[N. N.]: Wahrhaftige Erklärung des hohen trostreichen Artikels von der Person, Amt, und Majestät unseres lieben Herrn und Heilandes Jesu Christi, Gottes und Marien Sohn. Zerbst, 1586.Hieraus ist leicht zu schliessen / das es vmb D. Johann Brentij / vnd D. Jacobi Andree Lehr / dieselbigen durchaus zu Canoniziren / fürnemlich zu thun gewesen / welchs die andern desto ehe haben passiren lassen / dieweil jnen zu gefallen auch jr Flacianismus in den vbrigen Artickeln saluiret worden. Wie wir denn keins wegs daran zweifeln / das D. Jacobus Andree viel zu auffrichtig sey / denn das Er disfals mit den Herrn verfassern der newen Erfurdischen Apologi / seine / vnd D. Brentij vorige Lehr / dieweil er doch darauff verharret / vnd nichts bessers aus Gottes wort annemen wil / für abschewlich / vnd verwerfflich halten / noch aussetzen lassen werde. Vnd gibt fürwar bey verstendigen ein gros nachdencken / Warumb sie jtzt den praecipuum autorem der Concordiformul / von welchem sie erstlich / vnd fürnemlich erdacht / (wiewols etliche aus den jtzigen nicht wort haben wollen / hörens auch vngern gedencken) so blötzlich aus jrer Synagog / der doch zuuor jr Feder / vnd munde / ja in allem thun / vnd lassen / vnd also (wie man pflegt zu sagen) fast allein das Fac totum war / exciudiren? ABer wir wollen die Paradoxa nach einander anhören /Tabella paradoxorum. I. vnd jre verantwortung erwegen. Was nu das erste paradoxum anlanget de gradibus praesentiae Dei, entschuldigen sie zwar das Concordibuch / aber die angezogene autores, verstehe D. Brentium; IacobumAp. Anhalt. pag. 147. 148. 149. 150. 151. Andreae; Item / Andream Musculum, &c. wollen sie in jren reden wider den typum sanorum verborum hiemit nicht iustificirt haben. Was folgt denn hieraus anders / denn das sie wider jren willen vns recht geben müssen / das wir nemlich ge- Hieraus ist leicht zu schliessen / das es vmb D. Johañ Brentij / vnd D. Jacobi Andree Lehr / dieselbigen durchaus zu Canoniziren / fürnemlich zu thun gewesen / welchs die andern desto ehe haben passiren lassen / dieweil jnen zu gefallen auch jr Flacianismus in den vbrigen Artickeln saluiret worden. Wie wir denn keins wegs daran zweifeln / das D. Jacobus Andree viel zu auffrichtig sey / denn das Er disfals mit den Herrn verfassern der newen Erfurdischen Apologi / seine / vnd D. Brentij vorige Lehr / dieweil er doch darauff verharret / vnd nichts bessers aus Gottes wort annemen wil / für abschewlich / vnd verwerfflich halten / noch aussetzen lassen werde. Vnd gibt fürwar bey verstendigen ein gros nachdencken / Warumb sie jtzt den praecipuum autorem der Concordiformul / von welchem sie erstlich / vnd fürnemlich erdacht / (wiewols etliche aus den jtzigen nicht wort haben wollen / hörens auch vngern gedencken) so blötzlich aus jrer Synagog / der doch zuuor jr Feder / vnd munde / ja in allem thun / vnd lassen / vnd also (wie man pflegt zu sagen) fast allein das Fac totum war / exciudiren? ABer wir wollen die Paradoxa nach einander anhören /Tabella paradoxorum. I. vnd jre verantwortung erwegen. Was nu das erste paradoxum anlanget de gradibus praesentiae Dei, entschuldigen sie zwar das Concordibuch / aber die angezogene autores, verstehe D. Brentium; IacobumAp. Anhalt. pag. 147. 148. 149. 150. 151. Andreae; Item / Andream Musculum, &c. wollen sie in jren reden wider den typum sanorum verborum hiemit nicht iustificirt haben. 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Vnd gibt fürwar bey verstendigen ein gros nachdencken / Warumb sie jtzt den praecipuum autorem der Concordiformul / von welchem sie erstlich / vnd fürnemlich erdacht / (wiewols etliche aus den jtzigen nicht wort haben wollen / hörens auch vngern gedencken) so blötzlich aus jrer Synagog / der doch zuuor jr Feder / vnd munde / ja in allem thun / vnd lassen / vnd also (wie man pflegt zu sagen) fast allein das Fac totum war / exciudiren?</p> <p>ABer wir wollen die Paradoxa nach einander anhören /<note place="right">Tabella paradoxorum. I.</note> vnd jre verantwortung erwegen.</p> <p>Was nu das erste paradoxum anlanget de gradibus praesentiae Dei, entschuldigen sie zwar das Concordibuch / aber die angezogene autores, verstehe D. Brentium; Iacobum<note place="right">Ap. 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Hieraus ist leicht zu schliessen / das es vmb D. Johañ Brentij / vnd D. Jacobi Andree Lehr / dieselbigen durchaus zu Canoniziren / fürnemlich zu thun gewesen / welchs die andern desto ehe haben passiren lassen / dieweil jnen zu gefallen auch jr Flacianismus in den vbrigen Artickeln saluiret worden.
Wie wir denn keins wegs daran zweifeln / das D. Jacobus Andree viel zu auffrichtig sey / denn das Er disfals mit den Herrn verfassern der newen Erfurdischen Apologi / seine / vnd D. Brentij vorige Lehr / dieweil er doch darauff verharret / vnd nichts bessers aus Gottes wort annemen wil / für abschewlich / vnd verwerfflich halten / noch aussetzen lassen werde. Vnd gibt fürwar bey verstendigen ein gros nachdencken / Warumb sie jtzt den praecipuum autorem der Concordiformul / von welchem sie erstlich / vnd fürnemlich erdacht / (wiewols etliche aus den jtzigen nicht wort haben wollen / hörens auch vngern gedencken) so blötzlich aus jrer Synagog / der doch zuuor jr Feder / vnd munde / ja in allem thun / vnd lassen / vnd also (wie man pflegt zu sagen) fast allein das Fac totum war / exciudiren?
ABer wir wollen die Paradoxa nach einander anhören / vnd jre verantwortung erwegen.
Tabella paradoxorum. I. Was nu das erste paradoxum anlanget de gradibus praesentiae Dei, entschuldigen sie zwar das Concordibuch / aber die angezogene autores, verstehe D. Brentium; Iacobum Andreae; Item / Andream Musculum, &c. wollen sie in jren reden wider den typum sanorum verborum hiemit nicht iustificirt haben.
Ap. Anhalt. pag. 147. 148. 149. 150. 151. Was folgt denn hieraus anders / denn das sie wider jren willen vns recht geben müssen / das wir nemlich ge-
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