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Reinkingk, Dietrich: Biblische Policey. Frankfurt (Main), 1653.

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Von dem Hauß- vnd Ehestande.
jhn fürchten vnnd seine Gerechtigkeit auff Kindes Kind/ bey denen die
seinen Bund behalten.

Als deß jungen Tobiae Stamb-Vätter Gabel von Rages in Me-
den/ zu dessen Hochzeit auff beschehene Einladung erschien/ wünschete er
jhm Glück vnd Seegen zu seiner Hochzeit/ vnd sprach: Es segne dich
der GOTT Jsrael/ zohe diese Vrsache dabey an/ denn du bist eines
Frommen/ Gerechten vnnd Gottfurchtigen Mannes Sohn/
der den Armen viel gutes gethan hat/ im| Buch Tobiae Cap. 9. v. 9. Ausser
deme ist es wol vergeblich/ daß man durch Menschliche Provisiones,
Witze vnnd Dispositiones, wiewol dieselbe an sich löblich/ vnnd in jhrem
hohen Valor zu halten/ der Göttlichen Allweisen Providentz vorgreiffen/
vnd solche Verordnung machen wolte/ daß nullo facto vel pacto paren-
tum & de Praecessorum,
den Kindern/ ex Majorum suorum sollicitudine
& provisione, ordine tamen successivo quaesita jura,
vnd Anwartungen
nicht konten verrucket/ vnd nach Gottes gerechtem Gerichte vnd Willen/
wegen der Eltern selbst eigener vbeler Gubernir: vnnd Bezeygung gar
entzogen/ oder doch auff ein Zeitlang der Ordo Successionis, suspendi-
ret
vnd geendert werden. GOtt wil ehren oder hoch erheben die jhn ehe-
ren/ wer jhn aber verachtet/ der sol wider verachtet werden wie er von dem
Priester Eli/ vnd seinen verzärtelten vbelgezogenen Söhnen/ redet im 1.
Buch Samuel. Cap. 2. v. 30. GOTT wil seinen Seegen nicht an die
hohen Familien vnd Geschlechter/ sondern dieselbe an seine Furcht ver-
binden/ es führet hiervon der vortreffliche Theologus vnnd Historicus
David Chytrae.
einen denckwürdigen/ vnd anmüthigen Discurs mit Er-
zehlung gewaltiger grosser Enderung der Regimenter/ so
sich in den vorigen nechsten Seculis zugetragen/
in der Vorrede seines Buches Saxonia
genant.



AXIO-

Von dem Hauß- vnd Eheſtande.
jhn fuͤrchten vnnd ſeine Gerechtigkeit auff Kindes Kind/ bey denen die
ſeinen Bund behalten.

Als deß jungen Tobiæ Stamb-Vaͤtter Gabel von Rages in Me-
den/ zu deſſen Hochzeit auff beſchehene Einladung erſchien/ wuͤnſchete er
jhm Gluͤck vnd Seegen zu ſeiner Hochzeit/ vnd ſprach: Es ſegne dich
der GOTT Jſrael/ zohe dieſe Vrſache dabey an/ denn du biſt eines
Frommen/ Gerechten vnnd Gottfůrchtigen Mannes Sohn/
der den Armen viel gutes gethan hat/ im| Buch Tobiæ Cap. 9. v. 9. Auſſer
deme iſt es wol vergeblich/ daß man durch Menſchliche Proviſiones,
Witze vnnd Diſpoſitiones, wiewol dieſelbe an ſich loͤblich/ vnnd in jhrem
hohen Valor zu halten/ der Goͤttlichen Allweiſen Providentz vorgreiffen/
vnd ſolche Verordnung machen wolte/ daß nullo facto vel pacto paren-
tum & de Præceſſorum,
den Kindern/ ex Majorum ſuorum ſollicitudine
& proviſione, ordine tamen ſucceſſivo quæſita jura,
vnd Anwartungen
nicht konten verꝛucket/ vnd nach Gottes gerechtem Gerichte vnd Willen/
wegen der Eltern ſelbſt eigener vbeler Gubernir: vnnd Bezeygung gar
entzogen/ oder doch auff ein Zeitlang der Ordo Succeſſionis, ſuſpendi-
ret
vnd geendert werden. GOtt wil ehren oder hoch erheben die jhn ehe-
ren/ wer jhn aber verachtet/ der ſol wider verachtet werden wie er von dem
Prieſter Eli/ vnd ſeinen verzaͤrtelten vbelgezogenen Soͤhnen/ redet im 1.
Buch Samuel. Cap. 2. v. 30. GOTT wil ſeinen Seegen nicht an die
hohen Familien vnd Geſchlechter/ ſondern dieſelbe an ſeine Furcht ver-
binden/ es fuͤhret hiervon der vortreffliche Theologus vnnd Hiſtoricus
David Chytræ.
einen denckwuͤrdigen/ vnd anmuͤthigen Diſcurs mit Er-
zehlung gewaltiger groſſer Enderung der Regimenter/ ſo
ſich in den vorigen nechſten Seculis zugetragen/
in der Vorꝛede ſeines Buches Saxonia
genant.



