[N. N.]: Wahrhaftige Erklärung des hohen trostreichen Artikels von der Person, Amt, und Majestät unseres lieben Herrn und Heilandes Jesu Christi, Gottes und Marien Sohn. Zerbst, 1586.conditione humanitatis, das ist / relatiue, viel anders / denn absolute in der blossen Gottheit betrachtet wird. Denn also erkleret er in demselbigen gantzen Buch die conditionem humanitatis (wie er redet) das ist / den stand im fleisch / per incarnationis mysterium, durch das geheimnis der menschwerdung / dadurch freilich nicht nur die angenomene Natur / sondern das ewige Wort selbst / von welchem der Euangelist bezeuget / quod Verbum caro factum sit, das Wort ward fleisch / verstanden wird. Nam existens in forma, & aequalitate Patris, DEVS Verbum, (spricht daselbst Cyrillus vber den Spruch Act. 2. Dextra Dei exaltatus: &c. pag. 366.) quod ex illo, fortissima dextra, & manus vera, inanitus quidem dicitur propter humanitatem: Exaltatus vero rursus, non in externam dignitatem, & qua olim caruerit, conscendens: sed rediens ad gloriam, & eminentiam sibi implantatam, & in ipso semper existentem. Exaltatur enim humane, quamuis secundum naturam existat altissimus. Factus est enim homo. Et hoc opinor est naturae conditio, & inanitio, quae dicitur. Quin Deus homo factus, quamuis nihil habitus sit, quam solus homo, & ita videbatur, praedicatus est in gentibus, & fides habita est ei in mundo. 1. Tim. 3. Honoratus item, vt vere Filius Dei, ac Patris, summaeque nobilitatis gloriam recepit, Deus esse creditus: nec insolita res illa ei est, sed verum dicimus, summissum in humanitate, & exaltatum videri, quamuis summa etiam gloria conspicuum. Haec ille. Tom. 3. de recta fide ad Reginas. Hieraus ist klar / das beide Stende / so wol der nidrigung / als der erhöhung / von der gantzen Person / die Mensch worden ist / vnd nicht nur von der angenomenen Natur Christi geredet / vnd verstanden werden. conditione humanitatis, das ist / relatiuè, viel anders / denn absolutè in der blossen Gottheit betrachtet wird. Denn also erkleret er in demselbigen gantzen Buch die conditionem humanitatis (wie er redet) das ist / den stand im fleisch / per incarnationis mysterium, durch das geheimnis der menschwerdung / dadurch freilich nicht nur die angenomene Natur / sondern das ewige Wort selbst / von welchem der Euangelist bezeuget / quod Verbum caro factum sit, das Wort ward fleisch / verstanden wird. Nam existens in forma, & aequalitate Patris, DEVS Verbum, (spricht daselbst Cyrillus vber den Spruch Act. 2. Dextra Dei exaltatus: &c. pag. 366.) quod ex illo, fortissima dextra, & manus vera, inanitus quidem dicitur propter humanitatem: Exaltatus verò rursus, non in externam dignitatem, & qua olim caruerit, conscendens: sed rediens ad gloriam, & eminentiam sibi implantatam, & in ipso semper existentem. Exaltatur enim humanè, quamuis secundum naturam existat altissimus. Factus est enim homo. Et hoc opinor est naturae conditio, & inanitio, quae dicitur. Quin Deus homo factus, quamuis nihil habitus sit, quàm solus homo, & ita videbatur, praedicatus est in gentibus, & fides habita est ei in mundo. 1. Tim. 3. Honoratus item, vt verè Filius Dei, ac Patris, summaeque nobilitatis gloriam recepit, Deus esse creditus: nec insolita res illa ei est, sed verum dicimus, summissum in humanitate, & exaltatum videri, quamuis summa etiam gloria conspicuum. Haec ille. Tom. 3. de recta fide ad Reginas. Hieraus ist klar / das beide Stende / so wol der nidrigung / als der erhöhũg / von der gantzen Person / die Mensch worden ist / vnd nicht nur von der angenomenen Natur Christi geredet / vnd verstanden werden. <TEI> <text> <body> <div> <p><pb facs="#f0100" n="98"/> conditione humanitatis, das ist / relatiuè, viel anders / denn absolutè in der blossen Gottheit betrachtet wird.