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Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.

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Der erste Theil deß Frewdenspiegels.
ewig starck/ ewig jung/ ewig behertzt/ ewig gesundt seyen/
vnd freuwen sich darvber mit vnaußsprechlicher Freuwde/ in
alle Ewigkeit.

O der seligen Freuwde/ die auß solcher LeutseligkeitGott liebet sei-
ne Außerwehl-
ten im Himmel/
vnnd wirdt von
jhnen mit voll-
kommener Lie-
be wider gelie-
bet.

Gottes herfleust/ vnnd hat die selige Kinder deß Liechts durch
vnnd durch besessen vnnd eyngenommen. O wie zündet diese
Liebe Gottes die Hertzen seiner Außerwehlten an mit einer
hertzlichen Gegen Liebe/ daß sie Gott jhren aller höhesten
Freund/ vnd aller freundlichsten Liebhaber/ mit gantz heyli-
ger/ vnd nach gegebenem Maß vollkommener Liebe wider lie-
ben? O wie lieblich vnd frölich werden sie jhn daselbst/ vber al-
le natürliche Freunde/ vber Vatter/ Mutter/ Brüder/
Schwester/ Braut vnd Breutigam/ ja vber alle Creaturen
hoch ehren/ hoch preysen vnd hoch erheben? O wie lieben sie
jhn daselbst recht von gantzem Hertzen/ von gantzer Seelen/
vnd von allen Kräfften/ vnd bringen die ewige Zeit/ mit ewi-
ger süsser Liebe zu/ deren sie nimmer satt/ nimmer müde/ vnnd
nimmer vberdrüssig werden/ sondern bekommen allwege/
neuwe Stärcke/ neuwe Krafft/ neuwen Trost/ vnd eitel himm-
lische Wollust davon/ daß also jhr gantzes Leben/ ist eitel Lie-
be/ Liebes Freuwde/ Liebes Süssigkeit/ Liebes Trost/ Liebes-
Krafft/ als auch Gloria/ Ehre/ Preiß/ vnd Herrligkeit der
reinen himmlischen Liebe?

Gott vnd seine Außerwehlten kennen sich
im ewigen Leben vntereinander.

AVch ist/ fürs ander/ diese Liebe vnd GegenliebeII.
in Gott vnd seinen Außerwehlten daroben/ voll himmli-
sches Liechts vnd voll seliger Erkänntnuß: Man weiß
da von keiner blinden Liebe/ blinder Frewde noch blinder
Wollust/ wie auff Erden die tolle Jugendt vnd vnzüchtige

Venus-

Der erſte Theil deß Frewdenſpiegels.
ewig ſtarck/ ewig jung/ ewig behertzt/ ewig geſundt ſeyen/
vnd freuwen ſich darvber mit vnaußſprechlicher Freuwde/ in
alle Ewigkeit.

O der ſeligen Freuwde/ die auß ſolcher LeutſeligkeitGott liebet ſei-
ne Außerwehl-
ten im Himmel/
vnnd wirdt von
jhnen mit voll-
kommener Lie-
be wider gelie-
bet.

Gottes herfleuſt/ vnnd hat die ſelige Kinder deß Liechts durch
vnnd durch beſeſſen vnnd eyngenommen. O wie zündet dieſe
Liebe Gottes die Hertzen ſeiner Außerwehlten an mit einer
hertzlichen Gegen Liebe/ daß ſie Gott jhren aller höheſten
Freund/ vnd aller freundlichſten Liebhaber/ mit gantz heyli-
ger/ vñ nach gegebenem Maß vollkommener Liebe wider lie-
ben? O wie lieblich vnd frölich werden ſie jhn daſelbſt/ vber al-
le natürliche Freunde/ vber Vatter/ Mutter/ Brüder/
Schweſter/ Braut vnd Breutigam/ ja vber alle Creaturen
hoch ehren/ hoch preyſen vnd hoch erheben? O wie lieben ſie
jhn daſelbſt recht von gantzem Hertzen/ von gantzer Seelen/
vnd von allen Kräfften/ vnd bringen die ewige Zeit/ mit ewi-
ger ſüſſer Liebe zu/ deren ſie nimmer ſatt/ nimmer müde/ vnnd
nimmer vberdrüſſig werden/ ſondern bekommen allwege/
neuwe Stärcke/ neuwe Krafft/ neuwen Troſt/ vnd eitel him̃-
liſche Wolluſt davon/ daß alſo jhr gantzes Leben/ iſt eitel Lie-
be/ Liebes Freuwde/ Liebes Süſſigkeit/ Liebes Troſt/ Liebes-
Krafft/ als auch Gloria/ Ehre/ Preiß/ vnd Herrligkeit der
reinen himmliſchen Liebe?

