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Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.

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Der Erste Theil deß Frewden Spiegels.
vnd alle innerliche Werck der heyligen Dreyfaltigkeit/ alsGott Vatter/
Gott Sohn/
vnd Gott H.
Geist/ sind die
Liebe selbst.

ewig geberen/ ewig geborn werden/ ewig im Schoß sitzen/ vnd
ewig außgehen/ sind Werck der innerlichen ewigen Liebe/
Vnd diese ewige Liebe/ ist nicht jrgendt eine Qualitas', noch
erschaffene Tugendt/ sondern ist ein Wesen/ das Gottge-
nennet wirdt.

Darnach bezeugens auch die cusserliche Werck der hey-Beweiß auß
den Wercken der
Schöpffung/
der Erlösung/
vnd der Heyli-
gung/ daß Gott
die Liebe selbst
seyn muß.

ligen Dreyfaltigkeit/ nemlich/ das Werck der Schöpffung/
das Werck der Erlösung/ vnd das Werck der heyligen Wi-
dergeburt/ daß Gott die Liebe selbst seyn muß. Denn sihe/
was die heylige Dreyfaltigkeit darvmb thut/ daß wir ewig
leben mögen. Auß grosser Liebe/ hat Gott der Vatter/ Engel
vnnd Menschen zum ewigen Leben erschaffen. Vnnd da
der Mensch gefallen war/ ist Gottes Sohn auß grosser Lie-
be Mensch worden/ vnd gestorben/ hat vns damit vom Todt
zum ewigen Leben erlöst/ Deßgleichen heyliget/ sammlet vnd
erleuchtet vns der H. Geist/ auß hertzlicher einbrünstiger
Liebe zum ewigen Leben. Vnd läßt die gantze heylige Drey-
faltigkeit/ vnser Heyl vnd Seligkeit jhr so hoch angelegenDeut. 33.
seyn/ daß einer noch wol/ auß Verwunderung mit Mose ruf-
fen mag: Wie hat er doch die Leute so lieb? Vnd mit S.
Augustino: Deus est auarus nostrae salutis. Gott ist geirig
nach vnser Seligkeit. Was sind aber alle diese Werck/ denn
starcke Zeugnuß/ daß Gott ist die Liebe selbst.

Jst nun Gott die Liebe selbst/ vnd sind die seligen Men-Wie die Men-
schen im Him-
mel Gott gleich
seyn.

schen im Himmel/ diesem Bilde vnd Wesen Gottes/ ehnlich
vnd gleichförmig/ so folgt/ daß sie auch voll seyn müssen von
heyliger/ reiner Liebe/ vnnd gleich wie sie von Gott hertzlich
geliebet werden/ daß sie jhn also wider lieben/ von gantzem
Hertzen/ von gantzer Seelen vnd von gantzem Gemühte.

Jch verwundere mich aber/ vnnd mit Verwunderung
denck ich jhm nach/ was doch das für ein Glut der fewrigen

Liebe
D iij

Der Erſte Theil deß Frewden Spiegels.
vnd alle innerliche Werck der heyligen Dreyfaltigkeit/ alsGott Vatter/
Gott Sohn/
vnd Gott H.
Geiſt/ ſind die
Liebe ſelbſt.

ewig geberen/ ewig geborn werden/ ewig im Schoß ſitzen/ vnd
ewig außgehen/ ſind Werck der innerlichen ewigen Liebe/
Vnd dieſe ewige Liebe/ iſt nicht jrgendt eine Qualitas', noch
erſchaffene Tugendt/ ſondern iſt ein Weſen/ das Gottge-
nennet wirdt.

Darnach bezeugens auch die cuſſerliche Werck der hey-Beweiß auß
den Werckẽ der
Schöpffung/
der Erlöſung/
vnd der Heyli-
gung/ daß Gott
die Liebe ſelbſt
ſeyn muß.

ligen Dreyfaltigkeit/ nemlich/ das Werck der Schöpffung/
das Werck der Erlöſung/ vnd das Werck der heyligen Wi-
dergeburt/ daß Gott die Liebe ſelbſt ſeyn muß. Denn ſihe/
was die heylige Dreyfaltigkeit darvmb thut/ daß wir ewig
leben mögen. Auß groſſer Liebe/ hat Gott der Vatter/ Engel
vnnd Menſchen zum ewigen Leben erſchaffen. Vnnd da
der Menſch gefallen war/ iſt Gottes Sohn auß groſſer Lie-
be Menſch worden/ vnd geſtorben/ hat vns damit vom Todt
zum ewigen Leben erlöſt/ Deßgleichen heyliget/ ſam̃let vnd
erleuchtet vns der H. Geiſt/ auß hertzlicher einbrünſtiger
Liebe zum ewigen Leben. Vnd läßt die gantze heylige Drey-
faltigkeit/ vnſer Heyl vnd Seligkeit jhr ſo hoch angelegenDeut. 33.
ſeyn/ daß einer noch wol/ auß Verwunderung mit Moſe ruf-
fen mag: Wie hat er doch die Leute ſo lieb? Vnd mit S.
Auguſtino: Deus eſt auarus noſtræ ſalutis. Gott iſt geirig
nach vnſer Seligkeit. Was ſind aber alle dieſe Werck/ denn
ſtarcke Zeugnuß/ daß Gott iſt die Liebe ſelbſt.

