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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686.

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vnd Leibs-Gestalt.
Ducaten in einer dürren Saublatter/ es hat öffter schon
ein grosser Herr vnd König in einer Bauen-Hütten ein-
kehret: es ist wol öffter ein vngestalter ohnformblicher
Mensch einwendig mit Wissen vnd Gwissen wol versehen.

Ein gwisser König zu Babylon ist mit solchem ErnstPetrus de
Natalibus
l. 9. c.
19.

wider die Christen verfahren/ daß er ihnen gedrohet/ alle
zuköpffen/ wofern sie nicht durch ihren Glauben einen
grossen Berg von einem Orth zu dem andern schaffen/ nach
laut ihres Evangelij: warlich sage ich euch/ so ihrMatth. c.
17.

einen Glauben habt wie ein Senffkorn/ so werd
ihr zu disem Berg sagen/ erheb dich von hinnen
dorth hin/ vnd er wird sich erheben/ vnd euch
wird kein Ding vnmöglich seyn.
Weilen nun die
Christen zu Babylon solcher Trohung halber sehr bestürtzt
waren/ vnd beynebens von Gott dem Allmächtigen ein
so grosses Miracul zu begehren sich nicht getrauten/ also
ist ein Engel von Himmel dem Bischoff daselbsten erschi-
nen/ ihme befolchen/ er solle einen einaugigen Mann/ Na-
mens Arianum, zu disem Wunderwerck erküsen/ welcher
ohngestalte einaugige Arianus nach vollbrachten dreytä-
gigen strengen Fasten einem grossen Berg befolchen/ er
solle von hinnen scheiden/ welches dann alsobalden gesche-
hen/ wordurch die betrangte Christen in ihrem Glauben
gestärcket/ der König aber sambt vilen bekehret worden.
Sihe nun in einem einaugigen Ariano: sihe in einem buck-
leten/ kahlkopfferen Elisaeo: sihe in einem hinckenden Ja-
cobo:
sihe in einem langnasigen Bellarmino, grosse/ herr-
liche vnd ruhmwürdigiste Tugenden vnd Heiligkeit. So
urthle hinfüro nit mehr auß einem mangelhafften Leib ein
schlechtes Gemüth.

Es hat öffters ein Beschaffenheit mit einem stattli-
chen Kerl/ wie mit einem stattlichen Berl; du sihest

ein
S

vnd Leibs-Geſtalt.
Ducaten in einer duͤrren Saublatter/ es hat oͤffter ſchon
ein groſſer Herꝛ vnd Koͤnig in einer Bauen-Huͤtten ein-
kehret: es iſt wol oͤffter ein vngeſtalter ohnformblicher
Menſch einwendig mit Wiſſen vnd Gwiſſen wol verſehen.

Ein gwiſſer Koͤnig zu Babylon iſt mit ſolchem ErnſtPetrus de
Natalibus
l. 9. c.
19.

wider die Chriſten verfahren/ daß er ihnen gedrohet/ alle
zukoͤpffen/ wofern ſie nicht durch ihren Glauben einen
groſſen Berg von einem Orth zu dem andern ſchaffen/ nach
laut ihres Evangelij: warlich ſage ich euch/ ſo ihrMatth. c.
17.

