Reinkingk, Dietrich: Biblische Policey. Frankfurt (Main), 1653.Das ander Buch/ vnd wieder Mesa der Moabiter Aberünnigen König zu Felde ziehen wol-ten/ hielten sie vorhin Kriegs Rath/ welchen Weg sie anmarchiren vnnd ziehen solten/ wie zu lesen 2. Reg. c. 3. v. 8. Also hielte der König in Syrien auch Kriegs Rath mit seinen Knechten wo er das Feldläger schlagen wolte im 2. Buch der König c. 6. v. 8. Holofernes deß gewaltigen Assyrischen Königs Nebucadnezar be- Als Judas Macchabeus durch verschiedene Schreiben advisiret AXIOMA CLIV. Jm Kriegmuß das Tempo wol inacht genommen/ vnd sonderlich wann sich ein Auffstand vnd innerliche Vnruhe in dem Gemeinen Wesen ereuget/ ce- lerität vnd Geschwindigkeit gebrauchet (1.) Nihil in discor- diis civili- bus festi- natione turius, ubi facto ma- gis, quam consulto opus. Jacob Zevecot. ad Sueton. in Not. Polit. c. 31. ubi late nulla cunctatione opus est, ubi pernitiosior quies, quam temeritas, inquit Tacit. lib. 1. semper nocuit differre paratis.werden. (1.) ALs der König David nach erhaltenem Sieg wieder seinen Sohn brachte
Das ander Buch/ vnd wieder Meſa der Moabiter Aberuͤnnigen Koͤnig zu Felde ziehen wol-ten/ hielten ſie vorhin Kriegs Rath/ welchen Weg ſie anmarchiren vnnd ziehen ſolten/ wie zu leſen 2. Reg. c. 3. v. 8. Alſo hielte der Koͤnig in Syrien auch Kriegs Rath mit ſeinen Knechten wo er das Feldlaͤger ſchlagen wolte im 2. Buch der Koͤnig c. 6. v. 8. Holofernes deß gewaltigen Aſſyriſchen Koͤnigs Nebucadnezar be- Als Judas Macchabeus durch verſchiedene Schreiben adviſiret AXIOMA CLIV. Jm Kriegmuß das Tempo wol inacht genommen/ vnd ſonderlich wann ſich ein Auffſtand vnd innerliche Vnruhe in dem Gemeinen Weſen ereuget/ ce- leritaͤt vnd Geſchwindigkeit gebrauchet (1.) Nihil in diſcor- diis civili- bus feſti- natione turius, ubi facto ma- gis, quam conſulto opus. Jacob Zevecot. ad Sueton. in Not. Polit. c. 31. ubi latè nulla cunctatione opus eſt, ubi pernitioſior quies, quam temeritas, inquit Tacit. lib. 1. ſemper nocuit differre paratis.werden. (1.) ALs der Koͤnig David nach erhaltenem Sieg wieder ſeinen Sohn brachte
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Das ander Buch/
vnd wieder Meſa der Moabiter Aberuͤnnigen Koͤnig zu Felde ziehen wol-
ten/ hielten ſie vorhin Kriegs Rath/ welchen Weg ſie anmarchiren vnnd
ziehen ſolten/ wie zu leſen 2. Reg. c. 3. v. 8. Alſo hielte der Koͤnig in Syrien
auch Kriegs Rath mit ſeinen Knechten wo er das Feldlaͤger ſchlagen
wolte im 2. Buch der Koͤnig c. 6. v. 8.
Holofernes deß gewaltigen Aſſyriſchen Koͤnigs Nebucadnezar be-
ſtelter Feldhauptman/ hielte im Feldlager vor Bethulia auch Kriegs-
Rath/ forderte darzu alle Obriſten vnd Hauptleuthe der Moabiter vnd
Ammoniter/ als aber der fromme Achior guten Rath gabe/ verwarff Ho-
lofernes denſelben/ folgete ſeinen hochmuͤtigen eygenen Sinn vnnd Be-
gierde/ vnd ward von der Judith in ſeinem Haupt quartier vnd Schlaff-
Cammer hingerichtet vnnd die Belagerunge dardurch auffgehoben/ im
Buch Judith c. 5. 6. & 13.
Als Judas Macchabeus durch verſchiedene Schreiben adviſiret
ward/ der groſſen Bedrang nuß vñ Gefahr darin die Juden vff dẽ Graͤn-
tzen gerathen/ hielte er vorhin Kriegs-Rath wie den Bruͤdern zu helffen.
1. Macchab. c. 5. Als aber viel Prieſter jhm nachfolgen wolten/ vnnd ohne
Rath vnd Befehl die Feinde angriffen/ ſeind jhrer viel vmbkommen vnd
den Feinden zu theil worden. 1. Macchab. c. 5. v. 67. Der Koͤnig Hiskias/
als er von Sanherib mit Heersmacht angegriffen ward/ ſtellete ers vor-
hin mit ſeinen Obriſten vnd gewaltigen in Rath. 2. Chron. c. 32.
AXIOMA CLIV.
Jm Kriegmuß das Tempo wol inacht genommen/
vnd ſonderlich wann ſich ein Auffſtand vnd innerliche
Vnruhe in dem Gemeinen Weſen ereuget/ ce-
leritaͤt vnd Geſchwindigkeit gebrauchet
werden. (1.)
ALs der Koͤnig David nach erhaltenem Sieg wieder ſeinen Sohn
Abſalon wieder nach Jeruſalem kahm/ vnnd jene Auffruhr kaum
dardurch geſtillet war/ warff ſich ein ander heilloſer Auffruͤhrer der
Seba auff/ bließ die Poſaune/ bekahm einen groſſen Anhang/ vnd
brachte
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