Jſt nun Gott die Liebe ſelbſt/ vnd ſind die ſeligen Men-Wie die Men-
ſchen im Him-
mel Gott gleich
ſeyn.

ſchen im Himmel/ dieſem Bilde vnd Weſen Gottes/ ehnlich
vnd gleichförmig/ ſo folgt/ daß ſie auch voll ſeyn müſſen von
heyliger/ reiner Liebe/ vnnd gleich wie ſie von Gott hertzlich
geliebet werden/ daß ſie jhn alſo wider lieben/ von gantzem
Hertzen/ von gantzer Seelen vnd von gantzem Gemühte.

Jch verwundere mich aber/ vnnd mit Verwunderung
denck ich jhm nach/ was doch das für ein Glut der fewrigen

Liebe
D iij
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[29/0047] Der Erſte Theil deß Frewden Spiegels. vnd alle innerliche Werck der heyligen Dreyfaltigkeit/ als ewig geberen/ ewig geborn werden/ ewig im Schoß ſitzen/ vnd ewig außgehen/ ſind Werck der innerlichen ewigen Liebe/ Vnd dieſe ewige Liebe/ iſt nicht jrgendt eine Qualitas', noch erſchaffene Tugendt/ ſondern iſt ein Weſen/ das Gottge- nennet wirdt. Gott Vatter/ Gott Sohn/ vnd Gott H. Geiſt/ ſind die Liebe ſelbſt. Darnach bezeugens auch die cuſſerliche Werck der hey- ligen Dreyfaltigkeit/ nemlich/ das Werck der Schöpffung/ das Werck der Erlöſung/ vnd das Werck der heyligen Wi- dergeburt/ daß Gott die Liebe ſelbſt ſeyn muß. Denn ſihe/ was die heylige Dreyfaltigkeit darvmb thut/ daß wir ewig leben mögen. Auß groſſer Liebe/ hat Gott der Vatter/ Engel vnnd Menſchen zum ewigen Leben erſchaffen. Vnnd da der Menſch gefallen war/ iſt Gottes Sohn auß groſſer Lie- be Menſch worden/ vnd geſtorben/ hat vns damit vom Todt zum ewigen Leben erlöſt/ Deßgleichen heyliget/ ſam̃let vnd erleuchtet vns der H. Geiſt/ auß hertzlicher einbrünſtiger Liebe zum ewigen Leben. Vnd läßt die gantze heylige Drey- faltigkeit/ vnſer Heyl vnd Seligkeit jhr ſo hoch angelegen ſeyn/ daß einer noch wol/ auß Verwunderung mit Moſe ruf- fen mag: Wie hat er doch die Leute ſo lieb? Vnd mit S. Auguſtino: Deus eſt auarus noſtræ ſalutis. Gott iſt geirig nach vnſer Seligkeit. Was ſind aber alle dieſe Werck/ denn ſtarcke Zeugnuß/ daß Gott iſt die Liebe ſelbſt. Beweiß auß den Werckẽ der Schöpffung/ der Erlöſung/ vnd der Heyli- gung/ daß Gott die Liebe ſelbſt ſeyn muß. Deut. 33. Jſt nun Gott die Liebe ſelbſt/ vnd ſind die ſeligen Men- ſchen im Himmel/ dieſem Bilde vnd Weſen Gottes/ ehnlich vnd gleichförmig/ ſo folgt/ daß ſie auch voll ſeyn müſſen von heyliger/ reiner Liebe/ vnnd gleich wie ſie von Gott hertzlich geliebet werden/ daß ſie jhn alſo wider lieben/ von gantzem Hertzen/ von gantzer Seelen vnd von gantzem Gemühte. Wie die Men- ſchen im Him- mel Gott gleich ſeyn. Jch verwundere mich aber/ vnnd mit Verwunderung denck ich jhm nach/ was doch das für ein Glut der fewrigen Liebe D iij

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Zitationshilfe: Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 29. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/47>, abgerufen am 16.07.2024.