Reinkingk, Dietrich: Biblische Policey. Frankfurt (Main), 1653.Von dem weltlichen Stande. 24. v. 2. Wie es aber nach Joiada tödtlichen Hintritt zugangen/ vnd wieder König vnd sein Königreich sich versündiget/ meldet die Historia daselbsten. Auff diese Weise war Sacharia der Lehrer in den Gesichten Got- Weltliche Exempel wil ich hierbey nicht anziehen. AXIOMA LXXXII. Ein Rath vnd Diener der seines Herrn rechtmässi- gen Befehl oder sonst sein Ambt verrichtet/ kan sich damit gegen einen jeden schützen. ALs Davids ältester Bruder Eliab jhme/ wie er sich zum Streit wi- diget/ Bbb
Von dem weltlichen Stande. 24. v. 2. Wie es aber nach Joiada toͤdtlichen Hintritt zugangen/ vnd wieder Koͤnig vnd ſein Koͤnigreich ſich verſuͤndiget/ meldet die Hiſtoria daſelbſten. Auff dieſe Weiſe war Sacharia der Lehrer in den Geſichten Got- Weltliche Exempel wil ich hierbey nicht anziehen. AXIOMA LXXXII. Ein Rath vnd Diener der ſeines Herꝛn rechtmaͤſſi- gen Befehl oder ſonſt ſein Ambt verrichtet/ kan ſich damit gegen einen jeden ſchuͤtzen. ALs Davids aͤlteſter Bruder Eliab jhme/ wie er ſich zum Streit wi- diget/ Bbb
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Von dem weltlichen Stande.
24. v. 2. Wie es aber nach Joiada toͤdtlichen Hintritt zugangen/ vnd wie
der Koͤnig vnd ſein Koͤnigreich ſich verſuͤndiget/ meldet die Hiſtoria
daſelbſten.
Auff dieſe Weiſe war Sacharia der Lehrer in den Geſichten Got-
tes auch ein gemein Gut/ dann ſo lang derſelbe lebete/ ſuchte der Koͤnig
Vſia Gott/ vnd ſo lang er ſolches thaͤte/ ließ es jhme Gott gelingen/ nach
Sacharia Todt aber erhub ſich ſein Hertz/ daß er ſich an den Herꝛn ver-
griff/ den Prieſtern in jhr Ampt fiehle/ vnd auff dem Rauchaltar opffern
wolte/ daruͤber er mit Außſatz geſchlagen vnd geplaget worden ſein Leben-
lang. 2. Chron. Cap. 26. Nicht weniger war der begabte Nehemia/ deß
groſſen Koͤnigs Arthaſaſta Mundſchencke/ dem Volck Gottes ein ge-
mein Gut/ wie er durch ſeine klůgliche Gebahrung bey dem Koͤnig nicht
allein Erlaubnuß vnd Paßbrieff gen Jeruſalem zu reyſen/ vnd dieſelbe
zerſtoͤhrte Stadt wider auffzubawen/ ſondern auch ernſte Befehl an den
Holtzfuͤrſten oder Oberforſtmeiſter im Lande erhielte/ jhme nothtuͤrfftig
Holtz darzu abfolgen zulaſſen im Buch Nehem. Cap. 1. v. ult. Et Cap. 2.
Deßgleichen der Prophet Daniel/ dann ſo lange derſelbe bey dem Hoffe
deß Koͤnigs Cyriwar/ hatte das betrangte Judiſche Volck einen groſſen
Troſt vnd Schutz von jhme. Ein gemein Gut war der fromme Loth
der Stadt Zoar/ welche Gott nicht weniger als Sodom/ Gomorrha vnd
die uͤbrige Staͤdte mit Fewer zu verbrennen beſchloſſen/ aber auff dieſes
Loths Vorbitt/ vnd weil er da wohnen wolte verſchonete 1. Buch. Moſ-
Cap. 19. v. 19. & ſeqq.
Weltliche Exempel wil ich hierbey nicht anziehen.
AXIOMA LXXXII.
Ein Rath vnd Diener der ſeines Herꝛn rechtmaͤſſi-
gen Befehl oder ſonſt ſein Ambt verrichtet/
kan ſich damit gegen einen jeden
ſchuͤtzen.
ALs Davids aͤlteſter Bruder Eliab jhme/ wie er ſich zum Streit wi-
der den Goliath ſchickete/ einen ſtarcken Verweiß gabe/ warumb
er herab kommen/ vnd die wenige Schaffe dort in der Wuͤſten ver-
laſſen/ vnd jhn uͤber das einer Vermeſſenheit vnd Boßheit beſchul-
diget/
Bbb
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