Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Erste Theil deß Frewden Spiegels. Esa. 61.Esa. 65. Apoc. 3. Johan. 12.der/ Nun soltu essen vnd trincken/ vnd frölich seyn/ vnd für gutem Muht jauchtzen: Vnd deinen Namen bekenn ich all- hie für meinem Vatter vnd seinen Engeln/ daß du sehest/ wie dich mein Vatter ehre/ darvmb/ dz du mir gedienet hast/ vnd mir nachgefolget bist. deß heyligen Gei- stes im ewigen Leben. 1. Corinth. 3. Psal. 132. Johan. 16. Ephes. 1. Zach. 11. Johan. 6. Actor. 2. Johan. 16. Rom. 8. Ephes. 1. 2. Sam 23. 1. Corinth. 2. Also muß auch deß H. Geistes Stimm wunder barlich/ Frewde vber Gottes Stim- me. Psal. 97. Psal. 60. Johan. 3. Cantic. 5. Psal. 45. Was thut nun die triumphierende Christenheit gegen Obie-
Der Erſte Theil deß Frewden Spiegels. Eſa. 61.Eſa. 65. Apoc. 3. Johan. 12.der/ Nun ſoltu eſſen vnd trincken/ vnd frölich ſeyn/ vnd für gutem Muht jauchtzen: Vnd deinen Namen bekenn ich all- hie für meinem Vatter vnd ſeinen Engeln/ daß du ſeheſt/ wie dich mein Vatter ehre/ darvmb/ dz du mir gedienet haſt/ vnd mir nachgefolget biſt. deß heyligẽ Gei- ſtes im ewigen Leben. 1. Corinth. 3. Pſal. 132. Johan. 16. Epheſ. 1. Zach. 11. Johan. 6. Actor. 2. Johan. 16. Rom. 8. Epheſ. 1. 2. Sam 23. 1. Corinth. 2. Alſo muß auch deß H. Geiſtes Stim̃ wunder barlich/ Frewde vber Gottes Stim- me. Pſal. 97. Pſal. 60. Johan. 3. Cantic. 5. Pſal. 45. Was thut nun die triumphierende Chriſtenheit gegen Obie-
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Der Erſte Theil deß Frewden Spiegels.
der/ Nun ſoltu eſſen vnd trincken/ vnd frölich ſeyn/ vnd für
gutem Muht jauchtzen: Vnd deinen Namen bekenn ich all-
hie für meinem Vatter vnd ſeinen Engeln/ daß du ſeheſt/ wie
dich mein Vatter ehre/ darvmb/ dz du mir gedienet haſt/ vnd
mir nachgefolget biſt.
Eſa. 61.
Eſa. 65.
Apoc. 3.
Johan. 12.
Alſo muß auch deß H. Geiſtes Stim̃ wunder barlich/
wunderſüſſe vnd wunder tröſtlich ſeyn/ da dieſe ſeine Wort
gehöret werden: Dein Leib/ deine Glieder vnd dein Geiſt
ſind mein Tempel vñ meine Ruhe ewiglich/ Hie wil ich woh-
nen/ denn es gefället mir wol: Jch bin dein Paracletus, dein
Tröſter/ dein Siegel vnd das Pfandt deiner ewigen Erlö-
ſung vnd deines ewigen Lebens/ der Geiſt der Gnaden vnnd
deß Gebetts/ der Geiſt der dich lebendig gemacht hat/ der
Geiſt deß Vatters vnd deß Sohns/ der Geiſt der Weißheit
vnd der Offen bahrung/ wie das Liecht deß Morgens/ wenn
die Sonn auffgehet/ deß Morgens ohne Wolcken/ davon
Glantz nach dem Regen/ vnd Graß auff der Erden wächßt:
Jch erforſche alle Dinge/ auch die Tieffe der Gottheit/ vnd
offenbahre dirs/ daß du wiſſeſt/ wie reichlich du von Gott be-
gnadet ſeyeſt. O freuwe dich ſehr vnd jauchtze/ ſintemal ich
nicht bin ein Knechtiſcher Geiſt/ daß du dich förchten müſſeſt/
Sondern ein Kindtlicher Geiſt/ vnd laſſe meine Frucht in
dir anders nicht ſehen/ denn eytel Liebe/ eytel Frewde/ eytel
Friede/ eytel Freundtlichkeit vnd Gütigkeit.
Zach. 9.
Rom. 8.
Gal. 4.
Rom. 14.
Gal. 5.
Was thut nun die triumphierende Chriſtenheit gegen
dieſer allerholdtſeligſten Stimme jhres Gottes? Zion hö-
rets (ſagt Dauid) vnd iſt fro/ vnnd die Töchter Juda ſind
frölich darüber/ daß Gott redet in ſeinem Heyligthumb. Sie
höret die Stimme jhres Freundes/ der anklopfft vnd preiſet
ſeine Keele/ daß ſie ſüſſe vnd gantz lieblich ſey/ vnd ſeine holdt-
ſelige Lippen/ daß ſie ſeyen wie Roſen/ die mit flieſſender
Myrrhen trieffen.
Obie-
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