Opitz, Martin: Teutsche Pöemata und: Aristarchvs Wieder die verachtung Teutscher Sprach. Straßburg, 1624.Ejusdem Epigrammata Auß Ben-Sirae Hebreischen Sprich- WEr seinen Feind veracht/ kompt leichtlich in verderben/ Wer seinen Feind verehrt/ wird seiner Hände sterben. Der ist eim Esel gleich/ vnd einem dummen Pferdt/ Welcher den jenigen/ der jhn verachtet/ ehrt. Hastu schon Sechtzig Räht/ die deine sach betrachten/ So solst doch auch den Rath deins Hertzen nicht verachten/ Dasselb am besten fühlt/ wo dich der Schuch hindruckt/ Manch ander mehr vf sein als deinen nutzen lugt. Namens Tag Herren George Rudolphs Hertzogs in Schle- sien zur Liegnitz/ Brieg vnd Goldberg 1623. den 23. Aprilis. DIß ist der Edle Tag/ an welchem billich müssen Violen mancherley vnd Blumen herfür schiessen/ An welchem billich auch auffstecket vnd außbreit/ Der Himmel seine Sonn/ die Erd' jhr grünes Kleid. Mehr Frieden/ Ehr vnd Rühm seind vber einen hauffen Auff Ewern Namens Tag zusammen nie gelauffen/ An welchem Tage Gott/ der Käyser/ vnser Land Befinden Lust vnd Frewd' an Ewerm Fürstenstand. Gott wegen Frömigkeit/ der Käyser wegen trewen/ Das Land so sich nun gantz deß friedens zuerfrewen Von wegen welcher Gott/ der Käyser vnd auch wir Ein jeder seine Gab Euch billich träget für. Gott hat durch seine gütt' vnd sehr mildreichen Segen Euch vberschwemmet gantz/ gleich wie ein früchtbar Regen Nach grosser Sonnen hitz vons hohen Himmelsschloß Sich miltiglich ergeust in seiner Erden schoß. Der grosse Käyser auch/ damit man sehen möchte Was die Standhafftigkeit für gaben mit sich brechte/ Beloh- A a 3
Ejuſdem Epigrammata Auß Ben-Siræ Hebreiſchen Sprich- WEr ſeinen Feind veracht/ kompt leichtlich in verderben/ Wer ſeinen Feind verehrt/ wird ſeiner Haͤnde ſterben. Der iſt eim Eſel gleich/ vnd einem dummen Pferdt/ Welcher den jenigen/ der jhn verachtet/ ehrt. Haſtu ſchon Sechtzig Raͤht/ die deine ſach betrachten/ So ſolſt doch auch den Rath deins Hertzen nicht verachten/ Daſſelb am beſten fuͤhlt/ wo dich der Schuch hindruckt/ Manch ander mehr vf ſein als deinen nutzen lugt. Namens Tag Herꝛen George Rudolphs Hertzogs in Schle- ſien zur Liegnitz/ Brieg vnd Goldberg 1623. den 23. Aprilis. DIß iſt der Edle Tag/ an welchem billich muͤſſen Violen mancherley vnd Blumen herfuͤr ſchieſſen/ An welchem billich auch auffſtecket vnd außbreit/ Der Himmel ſeine Sonn/ die Erd’ jhr gruͤnes Kleid. Mehr Frieden/ Ehr vnd Ruͤhm ſeind vber einen hauffen Auff Ewern Namens Tag zuſammen nie gelauffen/ An welchem Tage Gott/ der Kaͤyſer/ vnſer Land Befinden Luſt vnd Frewd’ an Ewerm Fuͤrſtenſtand. Gott wegen Froͤmigkeit/ der Kaͤyſer wegen trewen/ Das Land ſo ſich nun gantz deß friedens zuerfrewen Von wegen welcher Gott/ der Kaͤyſer vnd auch wir Ein jeder ſeine Gab Euch billich traͤget fuͤr. Gott hat durch ſeine guͤtt’ vnd ſehr mildreichen Segen Euch vberſchwemmet gantz/ gleich wie ein fruͤchtbar Regen Nach groſſer Sonnen hitz vons hohen Himmelsſchloß Sich miltiglich ergeuſt in ſeiner Erden ſchoß. Der groſſe Kaͤyſer auch/ damit man ſehen moͤchte Was die Standhafftigkeit fuͤr gaben mit ſich brechte/ Beloh- A a 3
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Ejuſdem Epigrammata
Auß Ben-Siræ Hebreiſchen Sprich-
woͤrtern.
WEr ſeinen Feind veracht/ kompt leichtlich in verderben/
Wer ſeinen Feind verehrt/ wird ſeiner Haͤnde ſterben.
Der iſt eim Eſel gleich/ vnd einem dummen Pferdt/
Welcher den jenigen/ der jhn verachtet/ ehrt.
Haſtu ſchon Sechtzig Raͤht/ die deine ſach betrachten/
So ſolſt doch auch den Rath deins Hertzen nicht verachten/
Daſſelb am beſten fuͤhlt/ wo dich der Schuch hindruckt/
Manch ander mehr vf ſein als deinen nutzen lugt.
Namens Tag
Herꝛen George Rudolphs Hertzogs in Schle-
ſien zur Liegnitz/ Brieg vnd Goldberg 1623.
den 23. Aprilis.
DIß iſt der Edle Tag/ an welchem billich muͤſſen
Violen mancherley vnd Blumen herfuͤr ſchieſſen/
An welchem billich auch auffſtecket vnd außbreit/
Der Himmel ſeine Sonn/ die Erd’ jhr gruͤnes Kleid.
Mehr Frieden/ Ehr vnd Ruͤhm ſeind vber einen hauffen
Auff Ewern Namens Tag zuſammen nie gelauffen/
An welchem Tage Gott/ der Kaͤyſer/ vnſer Land
Befinden Luſt vnd Frewd’ an Ewerm Fuͤrſtenſtand.
Gott wegen Froͤmigkeit/ der Kaͤyſer wegen trewen/
Das Land ſo ſich nun gantz deß friedens zuerfrewen
Von wegen welcher Gott/ der Kaͤyſer vnd auch wir
Ein jeder ſeine Gab Euch billich traͤget fuͤr.
Gott hat durch ſeine guͤtt’ vnd ſehr mildreichen Segen
Euch vberſchwemmet gantz/ gleich wie ein fruͤchtbar Regen
Nach groſſer Sonnen hitz vons hohen Himmelsſchloß
Sich miltiglich ergeuſt in ſeiner Erden ſchoß.
Der groſſe Kaͤyſer auch/ damit man ſehen moͤchte
Was die Standhafftigkeit fuͤr gaben mit ſich brechte/
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