einen Glauben habt wie ein Senffkorn/ ſo werd
ihr zu diſem Berg ſagen/ erheb dich von hinnen
dorth hin/ vnd er wird ſich erheben/ vnd euch
wird kein Ding vnmoͤglich ſeyn.
Weilen nun die
Chriſten zu Babylon ſolcher Trohung halber ſehr beſtuͤrtzt
waren/ vnd beynebens von Gott dem Allmaͤchtigen ein
ſo groſſes Miracul zu begehren ſich nicht getrauten/ alſo
iſt ein Engel von Himmel dem Biſchoff daſelbſten erſchi-
nen/ ihme befolchen/ er ſolle einen einaugigen Mann/ Na-
mens Arianum, zu diſem Wunderwerck erkuͤſen/ welcher
ohngeſtalte einaugige Arianus nach vollbrachten dreytaͤ-
gigen ſtrengen Faſten einem groſſen Berg befolchen/ er
ſolle von hinnen ſcheiden/ welches dann alſobalden geſche-
hen/ wordurch die betrangte Chriſten in ihrem Glauben
geſtaͤrcket/ der Koͤnig aber ſambt vilen bekehret worden.
Sihe nun in einem einaugigen Ariano: ſihe in einem buck-
leten/ kahlkopfferen Eliſæo: ſihe in einem hinckenden Ja-
cobo:
ſihe in einem langnaſigen Bellarmino, groſſe/ herꝛ-
liche vnd ruhmwuͤrdigiſte Tugenden vnd Heiligkeit. So
urthle hinfuͤro nit mehr auß einem mangelhafften Leib ein
ſchlechtes Gemuͤth.

Es hat oͤffters ein Beſchaffenheit mit einem ſtattli-
chen Kerl/ wie mit einem ſtattlichen Berl; du ſiheſt

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[137/0173] vnd Leibs-Geſtalt. Ducaten in einer duͤrren Saublatter/ es hat oͤffter ſchon ein groſſer Herꝛ vnd Koͤnig in einer Bauen-Huͤtten ein- kehret: es iſt wol oͤffter ein vngeſtalter ohnformblicher Menſch einwendig mit Wiſſen vnd Gwiſſen wol verſehen. Ein gwiſſer Koͤnig zu Babylon iſt mit ſolchem Ernſt wider die Chriſten verfahren/ daß er ihnen gedrohet/ alle zukoͤpffen/ wofern ſie nicht durch ihren Glauben einen groſſen Berg von einem Orth zu dem andern ſchaffen/ nach laut ihres Evangelij: warlich ſage ich euch/ ſo ihr einen Glauben habt wie ein Senffkorn/ ſo werd ihr zu diſem Berg ſagen/ erheb dich von hinnen dorth hin/ vnd er wird ſich erheben/ vnd euch wird kein Ding vnmoͤglich ſeyn. Weilen nun die Chriſten zu Babylon ſolcher Trohung halber ſehr beſtuͤrtzt waren/ vnd beynebens von Gott dem Allmaͤchtigen ein ſo groſſes Miracul zu begehren ſich nicht getrauten/ alſo iſt ein Engel von Himmel dem Biſchoff daſelbſten erſchi- nen/ ihme befolchen/ er ſolle einen einaugigen Mann/ Na- mens Arianum, zu diſem Wunderwerck erkuͤſen/ welcher ohngeſtalte einaugige Arianus nach vollbrachten dreytaͤ- gigen ſtrengen Faſten einem groſſen Berg befolchen/ er ſolle von hinnen ſcheiden/ welches dann alſobalden geſche- hen/ wordurch die betrangte Chriſten in ihrem Glauben geſtaͤrcket/ der Koͤnig aber ſambt vilen bekehret worden. Sihe nun in einem einaugigen Ariano: ſihe in einem buck- leten/ kahlkopfferen Eliſæo: ſihe in einem hinckenden Ja- cobo: ſihe in einem langnaſigen Bellarmino, groſſe/ herꝛ- liche vnd ruhmwuͤrdigiſte Tugenden vnd Heiligkeit. So urthle hinfuͤro nit mehr auß einem mangelhafften Leib ein ſchlechtes Gemuͤth. Petrus de Natalibus l. 9. c. 19. Matth. c. 17. Es hat oͤffters ein Beſchaffenheit mit einem ſtattli- chen Kerl/ wie mit einem ſtattlichen Berl; du ſiheſt ein S

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 1. Salzburg, 1686, S. 137. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas01_1686/173>, abgerufen am 25.11.2024.