[N. N.]: Kurtze Antwort auff D. Timothei Kirchners newe Buch wider die Anhalter. Zerbst, 1586.nen / vnd ferner den sachen / für sich selbst / in der furcht Gottes / nach zu dencken vrsach habe. Wie numehr / auffs aller kürtzeste vnd eingezogenste / so viel müglich / vnd dieser hochwichtigen sach notturfft leiden wird / im namen Gottes / welchen wir vmb die gnade seines heiligen Geistes / durch Christum Jesum / des ehre vnd namen es allein betrifft / aus hertzen grunde auruffen / folgen sol. Anfenglich wolt er gern den statum causae zweiffelhafftigWouon eigentlich der streit sey. machen / gleich als wer das nicht die heuptfrage / Ob die menschliche Natur Christi allmechtig / allwissend / allenthalben sey. Aber es gibts die gantze disputation / das es vmb nichts anders zu thun. Wie ers denn endlich selbst nicht verbergen kan / als hernach an vnterschiedenen orten angezeigt / vnnd nottürfftige erinnerung / jedoch mit Christlicher bescheidenheit / aus Gottes Wort sol entgegen gesetzt werden. Vnd ist demnach mit allem fleis gar wol zu mercken / vnd vor allen dingen in acht zu nemen / das er pag. 7. wider sich selbstDas Gegenteil bekenner selbst / das sie in phra sibus von der Augspurgischen Confession abgewichen. bekennen muß / das dieselbigen newen phrases / oder art zu reden / die er abstractiuas nennet (nemlich / das fleisch / oder die menschliche Natur Christi ist allmechtig / allwissent / allenthalben) dauon der streit ist / in der Augspurgischen Confession (viel weniger in den andern von der allgemeinen Christlichen Kirchen angenomenen vnd approbirten Schrifften) nicht begriffen sind / etc. So bezeugt er ja hiemit öffentlich / das er mit seinen verwanten / wider die praefation der Concordiformul / die ernstlich hieuon protestiret / von der daselbst angezogenen norma, in phrasibus / das ist / so viel die art zu reden betrifft / abgewichen / vnd demnach ein newe art zu lehren in die Kirchen Gottes einführe. Welchs der Apostel gar ernstlich verbeut / da er seinen Jünger Timotheum heisset an dem fürbilde der heilsamen Wort anhalten / vnd diesen guten bey- nen / vnd ferner den sachen / für sich selbst / in der furcht Gottes / nach zu dencken vrsach habe. Wie numehr / auffs aller kürtzeste vnd eingezogenste / so viel müglich / vnd dieser hochwichtigen sach notturfft leiden wird / im namen Gottes / welchen wir vmb die gnade seines heiligen Geistes / durch Christum Jesum / des ehre vnd namen es allein betrifft / aus hertzen grunde auruffen / folgen sol. Anfenglich wolt er gern den statum causae zweiffelhafftigWouon eigentlich der streit sey. machen / gleich als wer das nicht die heuptfrage / Ob die menschliche Natur Christi allmechtig / allwissend / allenthalben sey. Aber es gibts die gantze disputation / das es vmb nichts anders zu thun. Wie ers denn endlich selbst nicht verbergen kan / als hernach an vnterschiedenen orten angezeigt / vnnd nottürfftige erinnerung / jedoch mit Christlicher bescheidenheit / aus Gottes Wort sol entgegen gesetzt werden. Vnd ist demnach mit allem fleis gar wol zu mercken / vnd vor allen dingen in acht zu nemen / das er pag. 7. wider sich selbstDas Gegenteil bekenner selbst / das sie in phra sibus von der Augspurgischen Confession abgewichen. bekennen muß / das dieselbigen newen phrases / oder art zu reden / die er abstractiuas nennet (nemlich / das fleisch / oder die menschliche Natur Christi ist allmechtig / allwissent / allenthalben) dauon der streit ist / in der Augspurgischen Confession (viel weniger in den andern von der allgemeinen Christlichen Kirchen angenomenen vnd approbirten Schrifften) nicht begriffen sind / etc. So bezeugt er ja hiemit öffentlich / das er mit seinen verwanten / wider die praefation der Concordiformul / die ernstlich hieuon protestiret / von der daselbst angezogenen norma, in phrasibus / das ist / so viel die art zu reden betrifft / abgewichen / vnd demnach ein newe art zu lehren in die Kirchen Gottes einführe. 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nen / vnd ferner den sachen / für sich selbst / in der furcht Gottes / nach zu dencken vrsach habe. Wie numehr / auffs aller kürtzeste vnd eingezogenste / so viel müglich / vnd dieser hochwichtigen sach notturfft leiden wird / im namen Gottes / welchen wir vmb die gnade seines heiligen Geistes / durch Christum Jesum / des ehre vnd namen es allein betrifft / aus hertzen grunde auruffen / folgen sol.
Anfenglich wolt er gern den statum causae zweiffelhafftig machen / gleich als wer das nicht die heuptfrage / Ob die menschliche Natur Christi allmechtig / allwissend / allenthalben sey. Aber es gibts die gantze disputation / das es vmb nichts anders zu thun. Wie ers denn endlich selbst nicht verbergen kan / als hernach an vnterschiedenen orten angezeigt / vnnd nottürfftige erinnerung / jedoch mit Christlicher bescheidenheit / aus Gottes Wort sol entgegen gesetzt werden.
Wouon eigentlich der streit sey. Vnd ist demnach mit allem fleis gar wol zu mercken / vnd vor allen dingen in acht zu nemen / das er pag. 7. wider sich selbst bekennen muß / das dieselbigen newen phrases / oder art zu reden / die er abstractiuas nennet (nemlich / das fleisch / oder die menschliche Natur Christi ist allmechtig / allwissent / allenthalben) dauon der streit ist / in der Augspurgischen Confession (viel weniger in den andern von der allgemeinen Christlichen Kirchen angenomenen vnd approbirten Schrifften) nicht begriffen sind / etc. So bezeugt er ja hiemit öffentlich / das er mit seinen verwanten / wider die praefation der Concordiformul / die ernstlich hieuon protestiret / von der daselbst angezogenen norma, in phrasibus / das ist / so viel die art zu reden betrifft / abgewichen / vnd demnach ein newe art zu lehren in die Kirchen Gottes einführe. Welchs der Apostel gar ernstlich verbeut / da er seinen Jünger Timotheum heisset an dem fürbilde der heilsamen Wort anhalten / vnd diesen guten bey-
Das Gegenteil bekenner selbst / das sie in phra sibus von der Augspurgischen Confession abgewichen.
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