Pufendorf, Samuel von: Einleitung zur Sitten- und Staats-Lehre. Leipzig, 1691.Des andern Buchs Wurtzel/ herstammen müssen. Dennwenn eines oder das andere gäntzlich fehlet/ so ist die Staats Gewalt man- gelhafftig/ und nicht geschickt/ den End-Zweck einer Republique zu er- langen. Seynd sie aber zertheilet/ und hafften deren etliche gründlich und ursprünglich bey einem/ die übri- gen aber bey denen andern/ so muß daraus nothwendig ein unförmlicher und übel an einander gefügter Staats-Cörper erwachsen. Das achte Capitel/ Von den mancherley Formen und Arten derer Republiquen. §. 1. NAchdem die höchste Staats- aus
Des andern Buchs Wurtzel/ herſtammen muͤſſen. Dennwenn eines oder das andere gaͤntzlich fehlet/ ſo iſt die Staats Gewalt man- gelhafftig/ und nicht geſchickt/ den End-Zweck einer Republique zu er- langen. Seynd ſie aber zertheilet/ und hafften deren etliche gruͤndlich und urſpruͤnglich bey einem/ die uͤbri- gen aber bey denen andern/ ſo muß daraus nothwendig ein unfoͤrmlicher und uͤbel an einander gefuͤgter Staats-Coͤrper erwachſen. Das achte Capitel/ Von den mancherley Formen und Arten derer Republiquen. §. 1. NAchdem die hoͤchſte Staats- aus
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Des andern Buchs
Wurtzel/ herſtammen muͤſſen. Denn
wenn eines oder das andere gaͤntzlich
fehlet/ ſo iſt die Staats Gewalt man-
gelhafftig/ und nicht geſchickt/ den
End-Zweck einer Republique zu er-
langen. Seynd ſie aber zertheilet/
und hafften deren etliche gruͤndlich
und urſpruͤnglich bey einem/ die uͤbri-
gen aber bey denen andern/ ſo muß
daraus nothwendig ein unfoͤrmlicher
und uͤbel an einander gefuͤgter
Staats-Coͤrper erwachſen.
Das achte Capitel/
Von den mancherley
Formen und Arten derer
Republiquen.
§. 1.
NAchdem die hoͤchſte Staats-
Gewalt entweder bey einer
einzeln Perſon/ odeꝛ bey einer gan-
tzen/ und zwar wiederum entweder
aus
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