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[N. N.]: Wahrhaftige Erklärung des hohen trostreichen Artikels von der Person, Amt, und Majestät unseres lieben Herrn und Heilandes Jesu Christi, Gottes und Marien Sohn. Zerbst, 1586.

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ist jnen der poss / oder viel mehr die Krämerey / so sie mit Gottes wort treiben / (wie der Apostel redet. 2. Cor. 2.) nach jrem wuntsche recht angangen / vnd geraten / nemlich grosse geschenck / mit der Kirchen vnwiderbringlichen schaden / zu erlangen / vnd jre affecten auszufüren. Aber wie es jnen bisher (dem ewigen Gott sey dafür ewiglich lob / vnd danck gesagt /) an allen solchen / vnd dergleichen practicken im Fürstenthumb Anhalt gefelet / also wollen wir nochmals den Gott der warheit / vnd des frieds anruffen / das er jre hoffnung zu wasser mache.

Fügen jnen demnach zu wissen / das wir in allen Anhaltischen Kirchen / vnd Schulen / durch Gottes gnad / viel eintrechtiger / vnnd brüderlicher gegen einander gesinnet sind / denn es diesen dreien verfassern / mit all jrem anhang / lieb ist. Vnd damit sie gleichwol gewarnet sein / an vns sich mit solchen / vnd dergleichen argwonischen griffen nicht ferner zu versündigen / so geben wir jnen guter wolmeinung alhie / den spruch des Apostels zu bedencken: Qui perturbat vos, portabit iudicium suum, quisquis sit. Wer euch jrre macht / der wird sein vrteil tragen / er sey / wer er wölle. Galat. 5.

Denn numehr eben deshalben je weniger hoffnung sie zu schöpffen haben / das die Anhaltischen Kirchen von der erkanten / vnd bekanten warheit / zu jnen abtretten solten / je gröber sie jre sach selbst endecken / also das auch die jenigen / so es bisher mit jnen gehalten / numehr von jnen aus hochwichtigen vrsachen beginnen zu setzen / wie vnlangst der Quedlinburgische Conuent gnugsam ausgewiesen / vnd bezeugt.

Das sie vns aber mit dem verhasten zunamen der

ist jnen der poss / oder viel mehr die Krämerey / so sie mit Gottes wort treiben / (wie der Apostel redet. 2. Cor. 2.) nach jrem wuntsche recht angangen / vnd geraten / nemlich grosse geschenck / mit der Kirchen vnwiderbringlichen schaden / zu erlangen / vnd jre affecten auszufüren. Aber wie es jnen bisher (dem ewigen Gott sey dafür ewiglich lob / vnd danck gesagt /) an allen solchen / vnd dergleichen practicken im Fürstenthumb Anhalt gefelet / also wollen wir nochmals den Gott der warheit / vnd des frieds anruffen / das er jre hoffnung zu wasser mache.

Fügen jnen demnach zu wissen / das wir in allen Anhaltischen Kirchen / vnd Schulen / durch Gottes gnad / viel eintrechtiger / vnnd brüderlicher gegen einander gesinnet sind / denn es diesen dreien verfassern / mit all jrem anhang / lieb ist. Vnd damit sie gleichwol gewarnet sein / an vns sich mit solchen / vnd dergleichen argwonischen griffen nicht ferner zu versündigen / so geben wir jnen guter wolmeinung alhie / den spruch des Apostels zu bedencken: Qui perturbat vos, portabit iudicium suum, quisquis sit. Wer euch jrre macht / der wird sein vrteil tragen / er sey / wer er wölle. Galat. 5.

Denn numehr eben deshalben je weniger hoffnung sie zu schöpffen haben / das die Anhaltischen Kirchen von der erkanten / vnd bekanten warheit / zu jnen abtretten solten / je gröber sie jre sach selbst endecken / also das auch die jenigen / so es bisher mit jnen gehalten / numehr von jnen aus hochwichtigen vrsachen beginnen zu setzen / wie vnlangst der Quedlinburgische Conuent gnugsam ausgewiesen / vnd bezeugt.

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[7/0009] ist jnen der poss / oder viel mehr die Krämerey / so sie mit Gottes wort treiben / (wie der Apostel redet. 2. Cor. 2.) nach jrem wuntsche recht angangen / vnd geraten / nemlich grosse geschenck / mit der Kirchen vnwiderbringlichen schaden / zu erlangen / vnd jre affecten auszufüren. Aber wie es jnen bisher (dem ewigen Gott sey dafür ewiglich lob / vnd danck gesagt /) an allen solchen / vnd dergleichen practicken im Fürstenthumb Anhalt gefelet / also wollen wir nochmals den Gott der warheit / vnd des frieds anruffen / das er jre hoffnung zu wasser mache. Fügen jnen demnach zu wissen / das wir in allen Anhaltischen Kirchen / vnd Schulen / durch Gottes gnad / viel eintrechtiger / vnnd brüderlicher gegen einander gesinnet sind / denn es diesen dreien verfassern / mit all jrem anhang / lieb ist. Vnd damit sie gleichwol gewarnet sein / an vns sich mit solchen / vnd dergleichen argwonischen griffen nicht ferner zu versündigen / so geben wir jnen guter wolmeinung alhie / den spruch des Apostels zu bedencken: Qui perturbat vos, portabit iudicium suum, quisquis sit. Wer euch jrre macht / der wird sein vrteil tragen / er sey / wer er wölle. Galat. 5. Denn numehr eben deshalben je weniger hoffnung sie zu schöpffen haben / das die Anhaltischen Kirchen von der erkanten / vnd bekanten warheit / zu jnen abtretten solten / je gröber sie jre sach selbst endecken / also das auch die jenigen / so es bisher mit jnen gehalten / numehr von jnen aus hochwichtigen vrsachen beginnen zu setzen / wie vnlangst der Quedlinburgische Conuent gnugsam ausgewiesen / vnd bezeugt. Das sie vns aber mit dem verhasten zunamen der

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Zitationshilfe: [N. N.]: Wahrhaftige Erklärung des hohen trostreichen Artikels von der Person, Amt, und Majestät unseres lieben Herrn und Heilandes Jesu Christi, Gottes und Marien Sohn. Zerbst, 1586, S. 7. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nn_erklaerung_1586/9>, abgerufen am 22.11.2024.