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Praetorius, Johannes: Blockes-Berges Verrichtung. Leipzig u. a., 1668.

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2. T. C. 7. Hexeufahrt im May.
ste zwey heilige Leut und Apostel an diesem Tag
von alters her sind feyerlich gehalten worden;
als welche Heiligen es auch sehr wohl um die
Christliche Kirch verdienet haben/ daß Jhr
Gedächtnüß theils noch jetzund/ theils bey un-
sern Vorfahren insonderheit ist hoch gehalten
und begangen worden: Wie dann gedachter
Mantuanus was den Iacobum betrifft/ sehr
herrliche ruhmwürdige Sachen anführet/ in
folgenden:

Tu Christi Sobrinus eras, Iacobe, voca-
bant
Te Domini fratrem comites, quia vultus
utrique
Unus erat, Solymis pastor tu primus in o-
ris,
Mystica supremae referens convivia coenae.
Tu primus Cyatho, primus tu pane litasti;
Tu justus, Tu Sanctus eras, cognomina
turbae
Haec tibi tradiderant. Christi post funera
fama est,
Te tolerasse famem, donec redivivus ab
Erasmus
Schmid
in Calen-
dar. Ety-
mol Pa-
pist. ex
Lomb,
Hist laco-
bus dicitur
qs. Iacopus


umbris
Exiit, & mensae jussit te accumbere Chri-
stus.
Denique tu celso templi de culmine prae-
ceps
Missus es, atque odio Christi percussus a-
cuto

Stipi-

2. T. C. 7. Hexeufahrt im May.
ſte zwey heilige Leut und Apoſtel an dieſem Tag
von alters her ſind feyerlich gehalten worden;
als welche Heiligen es auch ſehr wohl um die
Chriſtliche Kirch verdienet haben/ daß Jhr
Gedaͤchtnuͤß theils noch jetzund/ theils bey un-
ſern Vorfahren inſonderheit iſt hoch gehalten
und begangen worden: Wie dann gedachter
Mantuanus was den Iacobum betrifft/ ſehr
herꝛliche ruhmwuͤrdige Sachen anfuͤhret/ in
folgenden:

Tu Chriſti Sobrinus eras, Iacobe, voca-
bant
Te Domini fratrem comites, quia vultus
utrique
Unus erat, Solymis paſtor tu primus in o-
ris,
Myſtica ſupremæ referens convivia cœnæ.
Tu primus Cyatho, primus tu pane litaſti;
Tu juſtus, Tu Sanctus eras, cognomina
turbæ
Hæc tibi tradiderant. Chriſti poſt funera
fama eſt,
Te toleraſſe famem, donec redivivus ab
Eraſmus
Schmid
in Calen-
dar. Ety-
mol Pa-
piſt. ex
Lomb,
Hiſt laco-
bus dicitur
qſ. Iacopus


umbris
Exiit, & menſæ juſſit te accumbere Chri-
ſtus.
Denique tu celſo templi de culmine præ-
ceps
Miſſus es, atque odio Chriſti percuſſus a-
cuto

Stipi-
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[525/0549] 2. T. C. 7. Hexeufahrt im May. ſte zwey heilige Leut und Apoſtel an dieſem Tag von alters her ſind feyerlich gehalten worden; als welche Heiligen es auch ſehr wohl um die Chriſtliche Kirch verdienet haben/ daß Jhr Gedaͤchtnuͤß theils noch jetzund/ theils bey un- ſern Vorfahren inſonderheit iſt hoch gehalten und begangen worden: Wie dann gedachter Mantuanus was den Iacobum betrifft/ ſehr herꝛliche ruhmwuͤrdige Sachen anfuͤhret/ in folgenden: Tu Chriſti Sobrinus eras, Iacobe, voca- bant Te Domini fratrem comites, quia vultus utrique Unus erat, Solymis paſtor tu primus in o- ris, Myſtica ſupremæ referens convivia cœnæ. Tu primus Cyatho, primus tu pane litaſti; Tu juſtus, Tu Sanctus eras, cognomina turbæ Hæc tibi tradiderant. Chriſti poſt funera fama eſt, Te toleraſſe famem, donec redivivus ab umbris Exiit, & menſæ juſſit te accumbere Chri- ſtus. Denique tu celſo templi de culmine præ- ceps Miſſus es, atque odio Chriſti percuſſus a- cuto Stipi-

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Zitationshilfe: Praetorius, Johannes: Blockes-Berges Verrichtung. Leipzig u. a., 1668, S. 525. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/praetorius_verrichtung_1668/549>, abgerufen am 25.11.2024.