Reinkingk, Dietrich: Biblische Policey. Frankfurt (Main), 1653.Von dem Hauß- vnd Ehestand. seinen Sohn Salomo/ als den verordneten Cron-Erben/ animirte vnderrinnerte jhn zur Mannhafftigkeit vnd sprach: So sey getrost vnnd sey ein Mann/ vnd warte auff die Hut deß HErren deines GOttes/ daß du wandelst in seinen Wegen/ vnnd haltest seine Sitten/ Gebott/ Rechte/ Zeugnussen/etc. gab jhme gute Regiments Regulen/ das böse zu straffen vnnd das gute zu belohnen/ Jnsonderheit schaffete er wie Sa- lomo mit den vntrewen Joab vnnd Simei verfahren vnnd jhnen einen Proceß seiner Weißheit vnd hocherleuchtem Verstande nach formiren/ die Kinder deß getrewen Barsillat deß Gileathiters recompensiren vnnd begnaden solte/ im 1. Buch der König Cap. 2. v. 1. & seqq. Ein schön vnnd herrlich Testamentum nuncupativum machete der alte Tobias/ lange für seinem Ende/ gab seinem Sohn dem jungen Tobia darbey eine treffliche Lehr/ wie er sich gegen GOtt/ seine alte Mutter/ seinem Näch- sten verhalten/ nemblich daß er demselben thun solte/ wie er wolte daß man jhm thäte vnnd dann das liebe Armuth nicht vergessen/ danebenalle Laster/ sonderlich aber die Hoffart als ein Anfang alles Verderbens meyden/ vnnd in seinem Hertzen nicht herrschen lassen solte/ vber das le- girte er jhme zehen Pfund Silbers/ so er geliehen hatte Gabel in der Stadt Rages in Meden/ vermöge dessen Handschrifft die er bey seiner Verlassenschafft finden würde/ im Buch Tob. Cap. 4. Welches billich ein jeder fleissig zu lesen. Er hat auch als er nach solcher Verordnung viel Jahr gelebet/ kurtz Der HErr Christus hat selber nicht Intestatus zum Todt deß Mutter o iij
Von dem Hauß- vnd Eheſtand. ſeinen Sohn Salomo/ als den verordneten Cron-Erben/ animirte vnderꝛinnerte jhn zur Mannhafftigkeit vnd ſprach: So ſey getroſt vnnd ſey ein Mann/ vnd warte auff die Hut deß HErren deines GOttes/ daß du wandelſt in ſeinen Wegen/ vnnd halteſt ſeine Sitten/ Gebott/ Rechte/ Zeugnuſſen/ꝛc. gab jhme gute Regiments Regulen/ das boͤſe zu ſtraffen vnnd das gute zu belohnen/ Jnſonderheit ſchaffete er wie Sa- lomo mit den vntrewen Joab vnnd Simei verfahren vnnd jhnen einen Proceß ſeiner Weißheit vnd hocherleuchtem Verſtande nach formiren/ die Kinder deß getrewen Barſillat deß Gileathiters recompenſiren vnnd begnaden ſolte/ im 1. Buch der Koͤnig Cap. 2. v. 1. & ſeqq. Ein ſchoͤn vnnd herꝛlich Teſtamentum nuncupativum machete der alte Tobias/ lange fuͤr ſeinem Ende/ gab ſeinem Sohn dem jungen Tobia darbey eine treffliche Lehr/ wie er ſich gegen GOtt/ ſeine alte Mutter/ ſeinem Naͤch- ſten verhalten/ nemblich daß er demſelben thun ſolte/ wie er wolte daß man jhm thaͤte vnnd dann das liebe Armuth nicht vergeſſen/ danebenalle Laſter/ ſonderlich aber die Hoffart als ein Anfang alles Verderbens meyden/ vnnd in ſeinem Hertzen nicht herꝛſchen laſſen ſolte/ vber das le- girte er jhme zehen Pfund Silbers/ ſo er geliehen hatte Gabel in der Stadt Rages in Meden/ vermoͤge deſſen Handſchrifft die er bey ſeiner Verlaſſenſchafft finden wuͤrde/ im Buch Tob. Cap. 4. Welches billich ein jeder fleiſſig zu leſen. Er hat auch als er nach ſolcher Verordnung viel Jahr gelebet/ kurtz Der HErr Chriſtus hat ſelber nicht Inteſtatus zum Todt deß Mutter o iij
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Von dem Hauß- vnd Eheſtand.
