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[N. N.]: Wahrhaftige Erklärung des hohen trostreichen Artikels von der Person, Amt, und Majestät unseres lieben Herrn und Heilandes Jesu Christi, Gottes und Marien Sohn. Zerbst, 1586.

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Das heisst sich ja selbst öffentlich confutiren / vnd confundiren / das ist (vff gut teutsch) in die backen hawen / welchs wir vnserm gegenteil nicht gönnen / sondern wuntschen jhnen saniorem mentem.

Zu deme bekennen sie zwar selbst / es sey ein vnerforschlich geheimnis / WIE Christus nach beiden Naturen allenthalbgegenwertig sey

Dieweil denn die weise / auff welche beides die Gottheit / vnd auch die Menscheit allenthalbgegenwertig sein sol / vnerforschlich ist; Wer hat jhnen denn eben offenbahret / ob die Menscheit auff gleiche / oder auff andere weis / denn die Gottheit / allenthalben sey? Wer hat sie gelehret / solche weisen der Vbiquitet zu vnterscheiden? Denn das Christus alles thun könne / was er wil / vnd sonderlich was er in seinem Wort verheissen hat / daran ist kein zweiffel. Wir begeren aber Schrifft / wo er verheissen hab mit seinem fleisch allenthalben zu sein / vnd wer jhnen eben gesagt / das zweierley weise der allenthalbgegenwertigkeit sey / ein andere nemlich nach der Gottheit / ein andere nach der Menscheit Christi?

Wiewol ferner antwort alhie nicht von nöten / so wolle doch der Christliche Leser zu mehrer sterckung der rechten meinung / folgende Sprüchlein Augustini erwegen.

Denn also redet er Tractatu 30. in Ioan. Donec seculum finiatur, sursum est Dominus; sed tamen heic nobiscum etiam est Veritas Dominus. Corpus enim Domini, in quo resurrexit, in vno loco esse oportet; Veritas autem eius vbique diffusa est.

Et tract. 78. A quibus homo abscedebat, Deus non recedebat. Etenim idem ipse Christus & homo, & Deus.

Das heisst sich ja selbst öffentlich confutiren / vnd confundiren / das ist (vff gut teutsch) in die backen hawen / welchs wir vnserm gegenteil nicht gönnen / sondern wuntschen jhnen saniorem mentem.

Zu deme bekennen sie zwar selbst / es sey ein vnerforschlich geheimnis / WIE Christus nach beiden Naturen allenthalbgegenwertig sey

Dieweil denn die weise / auff welche beides die Gottheit / vnd auch die Menscheit allenthalbgegenwertig sein sol / vnerforschlich ist; Wer hat jhnen denn eben offenbahret / ob die Menscheit auff gleiche / oder auff andere weis / denn die Gottheit / allenthalben sey? Wer hat sie gelehret / solche weisen der Vbiquitet zu vnterscheiden? Denn das Christus alles thun könne / was er wil / vnd sonderlich was er in seinem Wort verheissen hat / daran ist kein zweiffel. Wir begeren aber Schrifft / wo er verheissen hab mit seinem fleisch allenthalben zu sein / vnd wer jhnen eben gesagt / das zweierley weise der allenthalbgegenwertigkeit sey / ein andere nemlich nach der Gottheit / ein andere nach der Menscheit Christi?

Wiewol ferner antwort alhie nicht von nöten / so wolle doch der Christliche Leser zu mehrer sterckung der rechten meinung / folgende Sprüchlein Augustini erwegen.

Denn also redet er Tractatu 30. in Ioan. Donec seculum finiatur, sursum est Dominus; sed tamen hîc nobiscum etiam est Veritas Dominus. Corpus enim Domini, in quo resurrexit, in vno loco esse oportet; Veritas autem eius vbique diffusa est.

Et tract. 78. A quibus homo abscedebat, Deus non recedebat. Etenim idem ipse Christus & homo, & Deus.

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[272/0274] Das heisst sich ja selbst öffentlich confutiren / vnd confundiren / das ist (vff gut teutsch) in die backen hawen / welchs wir vnserm gegenteil nicht gönnen / sondern wuntschen jhnen saniorem mentem. Zu deme bekennen sie zwar selbst / es sey ein vnerforschlich geheimnis / WIE Christus nach beiden Naturen allenthalbgegenwertig sey Dieweil denn die weise / auff welche beides die Gottheit / vnd auch die Menscheit allenthalbgegenwertig sein sol / vnerforschlich ist; Wer hat jhnen denn eben offenbahret / ob die Menscheit auff gleiche / oder auff andere weis / denn die Gottheit / allenthalben sey? Wer hat sie gelehret / solche weisen der Vbiquitet zu vnterscheiden? Denn das Christus alles thun könne / was er wil / vnd sonderlich was er in seinem Wort verheissen hat / daran ist kein zweiffel. Wir begeren aber Schrifft / wo er verheissen hab mit seinem fleisch allenthalben zu sein / vnd wer jhnen eben gesagt / das zweierley weise der allenthalbgegenwertigkeit sey / ein andere nemlich nach der Gottheit / ein andere nach der Menscheit Christi? Wiewol ferner antwort alhie nicht von nöten / so wolle doch der Christliche Leser zu mehrer sterckung der rechten meinung / folgende Sprüchlein Augustini erwegen. Denn also redet er Tractatu 30. in Ioan. Donec seculum finiatur, sursum est Dominus; sed tamen hîc nobiscum etiam est Veritas Dominus. Corpus enim Domini, in quo resurrexit, in vno loco esse oportet; Veritas autem eius vbique diffusa est. Et tract. 78. A quibus homo abscedebat, Deus non recedebat. Etenim idem ipse Christus & homo, & Deus.

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Zitationshilfe: [N. N.]: Wahrhaftige Erklärung des hohen trostreichen Artikels von der Person, Amt, und Majestät unseres lieben Herrn und Heilandes Jesu Christi, Gottes und Marien Sohn. Zerbst, 1586, S. 272. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nn_erklaerung_1586/274>, abgerufen am 24.11.2024.