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Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.

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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
hen/ vnd gehen nur mit fleischlichen vnnd Epicurischen Ge-
dancken vmb.

Es ist jhnen eben wie der Sauwe/ da jhr die Thiere von
einem herrlichen Pancket sagten/ wie sie bey den Leuten zu
Gast gewest/ vnd herrlich vnd wol gelebt hetten/ fraget die vn-
flätige Sauw/ Ob sie auch Kleyen vnd Tröber gehabt het-
ten/ Also sind die verzweiffelten Spötter vnnd Epicurer/
sie achten Christi Blut vnnd Todt nicht/ schänden vnd lä-
stern sein Wort/ darvmb blendet vnnd bezaubert sie der gar-
stige vnd vnsaubere Geist/ daß sie anders von Gott vnd künff-
tigem Leben nit dencken noch reden/ denn wie es in jhrem E-
picurischen vnd vnflätigen Hertzen steckt. Wir wissen aber
(Gottsey Lob vnd Danck) auß Christi warhafftigem Wort
vnnd Bericht/ daß die künfftige vnnd gehoffte Seligkeit/ ein
Englisch/ himmlisch/ vnd Geistlich Leben ist/ in einem vn-
sterblichen/ geistlichen/ vnnd vnverwäßlichen Leibe/ da wir
keines Ehestandes/ noch einiger Creatur nohttürfftig seyn
werden: Sondern Gott wirdt alles in allen Seligen seyn
vnnd bleiben/ wie Christus sagt zu den spöttischen Saduce-
ern/ Die Kinder dieser Welt freyen/ vnd lassen sich freyen/ wel-
che aber würdig sind/ jene Welt zu erlangen/ vnd die Auffer-
stehung von den Todten/ die werden weder freyen/ noch sich
freyen lassen/ denn sie können hinfort nit sterben/ vnd werden
gleich seyn den Engeln Gottes im Himmel.

Denn wie Moses schreibt/ vnnd Sanct Paulus die
Wort Mosis außlegt/ hat Gott vns Menschen zu zweyer-
ley Leben erschaffen/ erstlich zum natürlichen Leben/ dar-
nach zum Geistlichen. Jn diesem natürlichen Leben hat
Gott den Ehestandt eyngesetzt vnnd geordnet/ da jhr zwey
mit einem vnaufflößlichem Bandt zusammen mit GOT-
TES
Wort verbunden werden/ daß sie in dem Fleisch

nach

Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
hen/ vnd gehen nur mit fleiſchlichen vnnd Epicuriſchen Ge-
dancken vmb.

Es iſt jhnen eben wie der Sauwe/ da jhr die Thiere von
einem herrlichen Pancket ſagten/ wie ſie bey den Leuten zu
Gaſt geweſt/ vnd herꝛlich vnd wol gelebt hetten/ fraget die vn-
flätige Sauw/ Ob ſie auch Kleyen vnd Tröber gehabt het-
ten/ Alſo ſind die verzweiffelten Spötter vnnd Epicurer/
ſie achten Chriſti Blut vnnd Todt nicht/ ſchänden vnd lä-
ſtern ſein Wort/ darvmb blendet vnnd bezaubert ſie der gar-
ſtige vnd vnſaubere Geiſt/ daß ſie anders von Gott vñ künff-
tigem Leben nit dencken noch reden/ denn wie es in jhrem E-
picuriſchen vnd vnflätigen Hertzen ſteckt. Wir wiſſen aber
(Gottſey Lob vnd Danck) auß Chriſti warhafftigem Wort
vnnd Bericht/ daß die künfftige vnnd gehoffte Seligkeit/ ein
Engliſch/ himmliſch/ vnd Geiſtlich Leben iſt/ in einem vn-
ſterblichen/ geiſtlichen/ vnnd vnverwäßlichen Leibe/ da wir
keines Eheſtandes/ noch einiger Creatur nohttürfftig ſeyn
werden: Sondern Gott wirdt alles in allen Seligen ſeyn
vnnd bleiben/ wie Chriſtus ſagt zu den ſpöttiſchen Saduce-
ern/ Die Kinder dieſer Welt freyen/ vñ laſſen ſich freyẽ/ wel-
che aber würdig ſind/ jene Welt zu erlangen/ vnd die Auffer-
ſtehung von den Todten/ die werden weder freyen/ noch ſich
freyen laſſen/ denn ſie können hinfort nit ſterben/ vnd werden
gleich ſeyn den Engeln Gottes im Himmel.

Denn wie Moſes ſchreibt/ vnnd Sanct Paulus die
Wort Moſis außlegt/ hat Gott vns Menſchen zu zweyer-
ley Leben erſchaffen/ erſtlich zum natürlichen Leben/ dar-
nach zum Geiſtlichen. Jn dieſem natürlichen Leben hat
Gott den Eheſtandt eyngeſetzt vnnd geordnet/ da jhr zwey
mit einem vnaufflößlichem Bandt zuſam̃en mit GOT-
TES
Wort verbunden werden/ daß ſie in dem Fleiſch

nach
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[406/0424] Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. hen/ vnd gehen nur mit fleiſchlichen vnnd Epicuriſchen Ge- dancken vmb. Es iſt jhnen eben wie der Sauwe/ da jhr die Thiere von einem herrlichen Pancket ſagten/ wie ſie bey den Leuten zu Gaſt geweſt/ vnd herꝛlich vnd wol gelebt hetten/ fraget die vn- flätige Sauw/ Ob ſie auch Kleyen vnd Tröber gehabt het- ten/ Alſo ſind die verzweiffelten Spötter vnnd Epicurer/ ſie achten Chriſti Blut vnnd Todt nicht/ ſchänden vnd lä- ſtern ſein Wort/ darvmb blendet vnnd bezaubert ſie der gar- ſtige vnd vnſaubere Geiſt/ daß ſie anders von Gott vñ künff- tigem Leben nit dencken noch reden/ denn wie es in jhrem E- picuriſchen vnd vnflätigen Hertzen ſteckt. Wir wiſſen aber (Gottſey Lob vnd Danck) auß Chriſti warhafftigem Wort vnnd Bericht/ daß die künfftige vnnd gehoffte Seligkeit/ ein Engliſch/ himmliſch/ vnd Geiſtlich Leben iſt/ in einem vn- ſterblichen/ geiſtlichen/ vnnd vnverwäßlichen Leibe/ da wir keines Eheſtandes/ noch einiger Creatur nohttürfftig ſeyn werden: Sondern Gott wirdt alles in allen Seligen ſeyn vnnd bleiben/ wie Chriſtus ſagt zu den ſpöttiſchen Saduce- ern/ Die Kinder dieſer Welt freyen/ vñ laſſen ſich freyẽ/ wel- che aber würdig ſind/ jene Welt zu erlangen/ vnd die Auffer- ſtehung von den Todten/ die werden weder freyen/ noch ſich freyen laſſen/ denn ſie können hinfort nit ſterben/ vnd werden gleich ſeyn den Engeln Gottes im Himmel. Denn wie Moſes ſchreibt/ vnnd Sanct Paulus die Wort Moſis außlegt/ hat Gott vns Menſchen zu zweyer- ley Leben erſchaffen/ erſtlich zum natürlichen Leben/ dar- nach zum Geiſtlichen. Jn dieſem natürlichen Leben hat Gott den Eheſtandt eyngeſetzt vnnd geordnet/ da jhr zwey mit einem vnaufflößlichem Bandt zuſam̃en mit GOT- TES Wort verbunden werden/ daß ſie in dem Fleiſch nach

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Zitationshilfe: Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 406. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/424>, abgerufen am 23.12.2024.