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[N. N.]: Wahrhaftige Erklärung des hohen trostreichen Artikels von der Person, Amt, und Majestät unseres lieben Herrn und Heilandes Jesu Christi, Gottes und Marien Sohn. Zerbst, 1586.

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Denn der gerechte Zorn Gottes für sich / allen Creaturen ein vntregliche Last / vnd verzehrendes Fewer ist / darinn wie ein Wachs in grosser flamm / alles in einem nu vnnd augenblick müste zerschmeltzen vnd zu nichts werden. Derwegen ein solcher Mitler hat verordnet werden müssen / der vber die menschliche Natur / die er annemen solte / auch warhafftiger / ewiger / vnendlicher Gott were / vnd also in der Straff seine angenommene menschliche Natur nicht allein erhielte / vnd vor aller vngedult bewahrete / sondern auch das Leiden vnd den Todt / das ist / die Bezalung vnd Gnugthuung für vnser Sünde / vor dem Tribunal Gottes / der eingeführten Schuldt / welche ist ein vnendlich vnd vnermeßlich schrecklich Vbel / gleich wichtig / ja vberwichtig Machte / auff das wir nicht allein durch dieselbige Bezalung der Straffe loß / sondern auch der Gnaden des ewigen Lebens / vmb des Verdiensts des Mitlers willen / wider fehig würden.

Zum andern / erfodert eben dasselbige die ewige vnwandelbare Warheit Gottes / welche diesen Schluß vnd Rath / oder verordnung / wie / vnd wodurch dem armen gefallenen menschlichen Geschlecht wider solt auffgeholffen werden / also decretiret vnd ausgesprochen hat: Der Same des Weibs soll der Schlangen den Kopff zertreten. Genes. 3. Ob nun gleich die H. Engel / so in der Warheit bestanden / freylich durch Gottes gnad / an sterck / krafft / vnd macht allen Teuffeln weit vberlegen / so erfodert doch die zerstörung des Reichs der Verdamnis / einen solchen Helden / der durch eigene krafft die Sünde vnd den Todt zugleich tilgen / vnd die ewige Gerechtigkeit / sampt dem ewigen Leben / durch seinen eigenen Sieg widerbringen könte. Derwegen hat er göttliche Natur haben müssen / dz er nicht im todt bliebe / sondern gewaltiglich vberwünde vnd siegete / vnd dem Teuffel sein macht vnd Reich zerstörete. Denn diß sind allein einer göttlichen Person werck / Todt vnd Teuffel vberwinden / Leben vnd Gerechtigkeit wider bringen vnd austheilen / allen die an seinen Namen gleuben. Jedoch hat er auch Mensche sein müssen / nicht allein auff das

Denn der gerechte Zorn Gottes für sich / allen Creaturen ein vntregliche Last / vnd verzehrendes Fewer ist / darinn wie ein Wachs in grosser flam̃ / alles in einem nu vnnd augenblick müste zerschmeltzen vnd zu nichts werden. Derwegen ein solcher Mitler hat verordnet werden müssen / der vber die menschliche Natur / die er annemen solte / auch warhafftiger / ewiger / vnendlicher Gott were / vnd also in der Straff seine angenommene menschliche Natur nicht allein erhielte / vnd vor aller vngedult bewahrete / sondern auch das Leiden vnd den Todt / das ist / die Bezalung vnd Gnugthuung für vnser Sünde / vor dem Tribunal Gottes / der eingeführten Schuldt / welche ist ein vnendlich vnd vnermeßlich schrecklich Vbel / gleich wichtig / ja vberwichtig Machte / auff das wir nicht allein durch dieselbige Bezalung der Straffe loß / sondern auch der Gnaden des ewigen Lebens / vmb des Verdiensts des Mitlers willen / wider fehig würden.

