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Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.

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Der ander Theil deß Frewden Spiegels.
Welt ist Gottloß vnd verzweiffelt böß/ vnd junge Kinder/ als
auch andere fromme Hertzen bald können verführt vnd jäm-
merlich vmb jre Seligkeit gebracht werben. Derwegen laß ichs
mir wolgefallen/ wenn ein Gottselige Mutter stirbt/ vnd das
Kind bald darnach folgt/ dz man saget/ Ach es hats die Mut-
ter nach sich erbetten: Es ist doch in d' Welt nit viel Guts zu
erleben. Darvmb har Gott der Eltern Gebett erhört/ vnd dem
Kinde nit besser thun können/ denn daß ers von hinnen holet.

Er gefällt Gott wol (sagt die Schrifft) vnd ist jm lieb/ Seligkeit der
Gottseligen
Kinder/ die in
der Kindtheit
sterben.
Sapient. 4.

vnd wirt weggenommen auß dem Leben vnter den Sündern/
vnd wirt hingeruckt/ daß die Boßheit seinen Verstandt nit
verkehre/ noch falsche Lehre seine Seele betriege. Denn die bö-
sen Exempel verführen vnd verderben einem das Gute/ vnd
die witzende Lust verkehret vnschüldige Hertzen. Er ist bald
vollkommen worden/ vnd hat viel Jahr erfüllet. Denn seine
Seele gefällt Gott/ darvmb eylet er mit jhm auß dem bösen
Leben. Aber die Leute so es sehen/ achtens nit/ vnd nemmens nit
zu Hertzen/ nemlich/ daß die Heyligen Gottes/ in Gnade vnd
Barmhertzigkeit sind/ vnd daß er ein Auffsehen auff seine
Außerwehlten hat. Dann es verdampt der verstorben Ge-
rechte die lebendigen Gottlosen/ vnd ein junger/ der bald
vollkommen wirdt/ das lange Leben deß Vngerechten.

Betrachtung dieser fünfften Wolthat Gottes/
in dreyen Herrligkeiten begrieffen.

DJß ist also die dreyfache Herrligkeit/ welche al-
len Gottseligen außer wehlten Seelen im himmlischen
Paradeiß widerfähret/ vnd deren sie auch vor dem
jüngsten Tag/ in dem heutigen Stande jrer Seligkeit gewiß-
lich theilhafftig sind/ nemlich jr commercium vnd fröliche
Gemeinschafft/ die sie haben/ erstlich mit den heyligen En-
geln/ fürs ander mit dem Herrn Jesu Christo/ vnd der

gantzen
B b b ij

Der ander Theil deß Frewden Spiegels.
Welt iſt Gottloß vnd verzweiffelt böß/ vnd junge Kinder/ als
auch andere fromme Hertzen bald können verführt vnd jäm-
merlich vmb jre Seligkeit gebracht werbẽ. Derwegẽ laß ichs
mir wolgefallen/ weñ ein Gottſelige Mutter ſtirbt/ vnd das
Kind bald darnach folgt/ dz man ſaget/ Ach es hats die Mut-
ter nach ſich erbetten: Es iſt doch in d’ Welt nit viel Guts zu
erleben. Darvmb haꝛ Gott der Eltern Gebett erhört/ vñ dem
Kinde nit beſſer thun können/ denn daß ers von hinnen holet.

Er gefällt Gott wol (ſagt die Schrifft) vnd iſt jm lieb/ Seligkeit der
Gottſeligen
Kinder/ die in
der Kindtheit
ſterben.
Sapient. 4.

vnd wirt weggenommen auß dem Leben vnter den Sündern/
vnd wirt hingeruckt/ daß die Boßheit ſeinen Verſtandt nit
verkehre/ noch falſche Lehre ſeine Seele betriege. Deñ die bö-
ſen Exempel verführen vnd verderben einem das Gute/ vnd
die witzende Luſt verkehret vnſchüldige Hertzen. Er iſt bald
vollkommen worden/ vnd hat viel Jahr erfüllet. Denn ſeine
Seele gefällt Gott/ darvmb eylet er mit jhm auß dem böſen
Lebẽ. Aber die Leute ſo es ſehen/ achtens nit/ vnd nemmens nit
zu Hertzen/ nemlich/ daß die Heyligen Gottes/ in Gnade vnd
Barmhertzigkeit ſind/ vnd daß er ein Auffſehen auff ſeine
Außerwehlten hat. Dann es verdampt der verſtorben Ge-
rechte die lebendigen Gottloſen/ vnd ein junger/ der bald
vollkommen wirdt/ das lange Leben deß Vngerechten.

