ego reficiam vos. Datum enim est mihi, vt fatigatos reficiam, & mortuos viuificem.
Das ist / (wie es in vnser teutschen bekentnis verdolmetscht ist) Es ist jhme alles gegeben / als dem Artzte / der den biss der Schlangen heilete / vnd als dem Leben / welches die todten aufferweckte / vnd als dem Liechte / dardurch er die finsternis erleuchtete / vnd als dem verstendigen ewigen WORTE / damit er die vernünfftige Krafft in dem Menschen widerumb zu recht brechte.
Vnd bald hernach: Als der Seligmacher wolte anzeigen / wie jm alle ding vbergeben seind / hat er durch seinen Apostel Matthaeum darauff setzen lassen: Kompt her zu mir alle / die jr müheselig / vnd beladen seid / ich wil euch erquicken. Denn mir ist es gegeben / das ich die müheseligen erquicke / vnd die todten lebendig mache. Bisher Athanasius.
Dieweil denn vnleugbar / daß das ewige Wort derselbige Artzt ist / welcher auch vor seiner Menschwerdung Adam vnd Euam / in jrem verwundetem gewissen / wider geheilet / vnd durch den Propheten rüffet / Ich bins der gerechtigkeit leret / vnd ein meister bin zu heylen / oder zu helffen. Jesa. 63. vnd freilich das herrliche zeugnis des Euangelisten Joannis am ersten / In jm war das leben / vnd das leben war das licht der menschen / mit nichten von der angenomenen natur Christi / sondern von seiner ewigen Gottheit mus verstanden werden / in massen auch Cyrillus sagt lib. 1 ad Reginas de recta fide: pag. 314.
Nouilsimus Adam, hoc est, Christus, quia non indigebat vita, vtputa DEVS, factus est in Spiritum nos viuificantem: quae viuificatio diuinae naturae propria est posselsio.
ego reficiam vos. Datum enim est mihi, vt fatigatos reficiam, & mortuos viuificem.
Das ist / (wie es in vnser teutschen bekentnis verdolmetscht ist) Es ist jhme alles gegeben / als dem Artzte / der den biss der Schlangen heilete / vnd als dem Leben / welches die todten aufferweckte / vnd als dem Liechte / dardurch er die finsternis erleuchtete / vnd als dem verstendigen ewigen WORTE / damit er die vernünfftige Krafft in dem Menschen widerumb zu recht brechte.
Vnd bald hernach: Als der Seligmacher wolte anzeigen / wie jm alle ding vbergeben seind / hat er durch seinen Apostel Matthaeum darauff setzen lassen: Kompt her zu mir alle / die jr müheselig / vnd beladen seid / ich wil euch erquicken. Denn mir ist es gegeben / das ich die müheseligen erquicke / vnd die todten lebendig mache. Bisher Athanasius.
Dieweil denn vnleugbar / daß das ewige Wort derselbige Artzt ist / welcher auch vor seiner Menschwerdung Adam vnd Euam / in jrem verwundetem gewissen / wider geheilet / vnd durch den Propheten rüffet / Ich bins der gerechtigkeit leret / vnd ein meister bin zu heylen / oder zu helffen. Jesa. 63. vnd freilich das herrliche zeugnis des Euangelisten Joannis am ersten / In jm war das leben / vnd das leben war das licht der menschen / mit nichten von der angenomenen natur Christi / sondern von seiner ewigen Gottheit mus verstanden werden / in massen auch Cyrillus sagt lib. 1 ad Reginas de recta fide: pag. 314.
Nouilsimus Adam, hoc est, Christus, quia non indigebat vita, vtputa DEVS, factus est in Spiritum nos viuificantem: quae viuificatio diuinae naturae propria est posselsio.
