Nicolai, Philipp: Frewden Spiegel deß ewigen Lebens. Frankfurt (Main), 1599.Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. an dem Apostel Paulo/ welcher hin vnd wider in seinen Epi-Exempel S.Pauli. steln klaget/ vber die Verfolgung/ damit der Teuffel jm zu- setzet: Aber dagegen tröstet er sich der zukünfftigen Herrlig- keit/ die er jhm bereitet weiß nach dem Tode. Nun ist kein Zweiffel/ wie er hievon geschrieben hat/ also werde er auch mit den außerwehlten Gottes im himmelischen Paradeiß/ mündtlich davonreden vnd sagen: Jch bin offt gefangen/ offt in Todes Nöhten gewest: Jch bin in Fährligkeit gewesen zu2. Corinth. 11 Wasser/ in Fährligkeit vnter den Mördern/ in Fährligkeit vnter den Jüden/ in Fährligkeit vnter den Heyden/ in Fähr- ligkeit in den Stätten/ in Fährligkeit in den Wüsten/ in Fährligkeit auff dem Meer/ in Fährligkeit vnter den fal- schen Brüdern: Jn Mühe vnd Arbeyt/ in viel Wachen/ in Hunger vnd Durst/ in viel Fasten/ in Frost vnd Blöse. Aber nun sehe ich/ daß mein zeitlich Leiden nicht ist werth gewestRom. 8. der Herrligkeit/ die nun an mir offenbaret wirt. Jch sehe nun/2. Corinth. 4. daß mein zeitliche vnd leichte Trübsal mir geschafft hat eine ewige vnd vber alle Maß wichtige Herrligkeit. Christus war auff Erden mein Leben/ aber nun sehe ich/ wie Sterben mein Ge-Philip. 1. winn ist worden/ vnd ich viel mehr Lebens damit gewuchert habe. Deß gleichen kommen auch alle Gottselige Christen/ vndLieblich Ge- vnd A a a ij
Der Ander Theil deß Frewden Spiegels. an dem Apoſtel Paulo/ welcher hin vnd wider in ſeinen Epi-Exempel S.Pauli. ſteln klaget/ vber die Verfolgung/ damit der Teuffel jm zu- ſetzet: Aber dagegen tröſtet er ſich der zukünfftigen Herrlig- keit/ die er jhm bereitet weiß nach dem Tode. Nun iſt kein Zweiffel/ wie er hievon geſchrieben hat/ alſo werde er auch mit den außerwehlten Gottes im himmeliſchen Paradeiß/ mündtlich davonreden vnd ſagen: Jch bin offt gefangen/ offt in Todes Nöhten geweſt: Jch bin in Fährligkeit geweſen zu2. Corinth. 11 Waſſer/ in Fährligkeit vnter den Mördern/ in Fährligkeit vnter den Jüden/ in Fährligkeit vnter den Heyden/ in Fähr- ligkeit in den Stätten/ in Fährligkeit in den Wüſten/ in Fährligkeit auff dem Meer/ in Fährligkeit vnter den fal- ſchen Brüdern: Jn Mühe vnd Arbeyt/ in viel Wachen/ in Hunger vnd Durſt/ in viel Faſten/ in Froſt vnd Blöſe. Aber nun ſehe ich/ daß mein zeitlich Leiden nicht iſt werth geweſtRom. 8. der Herꝛligkeit/ die nun an mir offenbaret wirt. Jch ſehe nun/2. Corinth. 4. daß mein zeitliche vnd leichte Trübſal mir geſchafft hat eine ewige vnd vber alle Maß wichtige Herrligkeit. Chriſtus war auff Erdẽ mein Lebẽ/ aber nun ſehe ich/ wie Sterbẽ mein Ge-Philip. 1. wiñ iſt worden/ vñ ich viel mehr Lebẽs damit gewuchert habe. Deß gleichen kommen auch alle Gottſelige Chriſten/ vndLieblich Ge- vnd A a a ij
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Der Ander Theil deß Frewden Spiegels.
an dem Apoſtel Paulo/ welcher hin vnd wider in ſeinen Epi-
ſteln klaget/ vber die Verfolgung/ damit der Teuffel jm zu-
ſetzet: Aber dagegen tröſtet er ſich der zukünfftigen Herrlig-
keit/ die er jhm bereitet weiß nach dem Tode. Nun iſt kein
Zweiffel/ wie er hievon geſchrieben hat/ alſo werde er auch
mit den außerwehlten Gottes im himmeliſchen Paradeiß/
mündtlich davonreden vnd ſagen: Jch bin offt gefangen/ offt
in Todes Nöhten geweſt: Jch bin in Fährligkeit geweſen zu
Waſſer/ in Fährligkeit vnter den Mördern/ in Fährligkeit
vnter den Jüden/ in Fährligkeit vnter den Heyden/ in Fähr-
ligkeit in den Stätten/ in Fährligkeit in den Wüſten/ in
Fährligkeit auff dem Meer/ in Fährligkeit vnter den fal-
ſchen Brüdern: Jn Mühe vnd Arbeyt/ in viel Wachen/ in
Hunger vnd Durſt/ in viel Faſten/ in Froſt vnd Blöſe. Aber
nun ſehe ich/ daß mein zeitlich Leiden nicht iſt werth geweſt
der Herꝛligkeit/ die nun an mir offenbaret wirt. Jch ſehe nun/
daß mein zeitliche vnd leichte Trübſal mir geſchafft hat eine
ewige vnd vber alle Maß wichtige Herrligkeit. Chriſtus war
auff Erdẽ mein Lebẽ/ aber nun ſehe ich/ wie Sterbẽ mein Ge-
wiñ iſt worden/ vñ ich viel mehr Lebẽs damit gewuchert habe.
Exempel S.
Pauli.
2. Corinth. 11
Rom. 8.
2. Corinth. 4.
Philip. 1.
Deß gleichen kommen auch alle Gottſelige Chriſten/ vnd
ſonderlich bekañte Freunde (welche der Todt hie auff Erden
getrennet hat) in jenẽ him̃liſchẽ Paradeiß frölich zuſammen/
dz einer zum andern ſpricht: O lieber Vatter/ Mutter/ Bru-
der/ Schweſter/ ꝛc. Wie offt haben wir in der Welt mancher-
ley Gefahr/ Angſt vñ Elendterlitten? oñ wie offt hat vnſer ei-
ner dem andern ſein Noht geklaget? Wie war ich ſo betrübt/
trawrig/ elend vñ verlaſſen/ da du mir abſturbeſt/ vñ mich als
ein Wittwe/ als ein Wayſelein/ oder ſonſt als ein armes Kind
hindeꝛ dir lieſſeſt? Wie manchẽ Thꝛänẽ vergoß ich deinet hal-
ben/ vñ weynete mir ſchier meine Augen auß? Nun ſihe/ vnſer
Jammer/ Trübſal vñ Elendt iſt kommen zu einẽ ſeligẽ End/
vnd
Lieblich Ge-
ſpräch der Gott-
ſeligen Eltern/
Kinön/ Mañ/
Weib/ Brüder/
Schweſter/ ꝛc.
in jenem Lebeu.
A a a ij
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