ſeinen Sohn Salomo/ als den verordneten Cron-Erben/ animirte vnd
erꝛinnerte jhn zur Mannhafftigkeit vnd ſprach: So ſey getroſt vnnd ſey
ein Mann/ vnd warte auff die Hut deß HErren deines GOttes/
daß du wandelſt in ſeinen Wegen/ vnnd halteſt ſeine Sitten/ Gebott/
Rechte/ Zeugnuſſen/ꝛc. gab jhme gute Regiments Regulen/ das boͤſe
zu ſtraffen vnnd das gute zu belohnen/ Jnſonderheit ſchaffete er wie Sa-
lomo mit den vntrewen Joab vnnd Simei verfahren vnnd jhnen einen
Proceß ſeiner Weißheit vnd hocherleuchtem Verſtande nach formiren/
die Kinder deß getrewen Barſillat deß Gileathiters recompenſiren vnnd
begnaden ſolte/ im 1. Buch der Koͤnig Cap. 2. v. 1. & ſeqq. Ein ſchoͤn
vnnd herꝛlich Teſtamentum nuncupativum machete der alte Tobias/
lange fuͤr ſeinem Ende/ gab ſeinem Sohn dem jungen Tobia darbey eine
treffliche Lehr/ wie er ſich gegen GOtt/ ſeine alte Mutter/ ſeinem Naͤch-
ſten verhalten/ nemblich daß er demſelben thun ſolte/ wie er wolte daß
man jhm thaͤte vnnd dann das liebe Armuth nicht vergeſſen/ danebenalle
Laſter/ ſonderlich aber die Hoffart als ein Anfang alles Verderbens
meyden/ vnnd in ſeinem Hertzen nicht herꝛſchen laſſen ſolte/ vber das le-
girte er jhme zehen Pfund Silbers/ ſo er geliehen hatte Gabel in der
Stadt Rages in Meden/ vermoͤge deſſen Handſchrifft die er bey ſeiner
Verlaſſenſchafft finden wuͤrde/ im Buch Tob. Cap. 4. Welches billich
ein jeder fleiſſig zu leſen.
Er hat auch als er nach ſolcher Verordnung viel Jahr gelebet/ kurtz
vor ſeinem Abſterben/ abermahls teſtiret/ ſeinen Sohn Ninive zuver-
laſſen gewarnet/ vnnd daß man ſein Weib neben jhme in ſeinem Grabe
beyſetzen ſolte/ Tob. Cap. 14. v. 12. Matthias der Macchabeer wie er im
ſechs vnd viertzigſten Jahr ſeines Alters zu ſeinen Vaͤttern ſolte geſamb-
let werden/ ließ er ſeine Soͤhne fuͤr ſich kommen/ machete ein Teſtament/
befahl jhnen zu forderſt die Hut vnnd Bewahrung deß Geſetzes/ daß ſie
daruͤber eyfern/ feſt halten vnnd jhr Leben fuͤr den Bund jhrer Vaͤtter
wagen ſolten/ darnach ordnet er ſeinen Kindern ſeinen aͤltiſten Sohn
Simeon zum Vormund/ weil er weiſe war/ Judam Macchabeum weil
er Starck vnnd ein Held war/ wachete er zum Feld-Hauptmann vnnd
ſprach jhnen allen den Seegen/ im 1. Buch der Macchab. Cap. 2. v. 49.
& v. 64. & ſeqq.
Der HErr Chriſtus hat ſelber nicht Inteſtatus zum Todt deß
Creutzes gehen wollen/ ſondern hat vorhin das H. Abendmahl welches
iſt das newe Teſtament/ in ſeinem Blut alen Menſchen zu gutem einge-
ſetzet. Matth. Cap. 26. v. 26. Marc. 14. v. 22. Lur. 25. v. 19. 1. ad. Corinth. 11.
v. 25. Ja wie er ſchon am Creutz hinge hat er ſeiner lieben hochbetruͤbten
Mutter
o iij
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