Reinkingk, Dietrich: Biblische Policey. Frankfurt (Main), 1653.Das ander Buch/ Axioma CII. Ein Hoffdiener thut wol/ daß er ohne Vorwissen vnnd Consens seines Herrn nichts/ so von Jmportantz/ fürnehme vnd verrichte. Axioma CIII. Zunahe bey Hoff/ ist offt gefährlich/ zuweit darvon/ auch nicht allemach vorträglich. Tit. Von Vnterthanen. Axioma CIV. Fromme Vnterthanen lieben vnnd ehren jhre von GOtt vorgesetzte O- brigkeit. Axioma CV. Trewe Vnterthanen verharren bey jhrem Herrn beständig/ biß in den Tod. Axioma CVI. Die Vnterthanen sind schuldig/ jhre Obrigkeit durch Verspruch/ Pflicht vnd Huldigung/ jhrer Trewe vnd Gehorhorsams zuversi- chern. Axioma CVII. Vermöge solcher Pflicht vnd auß Schuldigkeit/ sind Vnterthanen ge- halten/ jhrer Herrn vnd Obern Ehr vnd Respect zufordern/ jhr Be- stes zuwissen vnd Arges abzuwenden. Axioma CVIII. Zu Conservation Schutz vnd Rettunge der gemeinen Wolfahrt Geist- lichen vnd Weltlichen Stands/ sind die Vnterthanen schuldig/ jhrer Obrigkeit eine gemeine Stewer/ Anlage/ oder Subsidia zurey- chen. Axioma CIX. Wann zu deß Lands Conservation vnnd Schutz eine gemeine Collecta vnd Schatzung zuerheben/ sol dieselbe nicht auff den armen Mann/ sondern auff die Reicheste geleget/ vnd eines jeden Vermögen nach/ proponiert werden. Axio-
Das ander Buch/ Axioma CII. Ein Hoffdiener thut wol/ daß er ohne Vorwiſſen vnnd Conſens ſeines Herꝛn nichts/ ſo von Jmportantz/ fuͤrnehme vnd verrichte. Axioma CIII. Zunahe bey Hoff/ iſt offt gefaͤhrlich/ zuweit darvon/ auch nicht allemach vortraͤglich. Tit. Von Vnterthanen. Axioma CIV. Fromme Vnterthanen lieben vnnd ehren jhre von GOtt vorgeſetzte O- brigkeit. Axioma CV. Trewe Vnterthanen verharꝛen bey jhrem Herꝛn beſtaͤndig/ biß in den Tod. Axioma CVI. Die Vnterthanen ſind ſchuldig/ jhre Obrigkeit durch Verſpruch/ Pflicht vnd Huldigung/ jhrer Trewe vnd Gehorhorſams zuverſi- chern. Axioma CVII. Vermoͤge ſolcher Pflicht vnd auß Schuldigkeit/ ſind Vnterthanen ge- halten/ jhrer Herꝛn vnd Obern Ehr vnd Reſpect zufordern/ jhr Be- ſtes zuwiſſen vnd Arges abzuwenden. Axioma CVIII. Zu Conſervation Schutz vnd Rettunge der gemeinen Wolfahrt Geiſt- lichen vnd Weltlichen Stands/ ſind die Vnterthanen ſchuldig/ jhrer Obrigkeit eine gemeine Stewer/ Anlage/ oder Subſidia zurey- chen. Axioma CIX. Wann zu deß Lands Conſervation vnnd Schutz eine gemeine Collecta vnd Schatzung zuerheben/ ſol dieſelbe nicht auff den armen Mann/ ſondern auff die Reicheſte geleget/ vnd eines jeden Vermoͤgen nach/ proponiert werden. Axio-
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Das ander Buch/
Axioma CII.
Ein Hoffdiener thut wol/ daß er ohne Vorwiſſen vnnd Conſens ſeines
Herꝛn nichts/ ſo von Jmportantz/ fuͤrnehme vnd verrichte.
Axioma CIII.
Zunahe bey Hoff/ iſt offt gefaͤhrlich/ zuweit darvon/ auch nicht allemach
vortraͤglich.
Tit.
Von Vnterthanen.
Axioma CIV.
Fromme Vnterthanen lieben vnnd ehren jhre von GOtt vorgeſetzte O-
brigkeit.
Axioma CV.
Trewe Vnterthanen verharꝛen bey jhrem Herꝛn beſtaͤndig/ biß in den
Tod.
Axioma CVI.
Die Vnterthanen ſind ſchuldig/ jhre Obrigkeit durch Verſpruch/
Pflicht vnd Huldigung/ jhrer Trewe vnd Gehorhorſams zuverſi-
chern.
Axioma CVII.
Vermoͤge ſolcher Pflicht vnd auß Schuldigkeit/ ſind Vnterthanen ge-
halten/ jhrer Herꝛn vnd Obern Ehr vnd Reſpect zufordern/ jhr Be-
ſtes zuwiſſen vnd Arges abzuwenden.
Axioma CVIII.
Zu Conſervation Schutz vnd Rettunge der gemeinen Wolfahrt Geiſt-
lichen vnd Weltlichen Stands/ ſind die Vnterthanen ſchuldig/ jhrer
Obrigkeit eine gemeine Stewer/ Anlage/ oder Subſidia zurey-
chen.
Axioma CIX.
Wann zu deß Lands Conſervation vnnd Schutz eine gemeine Collecta
vnd Schatzung zuerheben/ ſol dieſelbe nicht auff den armen Mann/
ſondern auff die Reicheſte geleget/ vnd eines jeden Vermoͤgen nach/
proponiert werden.
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