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[79/0713] Von dem Hauß- vnd Eheſtande. jhn fuͤrchten vnnd ſeine Gerechtigkeit auff Kindes Kind/ bey denen die ſeinen Bund behalten. Als deß jungen Tobiæ Stamb-Vaͤtter Gabel von Rages in Me- den/ zu deſſen Hochzeit auff beſchehene Einladung erſchien/ wuͤnſchete er jhm Gluͤck vnd Seegen zu ſeiner Hochzeit/ vnd ſprach: Es ſegne dich der GOTT Jſrael/ zohe dieſe Vrſache dabey an/ denn du biſt eines Frommen/ Gerechten vnnd Gottfůrchtigen Mannes Sohn/ der den Armen viel gutes gethan hat/ im| Buch Tobiæ Cap. 9. v. 9. Auſſer deme iſt es wol vergeblich/ daß man durch Menſchliche Proviſiones, Witze vnnd Diſpoſitiones, wiewol dieſelbe an ſich loͤblich/ vnnd in jhrem hohen Valor zu halten/ der Goͤttlichen Allweiſen Providentz vorgreiffen/ vnd ſolche Verordnung machen wolte/ daß nullo facto vel pacto paren- tum & de Præceſſorum, den Kindern/ ex Majorum ſuorum ſollicitudine & proviſione, ordine tamen ſucceſſivo quæſita jura, vnd Anwartungen nicht konten verꝛucket/ vnd nach Gottes gerechtem Gerichte vnd Willen/ wegen der Eltern ſelbſt eigener vbeler Gubernir: vnnd Bezeygung gar entzogen/ oder doch auff ein Zeitlang der Ordo Succeſſionis, ſuſpendi- ret vnd geendert werden. GOtt wil ehren oder hoch erheben die jhn ehe- ren/ wer jhn aber verachtet/ der ſol wider verachtet werden wie er von dem Prieſter Eli/ vnd ſeinen verzaͤrtelten vbelgezogenen Soͤhnen/ redet im 1. Buch Samuel. Cap. 2. v. 30. GOTT wil ſeinen Seegen nicht an die hohen Familien vnd Geſchlechter/ ſondern dieſelbe an ſeine Furcht ver- binden/ es fuͤhret hiervon der vortreffliche Theologus vnnd Hiſtoricus David Chytræ. einen denckwuͤrdigen/ vnd anmuͤthigen Diſcurs mit Er- zehlung gewaltiger groſſer Enderung der Regimenter/ ſo ſich in den vorigen nechſten Seculis zugetragen/ in der Vorꝛede ſeines Buches Saxonia genant. AXIO-

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Zitationshilfe: Reinkingk, Dietrich: Biblische Policey. Frankfurt (Main), 1653, S. 79. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/reinkingk_policey_1653/713>, abgerufen am 23.11.2024.