viris in vigilijs, in jejunijs, in laboribus supra hu- manum modum, imo in miraculis coruscantibus, qui ceciderunt. Ein Narr kan vns ein Doctor seyn. Jacobus Bider- Absonderlich muß das schwache Weiber-Geschlecht ein
Judas Anfangs fromm/ S. Bern.lib. dePaſſ. Dom. c. 14.Unſchuld bey der Gelegenheit: es kan ein Heil. Felix vn- gluͤckſeelig werden bey der Gelegenheit. De quantis legi- mus viris in vigilijs, in jejunijs, in laboribus ſupra hu- manum modum, imò in miraculis coruſcantibus, qui ceciderunt. Ein Narꝛ kan vns ein Doctor ſeyn. Jacobus Bider- Abſonderlich muß das ſchwache Weiber-Geſchlecht ein
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Judas Anfangs fromm/
Unſchuld bey der Gelegenheit: es kan ein Heil. Felix vn-
gluͤckſeelig werden bey der Gelegenheit. De quantis legi-
mus viris in vigilijs, in jejunijs, in laboribus ſupra hu-
manum modum, imò in miraculis coruſcantibus, qui
ceciderunt.
S. Bern.
lib. dePaſſ.
Dom. c. 14.
Ein Narꝛ kan vns ein Doctor ſeyn. Jacobus Bider-
mannus regiſtrirt von etlichen Phantaſten/ welche ſeltza-
me Fauſen/ wunderliche Einbildungen/ Hipocondriſche
Grillen im Hirn hatten. Under anderen war einer/ der iſt
der halßſtaͤrrigen Einbildung geweſt/ daß er von lauter
Glaß ſeye/ weſſenthalben er allen Leuthen wehemuͤthig zu-
geſchryen/ ſie ſollen doch nicht an ihn anſtoſſen. Sitzen
wolt er auch auff kein Weiß/ auß Forcht/ der hindere
Stock moͤchte zu Truͤmmern gehen. Diſem allbern Men-
ſchen koͤnnen wir mit allem Lob nachfolgen/ vnd vns ver-
ſtaͤndig einbilden/ wir ſeynd vom Glaß/ ja gebrechlicher
als Glaß; ein geringer Augenblicker kan vns das gantze
Gebaͤu der Heiligkeit zu Boden werffen/ wie ein kleines
Stainl die groſſe Bildnuß Nabucbodonoſoris. In dem
anderten Buch der Machabæer am erſten Capittl liſet
man/ daß ein dickes Waſſer ſeye zu Feur worden. Iſt ja
vil. Aber man hat layder auch oͤffter erfahren/ daß etliche
Geiſtliche durch Cloͤſterliche Diſciplin alſo der Welt ver-
geſſen/ daß ſie gleichſamb wie Waſſer werden ohne wenig-
ſten Funcken einer vngezimbten Lieb. Nachdem ſie aber
wider zur Gelegenheit kommen/ iſt ſolches Waſſer in Feur
verkehrt worden. War nit Jacobus der Einſidler ein Hei-
liger? durch die Gelegenheit iſt er dannoch ſpoͤttlich gefal-
len. War nit Maria, ein Baaß deß Abrahams, ein Hei-
lige? dannoch durch die Gelegenheit in groͤſte Suͤnden ge-
rathen.
Abſonderlich muß das ſchwache Weiber-Geſchlecht
die Gelegenheit fliehen/ forderiſt die Jungfrauen. Dann
ein
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