Betrachtung dieſer fünfften Wolthat Gottes/
in dreyen Herrligkeiten begrieffen.

DJß iſt alſo die dꝛeyfache Herꝛligkeit/ welche al-
len Gottſeligen außer wehlten Seelen im him̃liſchen
Paradeiß widerfähret/ vnd deren ſie auch vor dem
jüngſten Tag/ in dem heutigẽ Stande jrer Seligkeit gewiß-
lich theilhafftig ſind/ nemlich jr commercium vnd fröliche
Gemeinſchafft/ die ſie haben/ erſtlich mit den heyligen En-
geln/ fürs ander mit dem Herrn Jeſu Chriſto/ vnd der

gantzen
B b b ij
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[379/0397] Der ander Theil deß Frewden Spiegels. Welt iſt Gottloß vnd verzweiffelt böß/ vnd junge Kinder/ als auch andere fromme Hertzen bald können verführt vnd jäm- merlich vmb jre Seligkeit gebracht werbẽ. Derwegẽ laß ichs mir wolgefallen/ weñ ein Gottſelige Mutter ſtirbt/ vnd das Kind bald darnach folgt/ dz man ſaget/ Ach es hats die Mut- ter nach ſich erbetten: Es iſt doch in d’ Welt nit viel Guts zu erleben. Darvmb haꝛ Gott der Eltern Gebett erhört/ vñ dem Kinde nit beſſer thun können/ denn daß ers von hinnen holet. Er gefällt Gott wol (ſagt die Schrifft) vnd iſt jm lieb/ vnd wirt weggenommen auß dem Leben vnter den Sündern/ vnd wirt hingeruckt/ daß die Boßheit ſeinen Verſtandt nit verkehre/ noch falſche Lehre ſeine Seele betriege. Deñ die bö- ſen Exempel verführen vnd verderben einem das Gute/ vnd die witzende Luſt verkehret vnſchüldige Hertzen. Er iſt bald vollkommen worden/ vnd hat viel Jahr erfüllet. Denn ſeine Seele gefällt Gott/ darvmb eylet er mit jhm auß dem böſen Lebẽ. Aber die Leute ſo es ſehen/ achtens nit/ vnd nemmens nit zu Hertzen/ nemlich/ daß die Heyligen Gottes/ in Gnade vnd Barmhertzigkeit ſind/ vnd daß er ein Auffſehen auff ſeine Außerwehlten hat. Dann es verdampt der verſtorben Ge- rechte die lebendigen Gottloſen/ vnd ein junger/ der bald vollkommen wirdt/ das lange Leben deß Vngerechten. Seligkeit der Gottſeligen Kinder/ die in der Kindtheit ſterben. Sapient. 4. Betrachtung dieſer fünfften Wolthat Gottes/ in dreyen Herrligkeiten begrieffen. DJß iſt alſo die dꝛeyfache Herꝛligkeit/ welche al- len Gottſeligen außer wehlten Seelen im him̃liſchen Paradeiß widerfähret/ vnd deren ſie auch vor dem jüngſten Tag/ in dem heutigẽ Stande jrer Seligkeit gewiß- lich theilhafftig ſind/ nemlich jr commercium vnd fröliche Gemeinſchafft/ die ſie haben/ erſtlich mit den heyligen En- geln/ fürs ander mit dem Herrn Jeſu Chriſto/ vnd der gantzen B b b ij

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Zitationshilfe: Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599, S. 379. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/nicolai_freuden_1599/397>, abgerufen am 17.11.2024.