2. T. C. 5 § 6. von Le/ bern so Satan an sich nimt/
Kirchen sehen lassen. Solche außwendige Ge- spenster haben sich sichtbarlich und viel erzeiget bey den Heyden/ die auch wol gewust von dieser transformation deß Teuffels/ wie dann Virgi- lius sagt lib. 4. Georg.
Verum ubi correptum manibus, vinclisque tenebris Tunc variae illudent species atque o- ra ferarum. Fiet enim subito sus horridus atra- que Tigris, Squamosusque Draco, & fulva cer- vice Leaena Aut acrem flammis sonitum dabit, atque ita vinclis Excidet, aut in aquas tenues dila- psus abibit, &c. Et Mox: Omnia transformat sese in miracu- la rerum, Ignemque, horribilemque feram, fluvinmq; liquentem &c.
Solche mancherley delusiones Verände- rung und Blendwerck kan der Teuffel erzeigen und wol machen.
Nun ist aber diese Frag noch nicht absolvi- ret/ ob er rechte Leiber oder Corpora an sich nehme? Aber auff solche Frag mögen wir also antworten. Augustinus schreibet von den H. Engeln in Enchir. ad Laurent. c. 59. Quis ex- plicet nobis, cum quibus corporibus angeli apparuerunt hominibus, ut non solum cerne-
rentur,
2. T. C. 5 § 6. von Le/ bern ſo Satan an ſich nimt/
Kirchen ſehen laſſen. Solche außwendige Ge- ſpenſter haben ſich ſichtbarlich und viel erzeiget bey den Heyden/ die auch wol gewuſt von dieſer transformation deß Teuffels/ wie dann Virgi- lius ſagt lib. 4. Georg.
Verum ubi correptum manibus, vincliſque tenebris Tunc variæ illudent ſpecies atque o- ra ferarum. Fiet enim ſubitò ſus horridus atra- que Tigris, Squamoſuſque Draco, & fulvâ cer- vice Leæna Aut acrem flammis ſonitum dabit, atque ita vinclis Excidet, aut in aquas tenues dila- pſus abibit, &c. Et Mox: Omnia transformat ſeſe in miracu- la rerum, Ignemque, horribilemque feram, fluvinmq; liquentem &c.
Solche mancherley deluſiones Veraͤnde- rung und Blendwerck kan der Teuffel erzeigen und wol machen.
Nun iſt aber dieſe Frag noch nicht abſolvi- ret/ ob er rechte Leiber oder Corpora an ſich nehme? Aber auff ſolche Frag moͤgen wir alſo antworten. Auguſtinus ſchreibet von den H. Engeln in Enchir. ad Laurent. c. 59. Quis ex- plicet nobis, cum quibus corporibus angeli apparuerunt hominibus, ut non ſolum cerne-
rentur,
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2. T. C. 5 § 6. von Le/ bern ſo Satan an ſich nimt/
Kirchen ſehen laſſen. Solche außwendige Ge-
ſpenſter haben ſich ſichtbarlich und viel erzeiget
bey den Heyden/ die auch wol gewuſt von dieſer
transformation deß Teuffels/ wie dann Virgi-
lius ſagt lib. 4. Georg.
Verum ubi correptum manibus,
vincliſque tenebris
Tunc variæ illudent ſpecies atque o-
ra ferarum.
Fiet enim ſubitò ſus horridus atra-
que Tigris,
Squamoſuſque Draco, & fulvâ cer-
vice Leæna
Aut acrem flammis ſonitum dabit,
atque ita vinclis
Excidet, aut in aquas tenues dila-
pſus abibit, &c.
Et Mox: Omnia transformat ſeſe in miracu-
la rerum,
Ignemque, horribilemque feram,
fluvinmq; liquentem &c.
Solche mancherley deluſiones Veraͤnde-
rung und Blendwerck kan der Teuffel erzeigen
und wol machen.
Nun iſt aber dieſe Frag noch nicht abſolvi-
ret/ ob er rechte Leiber oder Corpora an ſich
nehme? Aber auff ſolche Frag moͤgen wir alſo
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Praetorius, Johannes: Blockes-Berges Verrichtung. Leipzig u. a., 1668, S. 374. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/praetorius_verrichtung_1668/398>, abgerufen am 24.11.2024.
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