Gott vnd ſeine Außerwehlten kennen ſich
im ewigen Leben vntereinander.

AVch iſt/ fürs ander/ dieſe Liebe vnd GegenliebeII.
in Gott vnd ſeinen Außerwehlten daroben/ voll him̃li-
ſches Liechts vnd voll ſeliger Erkänntnuß: Man weiß
da von keiner blinden Liebe/ blinder Frewde noch blinder
Wolluſt/ wie auff Erden die tolle Jugendt vnd vnzüchtige

Venus-
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[31/0049] Der erſte Theil deß Frewdenſpiegels. ewig ſtarck/ ewig jung/ ewig behertzt/ ewig geſundt ſeyen/ vnd freuwen ſich darvber mit vnaußſprechlicher Freuwde/ in alle Ewigkeit. O der ſeligen Freuwde/ die auß ſolcher Leutſeligkeit Gottes herfleuſt/ vnnd hat die ſelige Kinder deß Liechts durch vnnd durch beſeſſen vnnd eyngenommen. O wie zündet dieſe Liebe Gottes die Hertzen ſeiner Außerwehlten an mit einer hertzlichen Gegen Liebe/ daß ſie Gott jhren aller höheſten Freund/ vnd aller freundlichſten Liebhaber/ mit gantz heyli- ger/ vñ nach gegebenem Maß vollkommener Liebe wider lie- ben? O wie lieblich vnd frölich werden ſie jhn daſelbſt/ vber al- le natürliche Freunde/ vber Vatter/ Mutter/ Brüder/ Schweſter/ Braut vnd Breutigam/ ja vber alle Creaturen hoch ehren/ hoch preyſen vnd hoch erheben? O wie lieben ſie jhn daſelbſt recht von gantzem Hertzen/ von gantzer Seelen/ vnd von allen Kräfften/ vnd bringen die ewige Zeit/ mit ewi- ger ſüſſer Liebe zu/ deren ſie nimmer ſatt/ nimmer müde/ vnnd nimmer vberdrüſſig werden/ ſondern bekommen allwege/ neuwe Stärcke/ neuwe Krafft/ neuwen Troſt/ vnd eitel him̃- liſche Wolluſt davon/ daß alſo jhr gantzes Leben/ iſt eitel Lie- be/ Liebes Freuwde/ Liebes Süſſigkeit/ Liebes Troſt/ Liebes- Krafft/ als auch Gloria/ Ehre/ Preiß/ vnd Herrligkeit der reinen himmliſchen Liebe? Gott liebet ſei- ne Außerwehl- ten im Himmel/ vnnd wirdt von jhnen mit voll- kommener Lie- be wider gelie- bet. Gott vnd ſeine Außerwehlten kennen ſich im ewigen Leben vntereinander. AVch iſt/ fürs ander/ dieſe Liebe vnd Gegenliebe in Gott vnd ſeinen Außerwehlten daroben/ voll him̃li- ſches Liechts vnd voll ſeliger Erkänntnuß: Man weiß da von keiner blinden Liebe/ blinder Frewde noch blinder Wolluſt/ wie auff Erden die tolle Jugendt vnd vnzüchtige Venus- II.

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Zitationshilfe: Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 31. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/49>, abgerufen am 17.11.2024.