Zum andern / erfodert eben dasselbige die ewige vnwandelbare Warheit Gottes / welche diesen Schluß vnd Rath / oder verordnung / wie / vnd wodurch dem armen gefallenen menschlichen Geschlecht wider solt auffgeholffen werden / also decretiret vnd ausgesprochen hat: Der Same des Weibs soll der Schlangen den Kopff zertreten. Genes. 3. Ob nun gleich die H. Engel / so in der Warheit bestanden / freylich durch Gottes gnad / an sterck / krafft / vnd macht allen Teuffeln weit vberlegen / so erfodert doch die zerstörung des Reichs der Verdamnis / einen solchen Helden / der durch eigene krafft die Sünde vnd den Todt zugleich tilgen / vnd die ewige Gerechtigkeit / sampt dem ewigen Leben / durch seinen eigenen Sieg widerbringen könte. Derwegen hat er göttliche Natur haben müssen / dz er nicht im todt bliebe / sondern gewaltiglich vberwünde vnd siegete / vnd dem Teuffel sein macht vnd Reich zerstörete. Denn diß sind allein einer göttlichen Person werck / Todt vnd Teuffel vberwinden / Leben vnd Gerechtigkeit wider bringen vñ austheilen / allen die an seinen Namen gleuben. Jedoch hat er auch Mensche sein müssen / nicht allein auff das

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[518/0520] Denn der gerechte Zorn Gottes für sich / allen Creaturen ein vntregliche Last / vnd verzehrendes Fewer ist / darinn wie ein Wachs in grosser flam̃ / alles in einem nu vnnd augenblick müste zerschmeltzen vnd zu nichts werden. Derwegen ein solcher Mitler hat verordnet werden müssen / der vber die menschliche Natur / die er annemen solte / auch warhafftiger / ewiger / vnendlicher Gott were / vnd also in der Straff seine angenommene menschliche Natur nicht allein erhielte / vnd vor aller vngedult bewahrete / sondern auch das Leiden vnd den Todt / das ist / die Bezalung vnd Gnugthuung für vnser Sünde / vor dem Tribunal Gottes / der eingeführten Schuldt / welche ist ein vnendlich vnd vnermeßlich schrecklich Vbel / gleich wichtig / ja vberwichtig Machte / auff das wir nicht allein durch dieselbige Bezalung der Straffe loß / sondern auch der Gnaden des ewigen Lebens / vmb des Verdiensts des Mitlers willen / wider fehig würden. Zum andern / erfodert eben dasselbige die ewige vnwandelbare Warheit Gottes / welche diesen Schluß vnd Rath / oder verordnung / wie / vnd wodurch dem armen gefallenen menschlichen Geschlecht wider solt auffgeholffen werden / also decretiret vnd ausgesprochen hat: Der Same des Weibs soll der Schlangen den Kopff zertreten. Genes. 3. Ob nun gleich die H. Engel / so in der Warheit bestanden / freylich durch Gottes gnad / an sterck / krafft / vnd macht allen Teuffeln weit vberlegen / so erfodert doch die zerstörung des Reichs der Verdamnis / einen solchen Helden / der durch eigene krafft die Sünde vnd den Todt zugleich tilgen / vnd die ewige Gerechtigkeit / sampt dem ewigen Leben / durch seinen eigenen Sieg widerbringen könte. Derwegen hat er göttliche Natur haben müssen / dz er nicht im todt bliebe / sondern gewaltiglich vberwünde vnd siegete / vnd dem Teuffel sein macht vnd Reich zerstörete. Denn diß sind allein einer göttlichen Person werck / Todt vnd Teuffel vberwinden / Leben vnd Gerechtigkeit wider bringen vñ austheilen / allen die an seinen Namen gleuben. Jedoch hat er auch Mensche sein müssen / nicht allein auff das

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Zitationshilfe: [N. N.]: Wahrhaftige Erklärung des hohen trostreichen Artikels von der Person, Amt, und Majestät unseres lieben Herrn und Heilandes Jesu Christi, Gottes und Marien Sohn. Zerbst, 1586, S. 518. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nn_erklaerung_1586/520>, abgerufen am 22.11.2024.