Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Erste Theil deß Frewden Spiegels. köndte die Liebe mahlen vnnd bilden/ so müst man ein solchBilde machen/ das nicht wercklich noch Menschlich/ ja nicht Englisch noch himmlisch/ sondern Gott selbs were. Sihe/ also kan der Apostel hie mahlen/ daß er auß Gott vnd der Liebe/ ein Ding machet/ auff daß er vns durch solch edel/ köstlich vnd lieblich Bilde/ desto mehr an sich locke vnd ziehe/ darnach zu trachten/ daß wir auch vnter einander Liebe haben/ vnd vns hüten für Neidt/ Hasß vnd Zwietracht. Denn die Liebe ist ein Bilde Gottes/ vnd nicht ein todt Bilde/ noch auff ein Papier gemahlet/ sondern ein lebendig Wesen/ in Göttlicher Natur/ die da brennet voll alles Guten/ etc. fleissiger Be- trachtung der heyligen Drey faltigkeit ab- nemmen/ daß Gott die Liebe selbst seyn muß. Es gibt auch die Betrachtung der H. Dreyfaltigkeit/ Also ist die heylige Dreyfaltigkeit nichts denn eytel Liebe/ vnd
Der Erſte Theil deß Frewden Spiegels. köndte die Liebe mahlen vnnd bilden/ ſo müſt man ein ſolchBilde machen/ das nicht wercklich noch Menſchlich/ ja nicht Engliſch noch him̃liſch/ ſondern Gott ſelbs were. Sihe/ alſo kan der Apoſtel hie mahlen/ daß er auß Gott vnd der Liebe/ ein Ding machet/ auff daß er vns durch ſolch edel/ köſtlich vnd lieblich Bilde/ deſto mehr an ſich locke vnd ziehe/ darnach zu trachten/ daß wir auch vnter einander Liebe haben/ vnd vns hüten für Neidt/ Haſſz vnd Zwietracht. Denn die Liebe iſt ein Bilde Gottes/ vnd nicht ein todt Bilde/ noch auff ein Papier gemahlet/ ſondern ein lebendig Weſen/ in Göttlicher Natur/ die da brennet voll alles Guten/ ꝛc. fleiſſiger Be- trachtung der heyligen Drey faltigkeit ab- nemmen/ daß Gott die Liebe ſelbſt ſeyn muß. Es gibt auch die Betrachtung der H. Dreyfaltigkeit/ Alſo iſt die heylige Dreyfaltigkeit nichts denn eytel Liebe/ vnd
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Der Erſte Theil deß Frewden Spiegels.
köndte die Liebe mahlen vnnd bilden/ ſo müſt man ein ſolch
Bilde machen/ das nicht wercklich noch Menſchlich/ ja nicht
Engliſch noch him̃liſch/ ſondern Gott ſelbs were. Sihe/ alſo
kan der Apoſtel hie mahlen/ daß er auß Gott vnd der Liebe/
ein Ding machet/ auff daß er vns durch ſolch edel/ köſtlich
vnd lieblich Bilde/ deſto mehr an ſich locke vnd ziehe/ darnach
zu trachten/ daß wir auch vnter einander Liebe haben/ vnd
vns hüten für Neidt/ Haſſz vnd Zwietracht. Denn die Liebe
iſt ein Bilde Gottes/ vnd nicht ein todt Bilde/ noch auff ein
Papier gemahlet/ ſondern ein lebendig Weſen/ in Göttlicher
Natur/ die da brennet voll alles Guten/ ꝛc.
Es gibt auch die Betrachtung der H. Dreyfaltigkeit/
daß Gott anders nicht/ denn eytel Liebe/ vnd die Liebe ſelbſt
ſeyn muß. Denn lieber/ wo kommen dieſe Wercke/ als/ Ge-
beren/ Geborn werden/ vnd lieblich im Schoß ſitzen/ vr-
ſprünglich anders her/ denn von eytel groſſer Liebe/ vnd auß
einem ſolchen Gut/ quod eſt Bonum ſui communicatiuum,
das da quellet von Güte/ vnd wirdt durch die Geburt mitge-
theilet/ daß es gemein ſey? Gebieret der Vatter/ ſo muß ers
auß ewiger Liebe thun: Jſt der Sohn ewig geborn/ vnd bleibt
doch gleichwol in deß Vatters Schoß/ ſo muß er auch
die ewige Liebe ſeyn mit dem Vatter. Vnnd haben ſie
beyde der Vatter vnnd der Sohn einen Geiſt/ den ſie zu-
gleich von Ewigkeit her blaſen/ ſo muß gleicher Geſtalt die-
ſer Geiſt/ mit dem Vatter vnd mit dem Sohn die ewige Lie-
be ſeyn. Sonderlich aber müſſen ſie alle drey/ der Vatter/
der Sohn/ vnd der H. Geiſt/ die weſentliche Liebe ſelbſt
ſeyn/ dieweil der Sohn durch ſeine Geburt/ vnnd der H.
Geiſt durch ſeinen Außgang nit eygene abgeſonderte Sub-
ſtantz oder Weſen bekommen/ ſondern ſind vnd bleiben eines
Weſens mit dem Vatter vnd mit dem Sohn.
Alſo iſt die heylige Dreyfaltigkeit nichts denn eytel Liebe/
vnd
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