</p> <p>Denn also erkleret er in demselbigen gantzen Buch die conditionem humanitatis (wie er redet) das ist / den stand im fleisch / per incarnationis mysterium, durch das geheimnis der menschwerdung / dadurch freilich nicht nur die angenomene Natur / sondern das ewige Wort selbst / von welchem der Euangelist bezeuget / quod Verbum caro factum sit, das Wort ward fleisch / verstanden wird.</p> <p>Nam existens in forma, & aequalitate Patris, DEVS Verbum, (spricht daselbst Cyrillus vber den Spruch Act. 2. Dextra Dei exaltatus: &c. pag. <hi rendition="#i">366</hi>.) quod ex illo, fortissima dextra, & manus vera, inanitus quidem dicitur propter humanitatem: Exaltatus verò rursus, non in externam dignitatem, & qua olim caruerit, conscendens: sed rediens ad gloriam, & eminentiam sibi implantatam, & in ipso semper existentem. Exaltatur enim humanè, quamuis secundum naturam existat altissimus. Factus est enim homo. Et hoc opinor est naturae conditio, & inanitio, quae dicitur. Quin Deus homo factus, quamuis nihil habitus sit, quàm solus homo, & ita videbatur, praedicatus est in gentibus, & fides habita est ei in mundo. <hi rendition="#i">1</hi>. Tim. <hi rendition="#i">3</hi>. Honoratus item, vt verè Filius Dei, ac Patris, summaeque nobilitatis gloriam recepit, Deus esse creditus: nec insolita res illa ei est, sed verum dicimus, summissum in humanitate, & exaltatum videri, quamuis summa etiam gloria conspicuum. Haec ille. Tom. <hi rendition="#i">3</hi>. de recta fide ad Reginas.</p> <p>Hieraus ist klar / das beide Stende / so wol der nidrigung / als der erhöhũg / von der gantzen Person / die Mensch worden ist / vnd nicht nur von der angenomenen Natur Christi geredet / vnd verstanden werden.</p> </div> </body> </text> </TEI> [98/0100]
conditione humanitatis, das ist / relatiuè, viel anders / denn absolutè in der blossen Gottheit betrachtet wird.
Denn also erkleret er in demselbigen gantzen Buch die conditionem humanitatis (wie er redet) das ist / den stand im fleisch / per incarnationis mysterium, durch das geheimnis der menschwerdung / dadurch freilich nicht nur die angenomene Natur / sondern das ewige Wort selbst / von welchem der Euangelist bezeuget / quod Verbum caro factum sit, das Wort ward fleisch / verstanden wird.
Nam existens in forma, & aequalitate Patris, DEVS Verbum, (spricht daselbst Cyrillus vber den Spruch Act. 2. Dextra Dei exaltatus: &c. pag. 366.) quod ex illo, fortissima dextra, & manus vera, inanitus quidem dicitur propter humanitatem: Exaltatus verò rursus, non in externam dignitatem, & qua olim caruerit, conscendens: sed rediens ad gloriam, & eminentiam sibi implantatam, & in ipso semper existentem. Exaltatur enim humanè, quamuis secundum naturam existat altissimus. Factus est enim homo. Et hoc opinor est naturae conditio, & inanitio, quae dicitur. Quin Deus homo factus, quamuis nihil habitus sit, quàm solus homo, & ita videbatur, praedicatus est in gentibus, & fides habita est ei in mundo. 1. Tim. 3. Honoratus item, vt verè Filius Dei, ac Patris, summaeque nobilitatis gloriam recepit, Deus esse creditus: nec insolita res illa ei est, sed verum dicimus, summissum in humanitate, & exaltatum videri, quamuis summa etiam gloria conspicuum. Haec ille. Tom. 3. de recta fide ad Reginas.
Hieraus ist klar / das beide Stende / so wol der nidrigung / als der erhöhũg / von der gantzen Person / die Mensch worden ist / vnd nicht nur von der angenomenen Natur Christi geredet / vnd verstanden werden.
Suche im WerkInformationen zum Werk
Download dieses Werks
XML (TEI P5) ·
HTML ·
Text Metadaten zum WerkTEI-Header · CMDI · Dublin Core Ansichten dieser Seite
Voyant Tools
|
URL zu diesem Werk: | https://www.deutschestextarchiv.de/nn_erklaerung_1586 |
URL zu dieser Seite: | https://www.deutschestextarchiv.de/nn_erklaerung_1586/100 |
Zitationshilfe: | [N. N.]: Wahrhaftige Erklärung des hohen trostreichen Artikels von der Person, Amt, und Majestät unseres lieben Herrn und Heilandes Jesu Christi, Gottes und Marien Sohn. Zerbst, 1586, S. 98. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nn_erklaerung_1586/100>, abgerufen am 16.02.2025. |