Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. vnd Blut/ das sie zuvor gehabt/ ob es wol verneuwert/ vnd ineinen Geistlichen vnnd vnverweßlichen Leib verwandelt wirdt. So denn ein sterblicher Mensch die Erstandenen in jren Moses wirdt seine Jüden für Gottes Angesicht beschül- Ob es wol dem sterblichen Dauid Gedancken machet/ wirdt E e e
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. vnd Blut/ das ſie zuvor gehabt/ ob es wol verneuwert/ vnd ineinen Geiſtlichen vnnd vnverweßlichen Leib verwandelt wirdt. So denn ein ſterblicher Menſch die Erſtandenen in jren Moſes wirdt ſeine Jüden für Gottes Angeſicht beſchül- Ob es wol dem ſterblichen Dauid Gedancken machet/ wirdt E e e
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
vnd Blut/ das ſie zuvor gehabt/ ob es wol verneuwert/ vnd in
einen Geiſtlichen vnnd vnverweßlichen Leib verwandelt
wirdt.
So denn ein ſterblicher Menſch die Erſtandenen in jren
Geiſtlichen Leibern/ mit natürlichen Augen ſihet vnd er-
kennet/ ſolten nicht die Erweckten in jren neuwen Leiben/ vnd
völligen Kräfften/ die jhren im ewigen Leben kennen?
Moſes wirdt ſeine Jüden für Gottes Angeſicht beſchül-
digen vnd bezeugen/ ſo werden die von Corintho S. Pauli
Ehrenkrantz ſeyn am jüngſten Tage/ wie alle Gottſeligen
die rühmen vnd preyſen werden/ dadurch ſie zum Glauben
vnd Erkänntnuß Chriſti/ vnd zum ſeligen Leben kommen
ſind. Darvmb kan die Erkänntnuß vnſers Nechſten vnd
Verwandten nicht auſſen bleiben. Der heylige Geiſt nimpe
nicht die natürliche Kräffte/ vnd eyngedruckten Affect vnd
Sehnlichkeit auß vnſerm ſterblichen Leibe/ ſondern reinigt
ſie. Alſo ob wol Gott in allen den Seinigen alles ſeyn wirdt/
vnd die Aufferweckten den Zehenden vnd Fülle deß Geiſtes
Gottes bekommen/ vnd durchauß/ an Leib/ Seel/ vnd jhrem
Geiſte/ vollkömmlich rein vnd neuw ſeyn/ werden ſie doch
nicht ohne Gedancken/ Geſicht vnd Erkänntnuß ſeyn/ Was
were das für ein ewiges Leben/ ſo einer ſeine Allerliebſten
nicht kennen ſolte? Sihet vnd erkennet doch der reiche Freſ-
ſer/ der in der Helliſchen Qual lag/ Abraham/ vnd den armen
Lazarum in ſeinem Schoß/ ob wol eine groſſe Klufft
zwiſchen jnen befeſtiget war? Darauß die Gelehrten ſchlieſ-
ſen wöllen/ daß die Seligen auch die Verdampten in jhrer
Qual kennen/ vnd der rechten Gerechtigkeit Gottes Recht
geben werden.
Ob es wol dem ſterblichen Dauid Gedancken machet/
daß er ſein Fleiſch vnd Blut am vngehorſamen vnd Gottlo-
ſen Abſolon/ in der ewigen Verdam̃nuß ſehen muß/ So
wirdt
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