Olearius, Johann: Vorzeichnis mehr denn zwey-hundert calvinischer Irrthumb, lügen, und lesterung wider alle Artickel Augspurgischer Confession, unnd Stück des heiligen Catechismi D. Luthers. Halle, 1597.12. Contra meritoriam causam iustificationis. DIS ist auch ein grosser Irrthumb Caluini / den er setzet Instit lib. 2. cap 17. Equidem fateor, si quis simpliciter & per se Christum opponere vellet iudicio Dei, non fore locum merito, quia non reperietur in homine dignitas, quae possit Deum promereri. Das ist eine Lesterung des thewren Bluts Jesu Christi des Sohns Gottes / zu wider dem herrlichen Spruch 1. Johan. 1. Sanguis Iesu Christi filij Dei, emundat nos ab omni peccato, & 1. Iohan 2. Iesus Christus est propitiatio pro totius mnndi peccatis. Besser haben die lieben Alten gesagt / Daß ein Blutstropffen Christi des grossen Herren sey gnugsame bezalung für aller Welt Sünde. Der dreyzehende Irrthumb. Von der Fürbitt Christi. WEil der Apostel Rom. 8. in dem Articul der Rechtfertigung / vns auff die intercession vnd vertrettung des Sohns Gottes Jesu Christi weiset vnd vertröstet / daß wir nemlich vns darauff verlassen sollen / daß Jesus Christus zur Rechten des H. Vatters sitzet / auff daß er vns vertrette. Können wir diesen zugleich Caluinischen vnd Papistischen Irrthumb nicht vngemeldet lassen / daß Caluinus zum hefftigsten dawider streitet. Denn so schreibet er 1. Iohan. 16. Cum dicitur Christus pro nobis intercedere apud patrem, nihil de ipso carnale imaginemur, ac si ad patris genua procumbens, preces suppliciter conciperet, sed virtus sacrificij, quo semel Deum pro nobis placauit, semper vigens & efficax sanguis, quo expiauit peccata nostra, obedientia quam praestitit, continua est pro nobis iutercessio. 12. Contra meritoriam causam iustificationis. DIS ist auch ein grosser Irrthumb Caluini / den er setzet Instit lib. 2. cap 17. Equidem fateor, si quis simpliciter & per se Christum opponere vellet iudicio Dei, non fore locum merito, quia non reperietur in homine dignitas, quae possit Deum promereri. Das ist eine Lesterung des thewren Bluts Jesu Christi des Sohns Gottes / zu wider dem herrlichen Spruch 1. Johan. 1. Sanguis Iesu Christi filij Dei, emundat nos ab omni peccato, & 1. Iohan 2. Iesus Christus est propitiatio pro totius mnndi peccatis. Besser haben die lieben Alten gesagt / Daß ein Blutstropffen Christi des grossen Herren sey gnugsame bezalung für aller Welt Sünde. Der dreyzehende Irrthumb. Von der Fürbitt Christi. WEil der Apostel Rom. 8. in dem Articul der Rechtfertigung / vns auff die intercession vnd vertrettung des Sohns Gottes Jesu Christi weiset vnd vertröstet / daß wir nemlich vns darauff verlassen sollen / daß Jesus Christus zur Rechten des H. Vatters sitzet / auff daß er vns vertrette. Können wir diesen zugleich Caluinischen vnd Papistischen Irrthumb nicht vngemeldet lassen / daß Caluinus zum hefftigsten dawider streitet. Denn so schreibet er 1. Iohan. 16. Cum dicitur Christus pro nobis intercedere apud patrem, nihil de ipso carnale imaginemur, ac si ad patris genua procumbens, preces suppliciter conciperet, sed virtus sacrificij, quo semel Deum pro nobis placauit, semper vigens & efficax sanguis, quo expiauit peccata nostra, obedientia quam praestitit, continua est pro nobis iutercessio. <TEI> <text> <body> <div> <pb facs="#f0100"/> <note place="left">12. Contra meritoriam causam iustificationis.</note> <p>DIS ist auch ein grosser Irrthumb Caluini / den er setzet Instit lib. 2. cap 17. Equidem fateor, si quis simpliciter & per se Christum opponere vellet iudicio Dei, non fore locum merito, quia non reperietur in homine dignitas, quae possit Deum promereri. Das ist eine Lesterung des thewren Bluts Jesu Christi des Sohns Gottes / zu wider dem herrlichen Spruch 1. Johan. 1. Sanguis Iesu Christi filij Dei, emundat nos ab omni peccato, & 1. Iohan 2. Iesus Christus est propitiatio pro totius mnndi peccatis. Besser haben die lieben Alten gesagt / Daß ein Blutstropffen Christi des grossen Herren sey gnugsame bezalung für aller Welt Sünde.</p> </div> <div> <head>Der dreyzehende Irrthumb. Von der Fürbitt Christi.<lb/></head> <p>WEil der Apostel Rom. 8. in dem Articul der Rechtfertigung / vns auff die intercession vnd vertrettung des Sohns Gottes Jesu Christi weiset vnd vertröstet / daß wir nemlich vns darauff verlassen sollen / daß Jesus Christus zur Rechten des H. Vatters sitzet / auff daß er vns vertrette. Können wir diesen zugleich Caluinischen vnd Papistischen Irrthumb nicht vngemeldet lassen / daß Caluinus zum hefftigsten dawider streitet. Denn so schreibet er 1. Iohan. 16. Cum dicitur Christus pro nobis intercedere apud patrem, nihil de ipso carnale imaginemur, ac si ad patris genua procumbens, preces suppliciter conciperet, sed virtus sacrificij, quo semel Deum pro nobis placauit, semper vigens & efficax sanguis, quo expiauit peccata nostra, obedientia quam praestitit, continua est pro nobis iutercessio.</p> </div> </body> </text> </TEI> [0100]
DIS ist auch ein grosser Irrthumb Caluini / den er setzet Instit lib. 2. cap 17. Equidem fateor, si quis simpliciter & per se Christum opponere vellet iudicio Dei, non fore locum merito, quia non reperietur in homine dignitas, quae possit Deum promereri. Das ist eine Lesterung des thewren Bluts Jesu Christi des Sohns Gottes / zu wider dem herrlichen Spruch 1. Johan. 1. Sanguis Iesu Christi filij Dei, emundat nos ab omni peccato, & 1. Iohan 2. Iesus Christus est propitiatio pro totius mnndi peccatis. Besser haben die lieben Alten gesagt / Daß ein Blutstropffen Christi des grossen Herren sey gnugsame bezalung für aller Welt Sünde.
Der dreyzehende Irrthumb. Von der Fürbitt Christi.
WEil der Apostel Rom. 8. in dem Articul der Rechtfertigung / vns auff die intercession vnd vertrettung des Sohns Gottes Jesu Christi weiset vnd vertröstet / daß wir nemlich vns darauff verlassen sollen / daß Jesus Christus zur Rechten des H. Vatters sitzet / auff daß er vns vertrette. Können wir diesen zugleich Caluinischen vnd Papistischen Irrthumb nicht vngemeldet lassen / daß Caluinus zum hefftigsten dawider streitet. Denn so schreibet er 1. Iohan. 16. Cum dicitur Christus pro nobis intercedere apud patrem, nihil de ipso carnale imaginemur, ac si ad patris genua procumbens, preces suppliciter conciperet, sed virtus sacrificij, quo semel Deum pro nobis placauit, semper vigens & efficax sanguis, quo expiauit peccata nostra, obedientia quam praestitit, continua est pro nobis iutercessio.
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