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ego reficiam vos. Datum enim est mihi, vt fatigatos reficiam, & mortuos viuificem.</p><p>Das ist / (wie es in vnser teutschen bekentnis verdolmetscht ist) Es ist jhme alles gegeben / als dem Artzte / der den biss der Schlangen heilete / vnd als dem Leben / welches die todten aufferweckte / vnd als dem Liechte / dardurch er die finsternis erleuchtete / vnd als dem verstendigen ewigen WORTE / damit er die vernünfftige Krafft in dem Menschen widerumb zu recht brechte.</p><p>Vnd bald hernach: Als der Seligmacher wolte anzeigen / wie jm alle ding vbergeben seind / hat er durch seinen Apostel Matthaeum darauff setzen lassen: Kompt her zu mir alle / die jr müheselig / vnd beladen seid / ich wil euch erquicken. Denn mir ist es gegeben / das ich die müheseligen erquicke / vnd die todten lebendig mache. Bisher Athanasius.</p><p>Dieweil denn vnleugbar / daß das ewige Wort derselbige Artzt ist / welcher auch vor seiner Menschwerdung Adam vnd Euam / in jrem verwundetem gewissen / wider geheilet / vnd durch den Propheten rüffet / Ich bins der gerechtigkeit leret / vnd ein meister bin zu heylen / oder zu helffen. Jesa. 63. vnd freilich das herrliche zeugnis des Euangelisten Joannis am ersten / In jm war das leben / vnd das leben war das licht der menschen / mit nichten von der angenomenen natur Christi / sondern von seiner ewigen Gottheit mus verstanden werden / in massen auch Cyrillus sagt lib. <hirendition="#i">1</hi> ad Reginas de recta fide: pag. <hirendition="#i">314</hi>.</p><p>Nouilsimus Adam, hoc est, Christus, quia non indigebat vita, vtputa DEVS, factus est in Spiritum nos viuificantem: quae viuificatio diuinae naturae propria est posselsio.</p></div></body></text></TEI>
[96/0098]
ego reficiam vos. Datum enim est mihi, vt fatigatos reficiam, & mortuos viuificem.
Das ist / (wie es in vnser teutschen bekentnis verdolmetscht ist) Es ist jhme alles gegeben / als dem Artzte / der den biss der Schlangen heilete / vnd als dem Leben / welches die todten aufferweckte / vnd als dem Liechte / dardurch er die finsternis erleuchtete / vnd als dem verstendigen ewigen WORTE / damit er die vernünfftige Krafft in dem Menschen widerumb zu recht brechte.
Vnd bald hernach: Als der Seligmacher wolte anzeigen / wie jm alle ding vbergeben seind / hat er durch seinen Apostel Matthaeum darauff setzen lassen: Kompt her zu mir alle / die jr müheselig / vnd beladen seid / ich wil euch erquicken. Denn mir ist es gegeben / das ich die müheseligen erquicke / vnd die todten lebendig mache. Bisher Athanasius.
Dieweil denn vnleugbar / daß das ewige Wort derselbige Artzt ist / welcher auch vor seiner Menschwerdung Adam vnd Euam / in jrem verwundetem gewissen / wider geheilet / vnd durch den Propheten rüffet / Ich bins der gerechtigkeit leret / vnd ein meister bin zu heylen / oder zu helffen. Jesa. 63. vnd freilich das herrliche zeugnis des Euangelisten Joannis am ersten / In jm war das leben / vnd das leben war das licht der menschen / mit nichten von der angenomenen natur Christi / sondern von seiner ewigen Gottheit mus verstanden werden / in massen auch Cyrillus sagt lib. 1 ad Reginas de recta fide: pag. 314.
Nouilsimus Adam, hoc est, Christus, quia non indigebat vita, vtputa DEVS, factus est in Spiritum nos viuificantem: quae viuificatio diuinae naturae propria est posselsio.
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[N. N.]: Wahrhaftige Erklärung des hohen trostreichen Artikels von der Person, Amt, und Majestät unseres lieben Herrn und Heilandes Jesu Christi, Gottes und Marien Sohn. Zerbst, 1586, S. 96. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nn_erklaerung_1586/98>, abgerufen am 16.02.2025.
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